Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko naisista yhtä hyvältä

12.07.2023 |

Tuntuuko penetraatio naisista yhtä hyvältä kuin miehistä? Kun työntää peniksen vaginaan niin se tunne on sanoinkuvaamattoman hyvä. Kuin kotiin olisi tullut ja sieltä ei haluaisi pois, vaikka mikä olisi. Toki terskaa on suuri hermotus ja naisilla sama klitoriksen, joten ihan suora stimulaatio ei toteudu? Vai toteutuuko? Klitoriksen sisäiset siivethän kulkevat vaginan sivuilla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai sitten poikkeava nainen kun saan valtavasti nautintoa sisällä olevasta peniksestä. Miehet ovatkin olleet ihmeissään kun en halua suuseksiä, enkä halua kiltoristani juurikaan koskettavan. Joudun aina sanomaan, että sormet tai kalu sisään kiitos. Kalu liikuttelu sisällä tuntuu taivaalliselta. Saan orgasmin pääosin vain jos sisälläni on jotain. Jos tyydytän itseäni, käytän aina dildoa.

Olen tätä testaillut joskus. Jos hieron pelkkää klitorista tyydyttääkseni itseäni, en tahdo saada millään. Kun työnnän sitten dildon sisälleni ja liikuttelen sitä, saan alle puolessa minuutissa.

Taidat olla aika samanlainen kuin vaimoni. Suuseksi suoraan klitorikselle tuntuu useimmiten olevan enemmän häiritsevää kuin äärimmäisen nautinnollista, ja suuseksiä hän ylipäänsä haluaa vain sen verran mitä hyvät lämmittelyt vaatii. Jos joskus olen hänen vaivihkaa nähnyt tyydyttävän itseään, niin se on ollut kovaa vatkaamista, joka ei ole mihinkään mullistavaan päätynyt, ja sen hän sanoo itsekin että hyttysen pisto se vain on. Sellainen ero kuitenkin on, että minkäänlaista dildoakaan hän ei halua käyttää. Se on minusta sääli, koska uskon että hänellä se voisi toimia oikein hyvin, kun vain haluaisi antaa mahdollisuuden

Vierailija
22/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai sitten poikkeava nainen kun saan valtavasti nautintoa sisällä olevasta peniksestä. Miehet ovatkin olleet ihmeissään kun en halua suuseksiä, enkä halua kiltoristani juurikaan koskettavan. Joudun aina sanomaan, että sormet tai kalu sisään kiitos. Kalu liikuttelu sisällä tuntuu taivaalliselta. Saan orgasmin pääosin vain jos sisälläni on jotain. Jos tyydytän itseäni, käytän aina dildoa.

Olen tätä testaillut joskus. Jos hieron pelkkää klitorista tyydyttääkseni itseäni, en tahdo saada millään. Kun työnnän sitten dildon sisälleni ja liikuttelen sitä, saan alle puolessa minuutissa.

Missäppäin Porvoota asustelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihan törkeän hyvältä saada kalua pimpsaan syvälle. Saan orgasmeja ihan yhdynnässäkin, varsinkin lähärissä ja takaapäin. Tällä palstalla on ilmeisesti unohdettu naisen g-piste, joka sijaitsee siellä emättimen perukoilla? Hommansa osaava mies voi vaikuttaa hyvin paljon naisen positiiviseen yhdyntäkokemukseen, minä olen onnekseni sellaisen miehen löytänyt.

G piste, jos sellainen on, ei ole missään perukoilla, vaan aika lähellä emättimen aukkoa etupuolella. Sitä voi ihan sormella simuloida, jos sellaisesta siis saa jotain.

H'Ja ihan turhaa puhua jostain sisäisestä klitoriksesta, joa se ei tunnu niin ei.  Se ulkoinen tuntuu ja se on hyvä, jos moni mies todellakin haluaa sitä hyväillä, kaikki eivät, omapahan on menetyksensä.

Sinulle on turhaa puhua, se tiedetään. Mutta kai heilläkin puheoikeus on kenellä tuntuu klitoriksen muutkin osat kuin näkyvä?

Sinä se sitkeästi kiellät tosiasiat! Totuuta et voi kuitenkaan muuttaa.

Vierailija
24/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ihan törkeän hyvältä saada kalua pimpsaan syvälle. Saan orgasmeja ihan yhdynnässäkin, varsinkin lähärissä ja takaapäin. Tällä palstalla on ilmeisesti unohdettu naisen g-piste, joka sijaitsee siellä emättimen perukoilla? Hommansa osaava mies voi vaikuttaa hyvin paljon naisen positiiviseen yhdyntäkokemukseen, minä olen onnekseni sellaisen miehen löytänyt.

G piste, jos sellainen on, ei ole missään perukoilla, vaan aika lähellä emättimen aukkoa etupuolella. Sitä voi ihan sormella simuloida, jos sellaisesta siis saa jotain.

H'Ja ihan turhaa puhua jostain sisäisestä klitoriksesta, joa se ei tunnu niin ei.  Se ulkoinen tuntuu ja se on hyvä, jos moni mies todellakin haluaa sitä hyväillä, kaikki eivät, omapahan on menetyksensä.

Sinulle on turhaa puhua, se tiedetään. Mutta kai heilläkin puheoikeus on kenellä tuntuu klitoriksen muutkin osat kuin näkyvä?

Sinä se sitkeästi kiellät tosiasiat! Totuuta et voi kuitenkaan muuttaa.

En lainkaan ymmärrä mitä minä viestissäni mielestäsi kielsin. Puhummeko samaa kieltä? Suomea?

Vierailija
25/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kieltänyt ketään puhumasta, paitsi sinä.

Minä oolen sanonut, että kiva jos joku nainen saa. Tämän sanonut useastikkin. Mutta 3 lejästä ei, ja sitä sinä et usko. Ja täällä kirjoittelevat MIEHET miten juuri heidän vaimonsa saavat , eivät ne vaimot siis kirjoita. Ja jos nainen kirjoittaa omasta pillustaan, se onkin sitten tunnoton ja erikoine ja hiekkaina jne. Ja joo, eivät naiset halua klitoristaan koskettav tai nuoltavan ei ei, miehet tietävät tämän...

Kuiten se totuus on aivan muualla. Harva nainen ei pidä sen hyväilystä. Sama kuin kieltäisi ett kalussa ole tuntoa tai terskassa. Höpö höpö.

Vierailija
26/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin kaikkein eniten kalusta sisälläni. Varsinkin nykyisen puolisoni elin saa minut jotenkin ihan sekaisin. Ja ei ole mitenkään iso, mutta kova kuin mikä ja juuri sopivalla tavalla taipuisa. Ja kauniskin on vielä.

Minä olen kyllä hyvinkin herkkä sisältä. Herkin kohta emättimessä voi vaihdella kierron mukaan. Mutta tosiaankin, silmät meinaavat pyörähtää ja hengitys salpautua ja valun kuin Niagara heti ensimmäisestä työnnöstä. Voidaan naida vaikka kuinka pitkään ja saan sarjaorgasmeja tai leijailen vaan jossain ihme tilassa. Välillä olen ihan hulluna anaaliin kun sitä kautta hieroo myös jotain herkkiä paikkoja.

Kumppanini osaa myös nauttia, mutta sanoo kyllä melko usein olevansa kateellinen minulle.

Olen kyllä ihan todella onnellinen, että synnyin naiseksi!

N49, kolme lasta synnyttänyt

Vierailija
27/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kieltänyt ketään puhumasta, paitsi sinä.

Sinä sanot:

"Ja ihan turhaa puhua jostain sisäisestä klitoriksesta, joa se ei tunnu niin ei."

Millä tavalla minä olen kieltänyt puhumasta?

Minä oolen sanonut, että kiva jos joku nainen saa. Tämän sanonut useastikkin. Mutta 3 lejästä ei, ja sitä sinä et usko.

Missä olen sanonut etten usko?

Ja täällä kirjoittelevat MIEHET miten juuri heidän vaimonsa saavat , eivät ne vaimot siis kirjoita. Ja jos nainen kirjoittaa omasta pillustaan, se onkin sitten tunnoton ja erikoine ja hiekkaina jne.

Vastasin naiselle, joka epäili olevansa kovin erilainen koska ei niin tykkää klitoriksen käsittelystä. Sinustako tällaiset keskustelut pitäisi vaieta kuoliaaksi vai millä tavalla se nyt oli väärin vastattu?

Ja joo, eivät naiset halua klitoristaan koskettav tai nuoltavan ei ei, miehet tietävät tämän...

Ihan kuten siinä kyselyssä jossa juuri kysyttiin että haluavatko miehet pitää klitorista hyvänä?

Kuiten se totuus on aivan muualla. Harva nainen ei pidä sen hyväilystä. Sama kuin kieltäisi ett kalussa ole tuntoa tai terskassa. Höpö höpö.

Minä en vieläkään ymmärrä mitä sinä tarkoitat kieltämisellä.

Vierailija
28/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenestä tuntuu hyvältä ja kenestä ei. Ei minulla ainakaan tuntunut miltään kun terskani olen parikin kertaa lykännyt naisen vaginaan. Toisen kerran piti varmistaa että onko tosiaan näin ettei miltään tunnu ja vielä eri naisen kanssa.

Vierailija
29/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"turhaa, aivan turhaa..." joku lauloi.

Vierailija
30/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku joka uskoo siihen että naiset saavat aian yhdynnässä, ja siinä se.  Kaikki naiset ja siis kalulla.

Vierailija
31/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku joka uskoo siihen että naiset saavat aian yhdynnässä, ja siinä se.  Kaikki naiset ja siis kalulla.

No kysytään.

Vierailija
32/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, tuntuuko yhtä hyvältä, kun en ole mies enkä siten ole kokenut niitä tuntemuksia, joita mies seksissä kokee. Mutta kyllä se tuntuu ihanalta, kun mies työntyy sisään ja sitä tunnetta ihan janoaa siinä hetkessä.

Vierailija
33/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kenestä tuntuu hyvältä ja kenestä ei. Ei minulla ainakaan tuntunut miltään kun terskani olen parikin kertaa lykännyt naisen vaginaan. Toisen kerran piti varmistaa että onko tosiaan näin ettei miltään tunnu ja vielä eri naisen kanssa.

Legendat kertovat, että paneminen tuntuu miehestä aina hyvältä ja mies haluaa aina panna. Eikö tämä pidäkään paikkaansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi