Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko koskaan mitään osamaksuilla tai luottokortilla?

Vierailija
11.07.2023 |

Puhelin on osamaksulla ja ärsyttää tuo pienikin kuukausierä. Pitänee maksaa se kuitenkin kerralla pois. Mihib te muut käytätte rahoituksia tai visakorttia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kaiken luottokortilla, koska siitä saa hyvät bonukset, eri ostoista eri prosentit. Vuoden ostoista saa kivasti rahaa, ja sen voi käyttää miten haluaa. Pankkikorttia en tarvitse muuhun kuin joskus jos tarvitsee nostaa käteistä automaatista. Velkaa ei luottokortin käytöstä ole, eikä ole koskaan tarvinnut korkoja maksaa, eikä kortissa ole vuosimaksua eikä muitakaan kuluja.

Vierailija
42/45 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan kaiken luottokortilla, koska siitä saa hyvät bonukset, eri ostoista eri prosentit. Vuoden ostoista saa kivasti rahaa, ja sen voi käyttää miten haluaa. Pankkikorttia en tarvitse muuhun kuin joskus jos tarvitsee nostaa käteistä automaatista. Velkaa ei luottokortin käytöstä ole, eikä ole koskaan tarvinnut korkoja maksaa, eikä kortissa ole vuosimaksua eikä muitakaan kuluja.

Lisäys. Osamaksulla ja velaksi en osta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidelainasmosta minulla on taulu

Eraanlaisella osamaksulla tai nyt se on jo mun

Muuten luotolla AINA matkat

Vierailija
44/45 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki sellaiset hankinnan osamaksulla, joissa on korko 0% eikä muita kuluja. Esim. nyt olen ostanut 3 vuoden osamaksulla induktiolieden, tietokoneen sekä siihen ison näytön. 

Ei ole mitään järkeä maksaa käteisellä jos kerran ostoksen maksut saa jaettua 3 vuodelle ihan mitään kuluja.

Vierailija
45/45 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä enää luottokortteja...ne oli nuoruuden turvana kun käteinen loppui. nyt vaan pankkikortti ja harvoin käteinen...enkä ostele mitään osamaksulla. säästän jos jotain pitää saada tai lainaan mieheltäni ja maksan luonnossa. heh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi