Ethän mies sängyssä laita sormea naisen takapuoleen
Itselläni on toinen antibioottikuuri menossa jota täytyy ottaa kolmesti päivässä, vain koska miehen mielestä se oli hauska asia tehdä. Naiset saavat virtsatietulehduksia helposti. Ja jotkut äärimmäisen helposti, kuten minä!
Seuraava joka tekee saman lentää ulos ja maksaa vähintään 100e lääkärinpalkkioita.
Kommentit (31)
AP kirjoitti:
Seuraava joka tekee saman lentää ulos ja maksaa vähintään 100e lääkärinpalkkioita.
Saanko tulla laittaan sormeni hanuriisi jos maksaa vain lääkärinpalkkion?
Haluaisin myös oppia lentämään...
No kyllä mä sen verran voin joustaa etten siellä sängyssä sitä laita.
Entä, jos nainen tykkää siitä?
Tapasin naisen, joka vaati työntämään sormen pyllyyn nuolemisen aikana. Ja ääntelystä päätellen olisi jäänyt aikamoisesta nautinnosta paitsi.
Se on selvää, että niitä sormia ei pilluun sen jälkeen. Muutenkin ristikontaminaatiota vältellen.
Aika moni nainen tuntuu tykkäävän sormesta pyllyssä panonkin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua mä luin!
Älä kiroile kristityllä serverillä t. ylläpito
Laitan aina pistooliasennossa etusormen peräaukkoon. Mitäs muilla? Ei pistooliasentoa, ei anaaliseksiä ja ihmisoletettu naputtaa joka asiasta?
En laita, jos siellä on jo kumppanin sormi. Sellaistakin kun on sattunut, että olen jäänyt toiseksi. Jotkut naiset ovat kieltäneet sormella kiihottamisen jo siinä vaiheessa, kun reikää vasta liukastetaan. Ja hyvä niin, kaikki eivät tykkää samoista jutuista, sen olen oppinut.
En laita. En halua että sormeni haisee paskalle.
Tottakai laitan ja laitan vielä vaikka saman sormen pilluunkin. Se, että jollekin teille tulee siitä virtsatien tulehdus on teidän ihan oma ongelma!
Entäs jos laittaa naisen perseestä omaan perseeseen sormen. Voiko tulla ripuli vai onko kyseessä pienimuotoinen ulosteen siirto joka parantaa vain oloa?
Minä pyrin huolehtimaan, että sormi on tarjolla silloin kun nainen sängyssä haluaa laittaa takapuolensa siihen.