Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei "juhli" syntymäpäiviään?

Vierailija
13.07.2023 |

En vaan halua olla mitenkään keskipisteenä. Täytän tänään vuosia ja haluaisin vaan olla yksin kotonani.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en ole lapsuusvuosien jälkeen syntymäpäiviä viettänyt. Nyt tulee 66 täyteen

Vierailija
2/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, en ole lapsuusvuosien jälkeen syntymäpäiviä viettänyt. Nyt tulee 66 täyteen

Minä täytän 67 vuotta.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäää!

Vierailija
4/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä 6 ja 0 täyteen ja matalalla profiilla mennään joten ei ole kinkereitä tiedossa,

Vierailija
5/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat

Vierailija
6/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään juhli. Kotiin voin ostaa jotain herkkua ja juoda synttärikahvit. Täytän 50 parinvuoden päästä ja tiedän ettei lähisuku ymmärrä miksen aijo järjestää juhlia edes pyöreinä. Iän myötä vaan vähemmän viihdyn keskipisteenä.

Vierailija
7/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehovat

Jehovan todistajat eivät juhli nimipäiviä, syntymäpäiviä eivätkä käy isänmaallisissa juhlissa. Ainoa mitä Jehovan todistajat juhlivat on pääsiäinen.

Vierailija
8/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin juhlia, mutta koskaan ei ole mitään juhlia ollut. Vain vanhempani käyneet kahvilla, jos hekään.

Ikää 41 ja kaikki pyöreätkin juhlimatta.

Vierailija
9/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pappa meinasi ostaa minulle synttärilahjaksi uuden tietokoneen. Tämä entinen kuitenkin toimii ja pyysin lahjaksi mansikkarasian.

- ap

Vierailija
10/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jehovat

Jehovan todistajat eivät juhli nimipäiviä, syntymäpäiviä eivätkä käy isänmaallisissa juhlissa. Ainoa mitä Jehovan todistajat juhlivat on pääsiäinen.

Ja hääpäivä

Vierailija
11/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (42-v) juhlistaa syntymäpäivänään äitiään

Vierailija
12/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli. Vihaan pakotettuja juhlapäiviä ja keskipisteenä oloa. Voin vastaanottaa onnittelut, mutta en tykkää kun suorastaan vaaditaan pitämään juhlat tai kutsumaan kylään.

Vierailija
13/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulossa 50 ja olen ilmoittanut kaikille ettei mitään juhlia. Synttärijuhlat kuuluu lapsille. Aikuisille täysin turhia. Elämää voi juhlistaa joka päivä jos siltä tuntuu.

Vierailija
14/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän elokuussa 40 vuotta. Pidän vanhenemisesta joten juhlimattomuus ei johdu ahdistuksesta. KaksoisVeljeni puhui että vuokrattaisiin mökki ja juhlistettaisiin perheiden kanssa. En innostunut. Liian vaivalloista ja rahaa kuluisi hukkaan. Todennäköisesti en edes muista syntymäpäiväni. Selvinpäin kotona kissojen ja koiran kanssa. Ihan normaali päivä tulee olemaan. En näe syntymäpäivää jotenkin erikoisena

Vierailija
15/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, joka ei omia synttäreitään juhli. Lapsen ja puolison synttärit vietetään, mutta omat tuntuisi turhalta. En keksi muuta sanaa kuvaamaan sitä.

En kiusaannu huomiosta ja tykkään laittautumisesta, nätisti katetusta pöydästä ja laittautumisesta. Mutta että juhlan aiheena olisi se, että olen taas vuoden vanhempi. No jipii.

Puoliso on aivan erilainen ja minun on välillä vaikea suhtautua keski-ikäisen ihmisen lähes lapsenomaiseen intoon omasta syntymäpäivästä. On tietyt toiveet ja päivän pitää mennä juuri kuten hän haluaa. Toteutan sen, mutta en ymmärrä.

Kahdesti olen syntymäpäiviäni viettänyt aikuisiällä. Kun täytin 18v. (silloinkin juhlat oli eri päivänä, itse synttäripäivän olin yksin kotona ja kävin vaan kampaajalla) ja kun täytin 20v. Sitten se homma oli nähty.

Vierailija
16/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin just pyöreitä enkä juhlinut millään tavalla. Viimeksi juhlinut 18 vee synttäreitä vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
17/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivä osuus usein juhannukseen, joten eipä sitä paljoa tule juhlittua. Eikä lähipiiissä ole enää ketään jonka kanssa ylipäänsä viettäisi aikaa. Mökkireissu lähimpien kanssa riittää.

Vierailija
18/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juhli. Vihaan pakotettuja juhlapäiviä ja keskipisteenä oloa. Voin vastaanottaa onnittelut, mutta en tykkää kun suorastaan vaaditaan pitämään juhlat tai kutsumaan kylään.

Niinpä. Mieheni oli virassa, jossa suorastaan vaadittiin isoja juhlia. Niin hän ne pitikin.

- ap

Vierailija
19/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko järjesti ensin miehelleni 50 v pippalot sitten muutaman kk kuluttua hänellä itsellään oli sama juhla. Seurasin sivusta järjestelyitä ja sitä stressin määrää. Totesin että kun täytän 50 niin en ainakaan minä pidä juhlia. Liikaa tekemistä.

Vierailija
20/46 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en. Minusta typerää ja teennäistä. Täytin vastikään pyöreitä ja tiedän että jotkut olisi tulleet ja tuoneet jotain väkisin kyhättyjä lahjojaan. Nyt kun en kutsunut niin ei tullut lahjojakaan. Parempi niin. En pidä pakotetusta teennäisyydestä.

Tein matkan toisen vuosia täyttävän kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä