Mitä ihmettä voin tehdä? Olen saaressa mökillä ja tuuli vei veneen?
Tässä läppärissä on vielä akkua vähän. Sain soitettua siskolleni, mutta hänkään ei pääse hätiin, kun on muutaman sada kilometrin päässä.
Kommentit (71)
Tälläkertaa tämmönen sen huussiin tippumisen sijasta.
Kun olet pulassa, sääntö numero 1: Tee AV palstalle ketju.
Tilaa netistä vene paikalle tuotuna.
No voithan purkaa sitä mökkiä. Tikapuut ja portaat ensin, terassista lisää. Purjetarpeet varmaan löytyy ja jos puita kasvaa niin masto ja puomi varmaan onnistuu. Pihakalusteet, se kerrossänky, grilli ja sen tykötarpeet vielä mukaan ja ei kun matkaan.
Kisko lakana sängystäsi ja heiluta rannalla. Kyllä siellä muitakin kulkee. Ja siskosihan tulee ennenpitkää. Ajelehtiva venekin herättää huomiota, ehkä joku muistaa sen omistajan.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet pulassa, sääntö numero 1: Tee AV palstalle ketju.
Parhaat neuvot aina AV:lta. Täällä on kaikki maailman tietotaito yhdessä paketissa.
112 välittää avunpyyntösi oikeaan kohteeseen.
Ala pelaamaan pasianssia. Kohta on joku seläntakana
Vierailija kirjoitti:
112 välittää avunpyyntösi oikeaan kohteeseen.
Perusteellisen kuulustelun jälkeen. Tekniikoita on kuulemma hiottu DDR:n jäämistöstä löytyneen materiaalin avulla viime vuosiin asti...
Eikö niitä lokkeja yleensä ilmesty mökeille?
Kannattaa ilmoittaa 112 senkin vuoksi ettei joku ihmettele seilaavaa tyhjää venettä.
ala tekemään ristikkoa tai sudokua, niin heti tulee joku kertomaan mitä tuohon ruutuun tulee, jota et ilmiselvästi ole osannut täyttää, koska se on edelleen tyhjänä
Etsi av:lta pettämisketju, ja vihjaa että se pettämisestä epäilty ukonkutale on sinun luonasi saaressa. Ei aikaakaan, kun sinne ilmaantuu mustasukkainen mamma, ja pääset hänen kyydissään mantereelle.
Huh,mitäs pitäisi nyt Riikka Purran tehdä?
sometat niin kauan kuin akkua riittää ja sitten kuolet nälkään
Olen pelannut survival pelejä niin paljon, että olen käytännössä survival expertti, vaikken ikinä metsässä ole ollut.
Eli veneen saat tehtyä asettelemalla kolme puupalaa pohjaksi ja yksi reunaksi kummallekin puolelle.
Näistä sitten muodostuu soutuvene ja airot.
Puita saat kätevästi lyömällä puuta nyrkillä kunnes se hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh,mitäs pitäisi nyt Riikka Purran tehdä?
sanna ainakin ottaisi lisää lainaa ja lahjoittaisi rahat ulkomaille.
Tässähän se onkin oikea vastaus. Joku on viivana paikalla...