Onko noloa jos nainen joutuu putsaamaan esinahan alta ennen seksiä?
Jostain syystä varsinkin kun on kiire tulee unohdettua pestä sieltä alta. Menin uuden naisen kaa sänkyyn ja hän heti haki kosteusliinan ja ihmetteli miksei miehet osaa putsata itseään.
Kommentit (32)
Se on sitä munajuustoa. Jätän itse tarkoituksella, koska monet naiset tykkää siitä.
Heikki 34 kirjoitti:
Se on sitä munajuustoa. Jätän itse tarkoituksella, koska monet naiset tykkää siitä.
Oletko ajatellut kerätä talteen? Sipaisisi sitten kaulalle aina illalla kotoa lähtiessä niin menestys olisi taattu.
Klitoriksen hupun alla on aina hieman esinahkatalia eli smegmaa.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Siksi siihen ei kannata koskea suulla.
hyi vois leikata noi esinahat pois vaa
Ihan samat väreet menee kusipuskan kanssa.
Se olisi mies vaihtoon, jos ei osaa käydä suihkussa ja pestä muniaan. Ja hampaitaan.
Onhan tuo nyt noloa jos aikuinen mies ei VIITSI huolehtia hygieniastaan. Suihkussa käydään 2.kert päivässä.
Nainen putsaa suullaan. Yksinkertaisen helppoa ja aina toimii.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt noloa jos aikuinen mies ei VIITSI huolehtia hygieniastaan. Suihkussa käydään 2.kert päivässä.
Suihkussa käydään kolme kertaa päivässä. Aamulla, saliharjoittelun/liikunnan jälkeen sekä illalla.
Aikuinen mies, joka ei muista pestä vehkeitään, tarvii ennemmin huoltajan, kun seksiseuraa.
N47
Ei ole ikinä tarvinnut arvuutella onko puhdas naiselle, kun on mallia cabriolet.
Toki tuotakin pitää pestä, mutta pysyy paremmin puhtaana.
Niin ja, kun EH saapuu kuitenkin ketjuun. Hyvin toimii, nautin seksistä kuten kymmenet miljoonat samanlaisen omaavat.
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Ei ole, kun pesee päivittäin sieltäkin. Ainakin itse pesen, ja yleensä myös ennen seksiä tulee käytyä pikapesulla, jotta on mukavampi puolin ja toisin nuoleskella.
hyi tämän takia niitä esinahkoja leikataan pois
Eikö miehet tykkääkään vedellä kädellä suihkussa, yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
hyi tämän takia niitä esinahkoja leikataan pois
Tiiän että tästä nousee taas meteli mutta juuri tuon takia olis suotavaa että useimmat miehet kävisivät ympärileikkauttamassa itsensä! yhtään töhnämunaa en enää halua nähdä! hyi!
Yhhh