Naiset, nielettekö?
Nielettekö miehenne spermat ja jos nielette niin kiihottaako ajatus vai teettekö sen vain miellyttääksenne? Ja ylipäätään mitä mieltä olette asiasta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä asiaa muuta
Yritä reppana. Jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä asiaa muuta
Yritä reppana. Jooko?
Täällä ei saamattomat tyypit juhli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä asiaa muuta
Yritä reppana. Jooko?
En jaksa tän enempää kanssasi.
Nyt meni oikein. Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan kyllä joskus laueta suuhun, mutta käyn sitten sylkemässä lastin vessan lavuaariin.
Tota voisi verrata siihen, että minä lähden pesemään munaani heti kun nainen on saanut orkkunsa. Enkä jäisi siihen vierelle silittelemään ja nauttimaan hetkestä. Täysin naurettava ajatuskin.
Saantikertojasi ei tälle vuosituhannelle liene muistella asti siunaantunut
Vähän hoonosoomi sulla.
Mutta jos luen rivien välistä, niin yritätkö viestittää mun jääneeni ilman pillua tällä vuosituhannella. Menikö oikein?
Meni oikein. Aivan kuten muistelit
Hyvä, että jaksoit panostaa oikeinkirjoitukseesi. Näyttää nää lyhyemmät lauseet menevän jo ihan hyvin.
Täällä mennään asia edellä
No nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä suostu edes kokeilemaan, oksettaa jo ajatus
Minäkin olen kerran tavannut tällaisen tapauksen.
Vastaus *kaikkeen*, siis ihan kaikkeen oli juuri tuo sama.
Liekö sama, joka tänäkin aamuna tuntuu kampaavan palstaa läpi ihan vain alapeukuttaakseen jokaisen viestin, joka on kirjoitettu jonkinlaisella ajatuksella ja ilman trollaamistarkoitusta?
"Moi mä oon Pirjo ja mun harrastus on alapeukuttaa seksipalstan kaikki viestit, koska mä en tykkää seksistä. Toivon että olet raitis, hyvännäköinen ja atleettinen ja tykkäät kissoista. Seksinharrastajat älkööt vaivautuko."
Ei oo totta... Mä oon Tero ja alapeukutan myös seksipalstaa! Aika usein oon kyl nähny et on tullu toinen alapeukku siihen mun viereen... Voitasko joskus mennä jonneki alapeukuttaan yhes? Mut pitäis vaan sit tavata jossai sisätilois, ku aurinko saa mut hermostuu ja kaataa mun läppärin Linuxin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä asiaa muuta
Yritä reppana. Jooko?
En jaksa tän enempää kanssasi.
Nyt meni oikein. Hyvä!
Tarkoitat kai tämän. Dorka
Annan aina tulla suuhun, mutten niele, ellei käy refleksi nielaisu. Annan sen vaan valua pois suusta ja jatkan loppuun. Itseä ei kiihota ajatus nielemisestä enkä tee sitä myöskään kenenkään mieliksi, koska ei ole yhtään oma juttu.
Otan suuhun, mutta en niele(enää).
On soosit Niin jäykkää kamaa, että en pysty🙂
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kranttuja naisia. Minun naisista lähes kaikki ovat nielleet ja eleistä sekä puheista päätellen ovat pitäneet sitä kiihottavana. Ehkä olen ollut vain onnekas.
Niitä naisia on välillä harvemmassanjotka imee loppuun asti ja nielee lastin ja sellaisista naisista riittää taistelua ja mielummin sellaisen naisen ottaa kuin suuseksiä kammoksuvan tiukkapipon. Kovimmat orgasmit olen saanut suihinotolla ja vinkkinä vaan että jos ette tykkää ottaa suihin mieheltänne niin löytyy naapurin rouva tai joku muu joka ottaa ja tykkää. Siinä on sitten peiliin kattomisen paikka kun mies lähtee. Elin pidempään suuseksittömässö suhteessa ja enää en sellaiseen ala. Meillä nuollaan ja imetään puolin ja toisin ja molemmat tykkää :3
Varmasti nämä naiset jotka ei spermaa suuhun ota tykkäis siitä kun mieskin kesken teidän pillun nuolemisen alkaa yökkiä ja lähtee pesemään hampaita. Takuuvarma fiiliksen nostaja! Eikä sitten yhtään valiteta siitä kun mies tekee näin. Ainiin täällähän valitetaan vähän väliä
Vierailija kirjoitti:
Varmasti nämä naiset jotka ei spermaa suuhun ota tykkäis siitä kun mieskin kesken teidän pillun nuolemisen alkaa yökkiä ja lähtee pesemään hampaita. Takuuvarma fiiliksen nostaja! Eikä sitten yhtään valiteta siitä kun mies tekee näin. Ainiin täällähän valitetaan vähän väliä
Itse asiassa en haluaisi vastaanottaa suuseksiä ollenkaan, mutta mies tahtoo välillä antaa siitä huolimatta koska sanoo pitävänsä siitä. Voin omasta puolestani antaa hänelle suuseksiä mutta en voi sille mitään että mälli tuntuu suussa inhottavalta. Ja tämä siis osasyy miksi en ikinä vaatisi häntä nuolemaan minua.
Niinkuin toisessa langassa kerroin, mulla on jonkinlainen fetissi ottaa isokaluisilta miehiltä suihin. Ja ehdottomasti haluan saada nuo isot laukeamaan suuhuni, ja nielen kaiken minkä pystyn. Joskus on tullut sellaisia spermalinkoja, että kaikkea ei vain pysty nielemään, vaan iso osa pursuaa ulos suusta (tai nenästä)
Nielen, mutta se ei ole kyllä se kiihottavin osuus suihinotossa.
Ei tulisi mieleenkään ottaa kenenkään kusiletkua suuhun.
Piste muuten lopettaa lauseen. Yrittäisit nyt edes hiukan kovemmin.
Lue kommenttisi ennen kuin painat enter-nappulaa.