Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokanopettaja-opiskelija etsii töitä

Vierailija
12.07.2023 |

Hei,

Kysymys lähinnä muille opettajille ja rehtoreille; voiko alan opiskelija saada pidemmän sijaisuuden? Tarvitsen töitä opintojeni rahoittamiseen ja oman alan työkokemus tulisi tässä samalla. Kannattaako enää kysellä syksyllä alkavien pidempien sijaisuuksien perään?

Kiitos

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että aloittaja on provo. On järkyttävää, jos noin huonolla oikeinkirjoitustaidolla aiotaan suunnata alkuopetukseen.

Miten niin?

Vierailija
22/31 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokeiltu on, avustettava perui valitettavasti jatkuvasti meidän tapaamisia ja minun tuloni olivat täysin riippuvaisia hänestä. En halua kokea samaa enää.

Ap"

Ilmeisesti oli työsuhteessa suoraan avustettavaan? Suosittelisin tekemään henkilökohtaisen avustajan työtä jonkun palveluntuottajan kautta. Työntekijällä on oikeus saada työvuorolista ajoissa, ja palkka sovituista työvuoroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että aloittaja on provo. On järkyttävää, jos noin huonolla oikeinkirjoitustaidolla aiotaan suunnata alkuopetukseen.

Miten niin?

Luokanopettajaopiskelija on yhdyssana, jossa ei tarvita yhdysmerkkiä.

T. Luokanopettajanillittäjä

Vierailija
24/31 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua hävetä, ettet osaa edes otsikkoa kirjoittaa oikein? Vieläpä tuleva opettaja!

Vierailija
25/31 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on varmasti tarjolla, mutta onko sielläpäin, missä sinä olet, on eri asia. Lapissa ainakin jatkuva pula edes vähän alaa tuntevista sijaisista.

Vierailija
26/31 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pääkaupunkiseudulla onnistuu helposti.

Vierailija
27/31 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pääkaupunkiseudulla opesijaisista on valtava pula. Hyvillä sijaisilla riittää töitä ja heille tarjotaan herkästi myös tiedossa olevia virkavapaita sekä pidempiä sijaisuuksia. Isoissa kouluissa pidempiä äkillisiä sijaistuspätkiä tulee myös epäsäännöllisen säännöllisesti. Palkkaus on moniin muihin töihin verrattuna hyvää ja työpäivät ovat lyhyempiä.  Etenkin alle viisipäivää kestävissä sijaistuksissa. Lyhyemmissä sijaisuuksissa saat usein valmiit ohjeet, eikä sinulla ole hanke- ym. yhteissuunnitteluaikavastuita.

Sijaistaminen mahdollistaa myös eri kouluyhteisöihin tutustumisen, niistä oppimisen ja parhaimmillaan helpottaa työllistymistä sitten kun valmistut. Opesijaistamisten lisäksi säännöllisiä keikkatöitä voi löytää myös päiväkodeista. Alkuopetukseen suuntautuvana myös päiväkodissa työskentely voisi olla sinusta opettavaista ja antoisaa, siellä kun usein toimitaan paljon yhteistyössä, toisin kuin kouluissa, joissa yhteisopettajuus ei vielä ole ihan joka paikan arkea.  :)

Vierailija
28/31 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä opettajia Pirkanmaalta? Millainen työtilanne on siellä? Olen itse täällä Länsi-Suomessa, mutta harkitsen että laajentaisin hakua Tampereen suunnalle, josta olen kotoisin.

Ap

Vierailija
29/31 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kokeiltu on, avustettava perui valitettavasti jatkuvasti meidän tapaamisia ja minun tuloni olivat täysin riippuvaisia hänestä. En halua kokea samaa enää.

Ap"

Ilmeisesti oli työsuhteessa suoraan avustettavaan? Suosittelisin tekemään henkilökohtaisen avustajan työtä jonkun palveluntuottajan kautta. Työntekijällä on oikeus saada työvuorolista ajoissa, ja palkka sovituista työvuoroista.

Kyllä, työsuhde oli muistaakseni suoraan avustettavaan. Olin avustajana vuoden verran. Sovimme työtunneista suullisesti, olin hyväuskoinen eivätkä tunnit toteutuneetkaan. Hänellä oli myös toiveena esimerkiksi, että lähtisin hänen kanssaan baareihin ja oltaisiin siellä pilkkuun asti. En itse viihdy yöelämässä ollenkaan ja muun muassa tästä tuli ongelmia. Tuntui, että hyvin suuri osa omastakin vapaa-ajasta juuri iltaisin kului avustettavan kanssa. Lisäksi otan mielummin vastaan koulutustani vastaavaa työtä.

Ap

Vierailija
30/31 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Carlos
31/31 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ystävät, haluan vain suositella teitä hyvälle lainayhtiölle, josta sain 270 000,00 euron lainani heidän sähköpostiinsa, kun etsin Lainaa maksaakseni laskujani ja siirtyäkseni elämässä eteenpäin, sitten ystäväni antoi minulle tämän yrityksen tiedot, jotka sain yhteyttä tällä sähköpostilla: christharmonyloanfund@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän