Onko teillä ollut asunnossa valmiina verhonipsut? Sain Hekalta asunnon ja täällä pitää asukkaan ostaa ne itse??
Katsoin netistä ja Tokmannilla ja Prismassa niitä myydään ainakin verkkokaupassa. Menee pitkä penni omasta pussista tuommoiseen tavallaan näkymättömään asiaan. Varsinkin, kun muutakin hankittava on. Lakanoita yms. tärkeää.
Kommentit (40)
Ootko viddu tosissas että nillität jostain verhonipsuista? Ole ilman verhoja, vai pitäiskö niidenkin sun mielestä tulla asunnon mukana?
En ole hekalla, mutta oli vähän nipsuja. Niitä piti kuitenkin ostaa lisää. Otan ne mukaani lähtiessäni.
Miksi pitää ostaa uusia lakanoita kun muuttaa?
Ajatella, asumisesta pitää maksaa.
Paljonko Kela nyt kustantaa vuokrastasi, 110% ???
Mä muutin vuosikymmeniä sitten Hekan asuntoon ja ei niitä ollut silloinkaan. Sain äidiltä ylimääräisiä mukaan, että pääsin alkuun. Yhdelle kaverille kävi niin, että edellinen asukas oli jättänyt nipsut paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
3/5, vanha idea
Mikä on vanha idea? En pelleile nyt yhtään. Onhan täällä jääkaappi -pakastinkin valmiina niin miksi ihmeessä ei jotain verhonnipsuja?
Ap
Pitääkö Hekan asuntoihin ostaa itse vessapaperit ja ruokakin? Kai kela sentään maksaa ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3/5, vanha idea
Mikä on vanha idea? En pelleile nyt yhtään. Onhan täällä jääkaappi -pakastinkin valmiina niin miksi ihmeessä ei jotain verhonnipsuja?
Ap
Kannattaa muuttaa Ouluun nimittäin Sovakan asunnoissa on aina ollit nipsut. En tosin tiedä onko ne vain jääneet edellisiltä. Mutta aika köyhää on varustelu kun ole edes nipsuja. :D
Vierailija kirjoitti:
20 kpl 3 e, onpas kalliita.
Ei oo paha. Riippuu tietenkin kuin moneen ikkunaan kukin tarvitsee.
No voihan pillukulli sentään. Jaxuja!
Ihmisillä on erilaisia verhoja. Pitäisikö kaikkiin olla ripustimet valmiina?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Hekan asuntoihin ostaa itse vessapaperit ja ruokakin? Kai kela sentään maksaa ne?
Ne ostokset tehdään tuilla tietenkin.
Hekalla asuminen on ilmaista, joten en nillittäisi jostain verhonipsuista.
Meillä on ollut asunnoissa valmiina ja ne on meidän lähdettyä sinne myös jääneet.
Onko joku asukas aikoinaan ne sinne itse ostanut niin sitä en tiedä.
Ei ne kuulu läheskään joka paikassa kalustoon. Jos muuttaa vanhaan, siellä voi olla edellisen asukkaan jäljiltä nipsut kiskossa. Eihän kaikissa vanhemmissa taloissa ole edes kiskoja valmiina, vaan pitää laittaa verhotanko.
Jos ollut valmiina, joskus ei. Mitä väliä? Eivät maksa paljon, joten voi hankkia haluamansa määrään.
3/5, vanha idea