Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko ns " normaaliihmisellä" on tilillä rahaa?

Vierailija
12.12.2006 |

kun kaverini väittää että mulla on rahallisesti niiin hyvät oltavat vaikka itse koen että ei se näin ole. Saldo on aina n 2000e, ja panikoin melkein jos menee alle. Tämä sen takia ettei ikinä tiedä mitä tulee eteen ja mihin tarvitsee rahaa. Näin ollut jo 6vuotta. Miten muilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskurina. Nyt on kyllä 56 000 kun myytiin vene pois, mutta ei ole normaaliolotilamme.

Vierailija
2/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmoiset 2000 euroa lainalyhennysten jälkeen. säästössä 5.000 e ja lisäksi säästöinä myös rahastoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oikeasti ei ole.

Vierailija
4/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johkin rahastoon tai muuten varmaan juttuun. varmaan sillein, et ne rahat kasvaa. sähän makuutat rahojas ja pankki sijottaa ne ja korjaa voitot itellen.

niin, ja mulla on tilillä keskimäärin ehkä 500 yleensä. kyllä sulla on mun mielestä rahallisesti hyvin.

Vierailija
5/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voin sen sanoa, käyttötilillä 5000e säästötilillä 15 000e.

Vierailija
6/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan meidän pankin neuvo, että kannattaa pitää kaksi kertaa nettopalkka puskurina, jos sattuu jotakin. Minusta se on hyvä neuvo.

Ja nyt siellä tosiaan on se veneen hinta. Kävin juuri maksamassa laskuja ja näytti saldo ihan järkyltä. Mutta ei ne kauan siellä ole, vaan menevät taloon.

Miksi aina pitää kimpaantua?

3

Vierailija
7/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on seitsemänsataa jäljellä kun uusi tili tulee, joskus melkein nolla euroa.

Vierailija
8/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo on ihan meidän pankin neuvo, että kannattaa pitää kaksi kertaa nettopalkka puskurina, jos sattuu jotakin. Minusta se on hyvä neuvo.

Oma tili aina about 100-300¿ juuri ennen palkkapäivää, muun siirrän sieltä säästötilille tai rahastoon

Vierailija
9/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen aina ollut vyö JA henkselit -tyyppi. Mutta ei siitä ikinä mulle mitään haittaa ole ollut, pikemminkin kyllä päinvastoin.

3

Vierailija
10/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin 2000 € minullakin on käyttelytilillä. Jos summa kasvaa isommaksi kuin 2000 € alan helposti törsämään kaikeen turhaan, niinpä yleensä lyhennän silloin asuntolainaa ylimääräisenä eränä.

Vierailija
11/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen maksamisen jälkeen jätän kummallekin noin 1000e kuukauden ruokia ja muita menoja varten ja loput säästöön. Jos tulee jotain isompaa hankittavaa, niin säästöistä voi sitten ottaa niihin rahaa.

Tällä tavalla on aina saatu rahaa säästöön pienistäkin tuloista. Tulee vähennettyä turhaa ostamista loppukuusta, jos tili alkaa lähestyä nollaa.

Vierailija
12/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää laskujen jälkeen käteen yhteensä noin 1000¿, joka menee aina kokonaan ruokaan, bensaa, vaatteisiin ja muihin hankintoihin.

Vierailija:

Laskujen maksamisen jälkeen jätän kummallekin noin 1000e kuukauden ruokia ja muita menoja varten ja loput säästöön. Jos tulee jotain isompaa hankittavaa, niin säästöistä voi sitten ottaa niihin rahaa.

Tällä tavalla on aina saatu rahaa säästöön pienistäkin tuloista. Tulee vähennettyä turhaa ostamista loppukuusta, jos tili alkaa lähestyä nollaa.

Vierailija
13/13 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttötileillä ja säästöt eri tileillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi