Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGHHH!! Voi vee minkä kaveri teki

Vierailija
29.01.2007 |

Tehtiin disney storelle reilu viikko sitten tilaus. Hän tilas lapsilleen vaatteita ja itelle laukun ym. Minä maksoin ostokset visalla ja hän aikoi maksaa ne minulle kun tulee lapsilisät... No nyt illalla soitti, ettei voikkaan maksaa niitä ku ei ole rahaa, että peruuta tilaus:(:(

Tilaus on toimituksessa, joten ei nuita ihan nuin van peruta, arghhhh!!!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kamu sulla.

Vierailija
2/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa maksaa yksin kaikki kulut:( ja mitä minä jollain vauvojen vaatteilla, voi vi***

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä alkoi selittään, ettei mies tykkää ku tilaa ja ei uskallakkaan ottaa niitä. Kysyin, että voisko maksaa vaikka osissa, mutta ei sekään kuulemma kelpaa... Sanoin ettei tilausta voi enään perua, niin käski palauttaa. Selitin, että kaikki tulli ym. laskut silti tulee minulle, mutta ei kuulemma mahda mitään:(

Vierailija
4/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi että tulee tämmöisestä riitaa

Vierailija
5/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että 120¿ on aika iso summa laitettavaksi turhaan ja että on viimeinen kerta kun tilaan hänen kanssaan mitään..

Vierailija
6/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheistä oppii

Vierailija
7/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautaat sitten vaan sen kamat ja kärsit nahoissas muut kulut. ja annat moisen kaverin olla.

Vierailija
8/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko vois pyytää lastenvaatteista?

Vierailija
9/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaise haulla niitä hintoja, sieltä löytyy kyllä.

Vierailija
10/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun oppisi vielä käyttämään tuota, tai siis laittamaan ilmoituksia

Vierailija
11/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ohjeet tarkkaan, ilmoituksen teko on ihan helppoa!

Vierailija
12/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä lasku sen miehelle! Tosiaan huutonetissä voit saada vaatteista jopa voittoa.

Vierailija
13/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilauksen+postikulujen määrästä

Vierailija
14/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma. Ensin tilaa kiihkoissaan ja sitten tajuaa että mies ei ehkä tykkääkään ja eipä tuota rahaakaan ole...

Mä en olisi vähään aikaan MISSÄÄN tekemisissä tuollaisen naisen kanssa -mieheltään tosin koittaisin niitä rahoja vielä saada.

Voi jee... TOivottavasti kaveris myös näkee nämä viestit

!!!

Vierailija
15/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran heillä mennään isän määräysten mukaan ja ystäväsi on ollut vajaavaltainen käyttämään rahaa, niin auktoriteettiin vetoaminen voisi tehota.

Vierailija
16/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullit ja ALV:t pitää maksaa pakettia maksettaessa, eli tosiaan n. 30% koko arvosta postikuluineen.

Vierailija
17/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney Storeja on Euroopassakin.

Vierailija
18/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri ei maksa, niin laita ne kuteet myyntiin, kuten moni on ehdottanut. Hyvässä lykyssä pääset omillesi tai jopa voitolle. Ja sitten älä enää ikinä maksa kaverisi puolesta yhtään mitään.

Vierailija
19/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaatteet ovat tulleet, otat ne mukaasi ja painut sinne ystäväsi kotiin ja sanot sille ystäväs miehelle et tällaisia sun akkas tilaa toisten laskuun ja et ne vaatteet on maksettava sillä sekunnilla! Etkä sitten todellakaan jätä niitä vaatteita sinne ennen kuin rahas saat!

Ja jos heillä niin helvetin tiukkaa rahasta niin sano et sinä otat maksun mikä sinulle kuuluu ja muija voi sit huutonetissä myydä ne et edes jotain rahaa takas saa.

Mä olisin kyl tosta nii raivona et antaisin tulla kaikki mitä ystävästäni ajattelen jos noin vmäisen tempun tekis

Vierailija
20/20 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole yhtään sellaista ystävää, joka tilaisi jotain harkitsematta ja toiseksi olisi niin persaukinen, ettei pystyisi maksamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän