Onko teillä ollut asunnossa valmiina verhonipsut? Sain Hekalta asunnon ja täällä pitää asukkaan ostaa ne itse??
Katsoin netistä ja Tokmannilla ja Prismassa niitä myydään ainakin verkkokaupassa. Menee pitkä penni omasta pussista tuommoiseen tavallaan näkymättömään asiaan. Varsinkin, kun muutakin hankittava on. Lakanoita yms. tärkeää.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia verhoja. Pitäisikö kaikkiin olla ripustimet valmiina?
Kyllä eri värisiin ja eri kuoseihin käy samat nipsut. Verhotanko pitää ostaa itse varmaan aina, jos tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Hekalla asuminen on ilmaista, joten en nillittäisi jostain verhonipsuista.
Ei todellakaan ole.
Itse maksan vuokrani ja ärsyynnyn jatkuvasti pihan somphuista jotka repivät maalit rappukäytävistä, leikkivät hisseillä ja pitävät järkyttävää öyhötystä yömyöhään ulkona perheineen.
Lapsilla ei ole avaimia kotia ja vanhemmat vuorottelevat yhden avaimen käytöstä.
Jos voisin niin lähtisin mutta minulla on jokin heka kirous päällä enkä pois pääse millään.
Vierailija kirjoitti:
Olihan keittiön kaapissa kuitenkin kahvi, suola ja sokeri. Vessan kaapissa siteitä, tamppooneja ja hammastahnaa.
Vessaharjaa ei sitten pidä sekoittaa hammasharjaan. Sillä puhdistetaan vessänpönttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Itse maksan vuokrani ja ärsyynnyn jatkuvasti pihan somphuista jotka repivät maalit rappukäytävistä, leikkivät hisseillä ja pitävät järkyttävää öyhötystä yömyöhään ulkona perheineen.
Lapsilla ei ole avaimia kotia ja vanhemmat vuorottelevat yhden avaimen käytöstä.Jos voisin niin lähtisin mutta minulla on jokin heka kirous päällä enkä pois pääse millään.
Kuule yksityisellä vuokranantajalla Helsingissä vuokrat ovat ihan jotain muuta kuin Hekalla. Hekan asuntoja eivät edes kaikki halukkaat saa, joten kyllä valitat turhasta.
0/5
Ei kukaan näkyään enää käytä mitään pölynkerääjä rättejä ikkunoissa.
Voisikohan tästäkin syyttää hallitusta, jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Lapsilla ei ole avaimia kotia ja vanhemmat vuorottelevat yhden avaimen käytöstä.Jos voisin niin lähtisin mutta minulla on jokin heka kirous päällä enkä pois pääse millään.
On muuten melko äänekästä porukkaa. Lapset kiljuu ja rääkyy 24/7. Piha on myös törkyisen näköinen ja heidän pihan edessä on usein roskia. Ihan ei taida sivistys riittää kaupunki elämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ilmaista? Mun lapsi maksaa yli 700 euroa vuokraa Hekan asunnosta. Verhonipsuista ei ole ollut puhetta.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei kukaan näkyään enää käytä mitään pölynkerääjä rättejä ikkunoissa.
Oikeesti? Mä en tunne ketään kellä ei ole ikkunoissa verhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Kuule yksityisellä vuokranantajalla Helsingissä vuokrat ovat ihan jotain muuta kuin Hekalla. Hekan asuntoja eivät edes kaikki halukkaat saa, joten kyllä valitat turhasta.
Kaksio tonnin hekalla. Puoli ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Persujen vika ja Orpon
Nehän mielellään leikkaa köyhiltä.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan tästäkin syyttää hallitusta, jotenkin?
Periaatteessa kyllä. Johan täällä on jo mainintaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Ja sinä luulet että hekalla asuminen on ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan keittiön kaapissa kuitenkin kahvi, suola ja sokeri. Vessan kaapissa siteitä, tamppooneja ja hammastahnaa.
Vessaharjaa ei sitten pidä sekoittaa hammasharjaan. Sillä puhdistetaan vessänpönttöä.
Hammasharja on se pienempi, joka mahtuu yleensä helpommin suuhun.
Oisit tyytyväinen kun oot saanut puoli-ilmaisen asunnon Hekalta, luulis olevan varaa ostaa verhotarvikkeet.
Ne nipsut kuuluu Hekan kämpiin. Sooita taloyhtiöön ja pyydä. Joillain on ikkunalauta toisissa asunnoissa ei.
Vierailija kirjoitti:
Ne nipsut kuuluu Hekan kämpiin. Sooita taloyhtiöön ja pyydä. Joillain on ikkunalauta toisissa asunnoissa ei.
Hekan asuntoja, kun sattuu olemaan kymmeniltä eri vuosilta valmistuneita. Ovat hyvin erilaisia.