Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennilla treffeillä yleensä suutelu/seksiä?

Vierailija
11.07.2023 |

Olen mies ja mulla on monta vuotta viime siitä kun viimeksi deittaillut. Olen nyt nähnyt pari kertaa yhtä naista ja kolmas kerta tulossa. Ei olla harrastettu seksiä tai edes suudeltu, pari kertaa halattu vain. Mietin että pitäisikö tässä tehdä jotain aloitteita ettei joudu friend zonelle vai antaa edetä omalla painollaan vai kenties ottaa puheeksi asia seuraavaksi kun nähdään? Nainen vaikuttaa vähän ujolta eikä ole oikein tilannetta tullut jossa olisi voinut edes harkita aloitetta suuteluun. Itsellä ei ole siis mikään kiire noiden suhteen kunhan oltaisi samoilla linjoilla kun en mitään uusia kavereita ole etsimässä. Mitä mieltä ihmiset tästä tilanteesta?

Monensilla treffeillä yleensä olette suudelleet tai harrastaneet seksiä ja onko kokemuksia friend zonelle joutumisesta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monensillako treffeillä*

Korjasin vain ennen kuin joku kerkeää huomauttaa

AP

Vierailija
2/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänsillä suudeltiin ja kuudensilla oli seksiä. Molemmat halusimme tutustua ensin hieman ennen seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudella pitää ekoilla että tietää milainen suutelija on

sehän on tärkeetä

Seksiä kolmansilla treffeillä jotta näkee ja tuntee sopiiko yhteen värkit

Vierailija
4/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoikka treffieillä peppuun

Vierailija
5/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon henkilökemiasta ja tilanteista. Itse en ole kovin nopeasti lämpeävä, mieluummin tutustun ensin kunnolla ennen seksiä. Olen mies.

Vierailija
6/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tee mieli suudella ekoilla treffeillä ei ole kemiaa ja vetovoimaa. Silloin kun on suutelee jo ennen kuin tajuaakaan.

Vierailija
7/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tee mieli suudella ekoilla treffeillä ei ole kemiaa ja vetovoimaa. Silloin kun on suutelee jo ennen kuin tajuaakaan.

Tee mieli ja tunnu luontevalta on eri asia.

Vierailija
8/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on musta kemiakysymys. Toisten kanssa suutelee ekoilla, toiset myöhemmillä. Ei ole mitään sääntöä. Mutta kyllä itse ihmettelisin, jos ei mies yrittäisi mua suudella viimeistään tokilla treffeillä 😉

Vierailija
9/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on musta kemiakysymys. Toisten kanssa suutelee ekoilla, toiset myöhemmillä. Ei ole mitään sääntöä. Mutta kyllä itse ihmettelisin, jos ei mies yrittäisi mua suudella viimeistään tokilla treffeillä 😉

Mikset itse yritä?

Vierailija
10/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tilanteesta.

Mutta ainakin Tinder-kulttuuri on vähän että jos ei vähintään tokilla mene pussailuksi niin naiselta tulee "Olet kiva mutta meillä ei ole kemiaa."

Ole siinä sitten että halusin vaan tutustua rauhassa.

Vierailija
11/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä aikaisintaan kolmansilla treffeillä. Suutelua voisi kokeilla aiemminkin. Kertoo henkilöstä valtavan paljon.

Vierailija
12/29 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa suutelin ennen kuin ehdin sanoa mitään. En ainakaan muista mitään. Vaimo vastasi niin tulisesti, ettei puhuttu hetkeen mitään. Siitäkään ei jäänyt mitään mielikuvaa mitä kenties puhuttiin. Aiempien tyttojen kanssa suutelut oli ihan suunniteltuja ja harkittuja missä vaiheessa. Vaimon kanssa luonto vei voiton.

13/29 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole nykyään rikos, jos yrittää suudella naista ilman että on tehnyt siitä kirjallisen sopimuksen ja nainen on antanut luvan?

Vierailija
14/29 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse yritä?

Hahhah. Tietty yritän ja etenkin jos mies on ujo. Mä en. Mut haluun mieheltä ehkä enemmän yritystä. Iskit nössö- merkin nyt kyllä ihan väärään naiseen.

Vierailija
15/29 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole nykyään rikos, jos yrittää suudella naista ilman että on tehnyt siitä kirjallisen sopimuksen ja nainen on antanut luvan?

Joo. Intohimo on rikos. Intohimorikos. Hehheh

Vierailija
16/29 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet kerta kiinnostunut niin osoita se ja suutele ihmeessä jo seuraavilla. Tapauskohtaistahan tuo on, toisilla treffeillä taisimme mieheni kanssa suudella, seksiä sitten parit treffit myöhemmin.

Vierailija
17/29 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin typerä kysymys. Sitten kun molemmat ovat valmiit, ihmissuhteet eivät ole matemaattisia kaavoja.

Vierailija
18/29 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla aina.

Vierailija
19/29 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä seksi tulee ennen suutelua. Suutelu on mun mielestä intiimimpää kuin seksi. Ja on muutama mies joka on "suudellut" mun pillua ja pyllyä ilman, että olen ikinä suudellut miestä suulle (tai muuallekaan..).

Vierailija
20/29 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin tokilla treffeillä seksiä. Aika usein ekoilla. Joskus vasta kolmansilla, mutta neljänsiä ei tule jos viimeistään kolmansilla ei ole seksiä ollut, oli sitten millainen kaunotar vaan kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi