Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä mitä voi tehdä on lukea kesälomalla kirjoja

Vierailija
12.07.2023 |

Siis ajanvietteeksi.

Oletteko samaa mieltä?

Itse päädyin tähän jo aika päiviä sitten. Kirjoja lukiessa kesä hurahtaa ohi huomaamatta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, huomaan olevani typeryyden huipentuma. Mä en lomilla ja vapaapäivinä tee oikeastaan mitään muuta kuin luen kirjoja. No, tarkkaan ottaen kolme päivää kesästä menee oopperajuhlilla, mutta kaiken muun ajan olen 24/7 nenä kirjassa.

Vierailija
22/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen lukeminen on mitä ympäristöystävällisintä loman viettoa. Kyllä väitän, että lukematon ihminen jää todella vajakiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei kuulemma koskaan lue kirjoja. Ne vaan juo sandelssia, eli santtua ja lämmittää saunaa. Vain sitä. Eivät tee muuta.

Vierailija
24/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen eniten mökillä. Tosin päivällä tehdään mökkijuttuja ja vasta illalla myöhään kun olen tiskannut, otan teetä tai kylmän kaljan ja luen. Aivan laatuaikaa. Menen myöhään nukkumaan ja aamulla heräilen ysiltä.

Vierailija
25/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla lukeminenhan on ihan parasta, kun voi vaikka lukea koko kirjan putkeen kerrasta, sitä harvemmin työaikana saa tehtyä. Tietty nyt lomalla kannattaa tehdä muutakin, 

Ulkomailla lomaillessa ei kyllä kirjoja tule luettua, kun siellä on niin paljon nähtävää ja koettavaa. En vietä ulkomialla aikaani hiekkarannalla makoillen ja kirjaa lukien.

Vierailija
26/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lukeminen sopii paremmin ihmiselle joka ei niin osaa eläytyä lukemaansa, jos sen tarve olisi? Tällöin lukeminen ei niin häritse ja valtaa ajatuksia niin kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
27/27 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä mitä voi tehdä on lukea kesälomalla tämmöisiä p*ska-aloituksia.

Harmittaa, että erehdyin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän