Ethän mies sängyssä laita sormea naisen takapuoleen
Itselläni on toinen antibioottikuuri menossa jota täytyy ottaa kolmesti päivässä, vain koska miehen mielestä se oli hauska asia tehdä. Naiset saavat virtsatietulehduksia helposti. Ja jotkut äärimmäisen helposti, kuten minä!
Seuraava joka tekee saman lentää ulos ja maksaa vähintään 100e lääkärinpalkkioita.
Kommentit (31)
En laita vaikka pyydettäisiin. Suojahanskat kädessä ehkä.
Ei ne virtsatiet tulehdu jos mies laittaa sormen hanuriin. Eri reiät kyseessä ap.
Jos laittaa hanuriin, nii samaa sormea ei sitten laiteta enää sinne toiseen reikään.
Vierailija kirjoitti:
Persereikä pslstahullu on näköjään taas aloittanut ketjun. Taitaa olla sama pslstahullu, joka joka ketjuun käy laittamassa runkkkaaamis- ja spèrmajuttujaan.
En ole koskaan kirjoittanut tästä aiheesta, mutta tällä palstalla vaikuttaa olevan sopivaa kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne virtsatiet tulehdu jos mies laittaa sormen hanuriin. Eri reiät kyseessä ap.
Mietippä uudestaan.
ap
Kyllä tulee laitettua aika useinkin, mutta ei samaa kättä sitten enää etupuolelle.
Ei ole tulehduksia näkynyt puolisolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs horoilet kylillä.
Siellä taas yksi aivoton jonka mielestä naiset horoilee, mutta miehet saa tehdä samaa tai ihan mitä vaan muuta ajattelematonta.
Hieno logiikka miehelle olla ottamatta itsestään minkäänlaista vastuuta.
ap
Paina sitä lippua että selvästi sopimaton kommentti vaan poistetaan. Älä rupea vänkäämään noitten kanssa.
Tietysti laitan. Ja munan sen perään. Miksi en laittaisi?
Laitan jos pyydetään. Ikinä en ole ilman kokeillut tai itse kysynyt. Ja kun olen pitänyt saman käden pois pillulta, niin ei yksikään pyytäjä ole saanut virtsatietulehdusta. Valitse miehet paremmin.
Näkisin enempikin että ap:n ongelma on että hän deittailee miehiä, jotka eivät erota vasenta oikeasta tai muista mikä sormi oli pyllyssä ja millä voi vielä antaa sormihoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Näkisin enempikin että ap:n ongelma on että hän deittailee miehiä, jotka eivät erota vasenta oikeasta tai muista mikä sormi oli pyllyssä ja millä voi vielä antaa sormihoitoa.
Samaa luulen mä.
Oletko kana vai miksi virtsaputkesi on peräaukossa?
Varmasti sujahtaa sormi pyllyyn, jos pyydetään.
Sama täällä. Virtsatietulehdukseen riittää jos mies nuolee ensin hanuria ja sitten toosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs horoilet kylillä.
Siellä taas yksi aivoton jonka mielestä naiset horoilee, mutta miehet saa tehdä samaa tai ihan mitä vaan muuta ajattelematonta.
Hieno logiikka miehelle olla ottamatta itsestään minkäänlaista vastuuta.
ap
Sullahan se ongelma oli.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Virtsatietulehdukseen riittää jos mies nuolee ensin hanuria ja sitten toosaa.
Se on varmaan ihan sama onko se kieli, sormi, penis tai mikä tahansa esine, niin ei sitä tungeta pilluun sen jälkeen, kun se on ollut perseessä.
N47
Kyllä on hyvä valistaa miehiä asiasta, kun nyt joka puolella vouhkataan näistä anaalihommeleista. Toisekseen naisen pitää ohjata mies oikeille raiteille, jos ei mies kiihkon tai ajattelemattomuuden/tietämättömyyden takia asiaa hiffaa.
Äläkä ainakaan haista sormea sen jälkeen.