Synnyin seitkytluvulla ja ihailen näitä nykynuoria
Ovat niin perinteisiä, konservatiivisia ja harkitsevia.
Itse ryyppäsin ja hilluin milloin missäkin.
Se oli eri aikaa se, nykynuoret ovat fiksumpia.
Kommentit (26)
Juuri tällä viikolla bussissa kuuntelin, kun pari n. 13-14-vuotiasta poikaa keskusteli kuinka olivat viime kerralla juoneet liikaa, että nyt on hyvä pitää hetki taukoa. 😆 Ikäveikkaus ihan siitä, kun luulin toista ensin tytöksi äänen perusteella, mutta olikin pieni n. 150cm poika ennen äänenmurrosta.
Minusta on paljon parempi, että ollaan saatu elää kunnon raikalakas nuoruus ilman älypuhelimia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällä viikolla bussissa kuuntelin, kun pari n. 13-14-vuotiasta poikaa keskusteli kuinka olivat viime kerralla juoneet liikaa, että nyt on hyvä pitää hetki taukoa. 😆 Ikäveikkaus ihan siitä, kun luulin toista ensin tytöksi äänen perusteella, mutta olikin pieni n. 150cm poika ennen äänenmurrosta.
Miksi ihmeessä 13-14-vuotiaat ovat olleet juomassa alkoholia? Hirveää. N19
Kyllä tosiaan keskivertonuoret ovat raittiimpia kuin vanhempansa olivat teineinä.
Myös sellainen yleinen asioiden kunnolla hoitaminen tuntuu olevan uusi normi, enää keskivertoteinit eivät ole nuoria kapinallisia.
Sitten on pienempi joukko, jolla menee tosi huonosti.
Kyllähän lukiolaiset käyttää ekstaasia ym. "keskittymiseen", vaikka eivät hillukaan ympäri kyliä. Onko se sitten parempi?
Miksi kommenttiani ei arvosteta? Eikö se ole huolestuttavaa, että noinkin nuoret LAPSET juovat alkoholia? N19
Jos ap olisi haukkunut nykynuoria nynnyiksi, olisi vastaukset olleet aivan jotain muuta kuin hyvä että sain ryypätä ja jakaa arsea nuorena. Heti olisi tultu jeesustelemaan miten nykynuoret on fiksuja.
on tää jännä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oo mitään juonu. Yhtä tosia kuin jutut ton ikäsistä panemassa puolia luokan tyttöjä. Esittämisen tarve vaan on kova.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommenttiani ei arvosteta? Eikö se ole huolestuttavaa, että noinkin nuoret LAPSET juovat alkoholia? N19
Tossa iässä sun pitäis olla tekemässä jotain ihan muuta kuin kukkahattuilemassa muiden elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oo mitään juonu. Yhtä tosia kuin jutut ton ikäsistä panemassa puolia luokan tyttöjä. Esittämisen tarve vaan on kova.
Kyllä ne juovat, tämä on hyvin huolestuttavaa. Kumpa se pysyisikin pelkkänä esittämisenä.
Nykyään nuoret käyttää huumeita. Me 70-luvulla syntyneet olimme känniläisiä.
Nyt on tyhmin sukupolvi ihmiskunnan historiassa, resursseihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa iässä sun pitäis olla tekemässä jotain ihan muuta kuin kukkahattuilemassa muiden elämästä.
Onko se kukkahattuilua, jos olen huolessani lasten alkoholin käytöstä? Ja mitä minun pitäisi olla tekemässä juuri nyt? Töitä teen, pitäisikö sitä olla joka viikonloppu jossain baarissa käyttämässä päihteitä ja paneskelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kukkahattuilua, jos olen huolessani lasten alkoholin käytöstä? Ja mitä minun pitäisi olla tekemässä juuri nyt? Töitä teen, pitäisikö sitä olla joka viikonloppu jossain baarissa käyttämässä päihteitä ja paneskelemassa?
Se olisi jo alku. Eihän nykyajan nuoret enää edes juo tai pane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana ja alkoholi on hermomyrkky jolla aivoja tuhotaan, jottei tarvitse liian hyväpalkkaista työtä hankkia tai välttämättä töitä ollenkaan.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Minäkin synnyin, mutten lähtenyt mukaan tuollaiseen. Lapseni ovat onneksi samaa maata.
Vapaus, voi olla joillekin muuta kuin alkoholi tai matkapuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi jo alku. Eihän nykyajan nuoret enää edes juo tai pane.
Miksi minun pitäisi käyttää päihteitä tai harrastaa irtosuhteita? Tuovat pelkkää harmia elämään.
Minä olen 70lukulainen ja tykkään että on tullut elettyä ja kokeiltua. Eipä tarvitse mummona katua ettei tullut elettyä.