Seksilelut 1) pariskunnalle ja 2) vain naisen omaan nautintoon miehen toimesta
Kaksi kysymystä seksilelusuosituksista.
1) Kaipaisin pariskuntaleluvinkkejä miehen ja naisen väliseen seksiin. Saan orgasmin parhaihen klitorista hieromalla, huomioimalla. Kun siihen saa yhdistettyä g-pisteen hyväilyn, orgasmi on vielä syvempi, nautinnollisempi. Olen miettinyt lelua, joka työnnettäisiin emättimeen peniksen kanssa ja joku osa hieroisi samalla klitorista. Naisen orgasmin savuttaminen lelulla on tärkeämpää, sillä kumppanini saa takuuvarmasti aina oman orgasmin. Mitä merkkejä/malleja suosittelit? Mikä toimii sinulla? Kertoisitko myös, miten tämä laite toimii. Pysyykö se itsekseen paikoilla?
2) Toinen kysymys. Mikä lelu sopisi naisen orgasmin tavoitteluun parhaiten kumppanin toimesta? Kertoisitko, miten sitä käytetään. Olen itse miettinyt jotain puhelinsovelluksella toimivaa eli mies säätelisi lelua, joka olisi emättimessä ja klitoriksessa, ja naisen tehtävänä olisi vain nauttia tuntemuksista ja lähestyvästä orgasmista. Tarvitsisin tällaista lelua ennen yhdyntää, jotta kostuisin ja voisin vastanottaa miehen peniksen märässä emättimessäni.
Kommentit (5)
Mitä tarkoittaa miehen toimesta? Työpaikaltako?
Juu ei ne klitoriskiihoittimet pysy paikoillaan yhtään, siis naidessa. Harmi , idea on hyvä.
Kunnon esilämmittelyn jälkeen (suutelua ja hyväilyä, ei intiimialueelle kuitenkaan) otan satiafyerin käyttöön. Melko pian annan sen vaimon käteen hänelle ohjailtavaksi.
Sitten työkalupakista vähän tuhdimpi (halkaisijaltaan 4,5 - 5 cm) aidon kaltainen. pehmeä dildo ja turaus liukkaria päälle.
Tätä alan sitten hiljalleen liuuttelemaan vulvalla. Hyvin hiljalleen kärkeä sisään, ja pian vaimo alkaa itse työntyilemään kohti dildoa. Yleensä ei päästä paljon viittä senttimetriä syvemmälle ennen kuin räjähtää iso O.
Tässä vaiheessa heitetään lelut syrjään ja pannaan luomuna loppuun. Yleensä vaimo saa tässä vielä kertaalleen.
We vibe ? Kesti hetken ennenkuin vaimo oppi pitämään siitä kiinni niin ei luiskahtanut pois .
1) nuo lelut ei koskaan pysy paikoillaan. Olis kaiketi ihan kivoja jos pysyisivät. Tää on meidän kokemus noista.
2) tollaset on varmaan kivoja, jos nainen tykkää pitkäaikaisesta klitoriksen stimuloinnista. Oma naiseni ei pidä, joten ei olla edes kokeiltu.