Valtonen kertoo pyytäneensä Turkin ulkoministeriltä anteeksi hallituksen jäsenen kommentteja
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miksi meillä on hallituksessa ministeri, jonka puheita ja kirjoituksia ulkoministeri joutuu pyytelemään anteeksi? Eikö tähän tilanteeseen olisi nyt syytä keksiä toimiva ratkaisu?
Minä taas en käsitä miksi he nimittävät sitä 'vasemmiston peliksi' jos on ITSE sanonut ja itse kirjoittanut typeriä asioita, ja joku ne sitten havaitsee, ja sanoo hei tuo on muuten häiriintynyttä? Ja hän on ollut silloin aikuinen, eikä mikään 15v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meillä on hallituksessa ministeri, jonka puheita ja kirjoituksia ulkoministeri joutuu pyytelemään anteeksi? Eikö tähän tilanteeseen olisi nyt syytä keksiä toimiva ratkaisu?
Minä taas en käsitä miksi he nimittävät sitä 'vasemmiston peliksi' jos on ITSE sanonut ja itse kirjoittanut typeriä asioita, ja joku ne sitten havaitsee, ja sanoo hei tuo on muuten häiriintynyttä? Ja hän on ollut silloin aikuinen, eikä mikään 15v.
Se on vain tyhmä retorinen keino, jonka tarkoitus on leimata ja alentaa muut heidän tasolleen, antaa vaikutelma, että asiaan on annettu vastaus ja ohjata huomiota, ja keskustelua, sivuraiteelle. Sellainen näppärä paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa noloa. Kyseiset kirjoitukset ovat ilmeisesti poliittisen uran ulkopuolelta 15 vuoden takaa ja ne on kirjoitettu blogiin, johon kuka vaan on voinut kirjoittaa samalla nimimerkillä. Valoja päälle... uskomatonta skeidaa ja poliittista näytelmää.
Uskottavuus karisee näiden kohdalla, jotka ruokkivat trollia. Keskittykää asiaan.Purra on vielä helmikuussa kehunut Scriptan sisältöjä ja kehottanut kaikkia ottamaan niistä oppia. Pari päivää sitten hän sanoi olevansa edelleen monista kirjoituksistaan samaa mieltä ja että ei tulisi mieleenkään niitä pahoitella. Ihan turhaa manipulointia väittää että olisi 15 vuotta sitten viimeksi ajatellut kirjoitusten mukaisesti.
Niin makaa kuin petaa.
Riikka ripuloi ja Elina pyyhkii. Mikä upea asetelma hallitusyhteistyölle.
Vierailija kirjoitti:
Kantsii hokata, , että Purran kirjoitukset ovat vuosia vanhoja.
Osa jopa 15 vuotta vanhoja.
Ihmiset muuttuvat ja kehittyvät elämänkokemuksensa mukaan.
Olen sitä mieltä, että hallituksen ministereitä, tulee ja on,
arvosteltava sen mukaan ja sen pohjalta, kuinka he toimivat
NYKYISISSÄ MINISTERIN TOIMISSAAN.Sillä, kenellä tahalla työnttekijällä ja palkansaajalla, yrittäjällä, saattaa menneisyydessä, millaisia tahansa asioita,.
Esimerkkinä:
Jos joku kirurgi, mokaa leikkauksessa leikkauksessa, ja potilas kuoler.
Niin pitääkö pitkäkälle koulutetun, erota loppuiäkseen, työstään kirurgina?
Selitä.
Kun tää kirurgi on ensin opiskellut 6 vuotta, perus lääketitetern lisensitasksi. Sen jälkeen tehnyt pakollisen, n. vuoden mittaisen duunin terveyskeskuslääkärinä.
Js sen jälkeen, ERIKOITUNUT kirurgiksi toiset lähes 6 vuotta.
Ei kenenkään koulutusta, työkokemusta, eikä ammattitaitoa.
Voida noin vaan heittää roskakoriin ja kaatopaikalle, vuosakausis sitten tapshtuneiden asioiden vuoksi.
Ei ihmiset elä, eivätkä voi elää historiassss ja menneisyydessä.
Kaikki me ollaan ja eletään NYKYHETKESSÄ.
Tässä ja nyt. Emme elä menneissä hetkissä.
Eiköhän nuo ole kaksi aivan eri asiaa. Kyllä, ihminen voi muuttua. Mutta sitten pitäisi irtisanoutua vanhoista puheistaan heti ja pyytää anteeksi kunnolla, todistaa olevansa muuttunut, eikä venkoilla asian kanssa ja kirjoittaa liirum laarumeja. Se antaa hyvin huonon vaikutelman, varsinkin tuollaisten tekstien jälkeen. Olivat meinaan sen verran rajuja
Vierailija kirjoitti:
NYKYISISSÄ MINISTERIN TOIMISSAAN.
Älä viitsi lässyttää, kun itse arvostelit Marinia jokaista vaatekappaletta myöten.
Kantsii hokata, , että Purran kirjoitukset ovat vuosia vanhoja.
Osa jopa 15 vuotta vanhoja.
Ihmiset muuttuvat ja kehittyvät elämänkokemuksensa mukaan.
NYKYISISSÄ MINISTERIN TOIMISSAAN.
Sillä, kenellä tahalla työnttekijällä ja palkansaajalla, yrittäjällä, saattaa menneisyydessä, millaisia tahansa asioita,.
Esimerkkinä:
Jos joku kirurgi, mokaa leikkauksessa leikkauksessa, ja potilas kuoler.
Niin pitääkö pitkäkälle koulutetun, erota loppuiäkseen, työstään kirurgina?
Selitä.
Kun tää kirurgi on ensin opiskellut 6 vuotta, perus lääketitetern lisensitasksi. Sen jälkeen tehnyt pakollisen, n. vuoden mittaisen duunin terveyskeskuslääkärinä.
Js sen jälkeen, ERIKOITUNUT kirurgiksi toiset lähes 6 vuotta.
Ei kenenkään koulutusta, työkokemusta, eikä ammattitaitoa.
Voida noin vaan heittää roskakoriin ja kaatopaikalle, vuosakausis sitten tapshtuneiden asioiden vuoksi.
Ei ihmiset elä, eivätkä voi elää historiassss ja menneisyydessä.
Kaikki me ollaan ja eletään NYKYHETKESSÄ.
Tässä ja nyt. Emme elä menneissä hetkissä.