Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä mitä voi tehdä on lukea kesälomalla kirjoja

Vierailija
12.07.2023 |

Siis ajanvietteeksi.

Oletteko samaa mieltä?

Itse päädyin tähän jo aika päiviä sitten. Kirjoja lukiessa kesä hurahtaa ohi huomaamatta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, eiköhän lähdetä halliin laukomaan kiekkoa, voidaan sitten vanhana hokiukkona sanoa "en oo yhtään kirjaa lukenu ikinä"

Vierailija
2/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jokainen toimiikoon tavallaan. Toisen kesän viettotapa ei ole mitenkään minulta pois tai vaikuta elämääni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäsmoukka kirjoitti:

Samaa mieltä, eiköhän lähdetä halliin laukomaan kiekkoa, voidaan sitten vanhana hokiukkona sanoa "en oo yhtään kirjaa lukenu ikinä"

Kiitos kommentista.

Näkee että olet sivistänyt itseäsi paljon kirjojen parssa.

ap

Vierailija
4/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sivistymätön ja lukutaidoton torvi :D

Vierailija
5/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jokainen toimiikoon tavallaan. Toisen kesän viettotapa ei ole mitenkään minulta pois tai vaikuta elämääni. 

Kiitos kommentista.

Näkee että olet sivistänyt itseäsi kirjojen parssa.

Luetun ymmärtäminen on niin korkealla tasolla.

ap

Vierailija
6/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS Poimi 10 kirjaa joiden parissa kesäloma rullaa rennosti.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009687065.html

Vierailija
7/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen lomilla aina poliittista historiaa nyt menossa Suomen poliittinen historia 1900-1950 luvut, jatkossa siirryn Bulgarian ja Romanian historiaan. : )

Vierailija
8/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en muutoin kirjoja luekkaan kun kesällä kun otan aurinkoa ja etelässä samoin.

Vierailija
9/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa mitä joku toinen tekee lomalla?

Vierailija
10/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. 

Vierailija
11/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat ovat aivan parasta viihdettä. Lukeminen kannattaa aina!

Vierailija
12/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä lukea kirjoja kesällä, paljon järkevämpää on roikkua palstalla.

Vierailija
13/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomahan on juuri parasta aikaa lukea kirjoja! Tai siis mikä tahansa loma, mutta kesäloma nyt on pisin. On kerrankin aikaa. Luen kyllä ympäri vuoden, joka päivä vähintään puoli tuntia, mutta käyn kokopäivätöissä ja kun kotihommiinkin menee aikaa, niin tuntuu että aina jää kirja ikävästi kesken (olen tietoisesti opetellut siihen että pidän tasaisen unirytmin). Kesälomalla saatan hyvin lukea aamuyhteen. Ah, vielä muutama viikko ja sitten alkaa loma! 

Vierailija
14/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä? Melkein minkä tahansa voi luokitella samaan paikkaan noilla kriteereillä eli miksi tekisit mitään? Mainitsematta miten paljon kirja voi opettaa ja lukeminen, ei ainoastaan näytöltä, on hyödyllistä mielellesi. Aivan typerä juttu, AP. 

Vierailija
15/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen stressaantuva suorittaja arjessa ja mun on pitänyt opetella paikoillaan pysymistä. Lukeminen on aina ollut ainoa keino tähän.

Mikään ei ole suurempi nautinto kuin makoilla pergolassa kuuntelemassa äänikirjaa. No kuuntelen niitä myös pihatöitä tms tehdessä.

Vierailija
16/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna itsellesi uudenlainen lukukokemus: Kyllä kirjaa lukiessakin voi juoda viinaa. Ainakin kaljaa. 

Lukemisesta kannattaa pitää muutaman tunnin taukoja. Silloin voi mennä lasten kanssa (kyllä aina löytyy lapsia. Jos ei omia niin lastenlapsia tai jotain naapurin kersoja) johonkin vesipuistoon tai puuhamaahan.

Ja käythän myös ostoshelvetissä penkomassa alelaareja? Eli näin voi yhdistää kaikki tärkeimmät kesäjutut!

Vierailija
17/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tyhmintä on kuluttaa aikansa Vauva palstalla se kertoo että henkilöllä ei ole minkäänlaista elämää.

Vierailija
18/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut tykkäävät kun on kerrankin aikaa lukea vaikka keskellä päivää.

Vierailija
19/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan ihanaa kiireettömästi lueskella mökin pihalla. Ehdin rentoutua näin hyvin vain kesälomalla. Muuten jää pitkät kirjat niin lyhyissä paloissa luettaviksi, että tarinaan ei kunnolla pääse mukaan.

Vierailija
20/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen stressaantuva suorittaja arjessa ja mun on pitänyt opetella paikoillaan pysymistä. Lukeminen on aina ollut ainoa keino tähän.

Mikään ei ole suurempi nautinto kuin makoilla pergolassa kuuntelemassa äänikirjaa. No kuuntelen niitä myös pihatöitä tms tehdessä.

Äänikirjan kuuntelu ei ole lukemiata vaan kuuntelua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi