Kesäloma ja halu nukkua pidempään mutta naapuri päästää koiransa pihalle haukkumaan
Siellä se haukkuu ja ulvoo kaikkea liikkuvaa. Terrorisoi naapurustoa.
Kommentit (54)
no voi itku. meillä vielä nuorisoa asuu naapurissa jotka ajelee autolla jossa pakoputki rikki ja kolisteleevat yöaikaan kun tulevat pöristelemästä jostain bileistä. nuku siinä sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään nukkuminen on huonojen ihmisten merkki. Nyt alkaa mustikka-aika. Aamulla kupponen kahvia ja metsään nauttimaan luonnosta ja keräämään vitamiiit pakkaseen.
Mikä tekee lomallaan pitkään nukkuvasta ihmisestä huonon ihmisen? Lisäksi, luuletko että kaikilla se mustikkametsä on lähellä. Tai että kaikki haluavat kerätä mustikoita?
Tai yleensäkään mennä metsään itikoiden ja paarmojen syötiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö koko naapurusto alkanut elämään sinun loman ehdoilla kun sinä jäit lomalle?
Rakit ja niiden räyhääminen on tärkeämpää varsinkin naisille kuin tehdä lapsia, joita Suomi tarvitsisi kipeästi.
Rakkeja ei tarvita kuin ravusyötiksi.
Toivottavasti et sitten huoli apua ravunsyöteiltä,kun sitä tarvisit. Tee läheisillesi, jos sellaisia on, selväksi, että jos vaikka katoat niin koiria ei käytetä etsintään. Lentokentällä ei käytetä huumekoiraa vaan sut tutkitaan muilla keinoin. Jos sokeudut, sulle ei anneta opaskoiraa jne.
KAIKKI äänet häiritsevät silloin kun haluaa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö koko naapurusto alkanut elämään sinun loman ehdoilla kun sinä jäit lomalle?
Rakit ja niiden räyhääminen on tärkeämpää varsinkin naisille kuin tehdä lapsia, joita Suomi tarvitsisi kipeästi.
Toivottavasti et sitten huoli apua ravunsyöteiltä,kun sitä tarvisit. Tee läheisillesi, jos sellaisia on, selväksi, että jos vaikka katoat niin koiria ei käytetä etsintään. Lentokentällä ei käytetä huumekoiraa vaan sut tutkitaan muilla keinoin. Jos sokeudut, sulle ei anneta opaskoiraa jne.
Avustajakoirat eivät ole niitä räksyttäviä koiria. Ne ovat koulutettuja, eikä niiden omistajat päästä niitä häiritsemään naapureita.
On sulla pieni maailma. Enemmän mua ainakin häiritsee ne kiljuvat tenavat. Ja on itelläki lapsia ,mut ne ei huuda ja kilju.
Koirat nyt haukkuu ja se pitää nyt kestää. Maailmassa on paljon ääniä ja kaikkia ärsyttää joku ääni.
Ihan hiljaseks tää maailma ei muutu sun takia. Muuta metsään / korpeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita palvelukoiria ei tarvi kutsua rakeiksi. Jokainen sen tajuaa nähtyään niiden käytöksen.
Räkyttävät "lemmikki"saastat ovat häiritseviä rakkeja.
Vierailija kirjoitti:
On sulla pieni maailma. Enemmän mua ainakin häiritsee ne kiljuvat tenavat. Ja on itelläki lapsia ,mut ne ei huuda ja kilju.
Koirat nyt haukkuu ja se pitää nyt kestää. Maailmassa on paljon ääniä ja kaikkia ärsyttää joku ääni.
Ihan hiljaseks tää maailma ei muutu sun takia. Muuta metsään / korpeen
Koirat ei hauku kuin satunnaisesti jos ne koulutetaan. Ei, sitä haukkumista ei tarvitse ulkopuolisten kestää.
Mäkin olen lomalla enkä jaksa lähteä koiraani lenkittämään joten päästän sen vain takapihalle ja painun takaisin nukkumaan. Ei sen haukkuminen mua häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen lomalla enkä jaksa lähteä koiraani lenkittämään joten päästän sen vain takapihalle ja painun takaisin nukkumaan. Ei sen haukkuminen mua häiritse.
Minäminäminä ja mun maailma.
Jos omistaja antaa koiransa haukkua kauan aikaa päivittäin, se katsotaan laissa kotirauhanhäiritsemiseksi ja siitä saa rangaistuksen. Ei muuta kuin nauhottamaan päivittäin todisteet ja rikosilmoitusta tekemään.
Koiran haukkuminen ei ole normaalia elämää, se on häirintää. Eikä sitä onneksi tarvitse sietää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ON vmäistä. Meillä vuokrakämpän naapuri päästää taistelukoiransa tasan aamukahdeksalta parvekkeelle. Siellä ne räyhää ohikulkijoille klo 22 asti
Yhteys isännöitsijään.
Mene ajoissa nukkumaan ja kappas saat pidemmät unet ja ei mene unirytmikään sekaisin.
Just tuon omakoti- tai rivitaloalueiden älämölön takia valitsin ydinkeskusta-asumisen. 🧡 Luontoon pääsen 10 min.
Vierailija kirjoitti:
Just tuon omakoti- tai rivitaloalueiden älämölön takia valitsin ydinkeskusta-asumisen. 🧡 Luontoon pääsen 10 min.
Jatkuva liikenne ja känniörveltäjät onkin parempaa melusaastetta. Ja tietysti kamoissa olevat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa naapuriperhe, jossa lapset tulevat ulos leikkimään/huutamaan aamulla n. 7.30 ja pahimmillaan olen illalla kuunnellut niiden huutoa vielä kymmenen jälkeenkin. Koirakin on mukana leikeissä haukkumassa. Heillä on myös teini, joka saa raivareita ja tulee yöllä ulos raivoamaan kurkku suorana... ainiin ja isäntä ei ole suomesta, joten hän tulee yöllä skypettämään vanhemmilleen. Joo ei todellakaan voi pitää ikkunaa auki öisin ja usein vietän viikonloput pois kotoa, jotta edes joskus saisin nukkua silloin, kun itse haluan.
Amerikkalaiset ei Skypetä. Afrikassa on aika lailla samoja aikoja Suomen kanssa. Lähi-idässä yö ennemmin kuin meillä.
Tarinalta mene uskottavuus.
En tosiaan tajua miksi Suomessa kourat saa terrorisoida. Ja ihmettelen, miten omistaja jaksaa kuunnella sitä haukkumista, vai ovatko itse pois kotoa?
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tajua miksi Suomessa kourat saa terrorisoida. Ja ihmettelen, miten omistaja jaksaa kuunnella sitä haukkumista, vai ovatko itse pois kotoa?
Siksihän ne laitetaan pihalle kun ei jakseta kuunnella haukuntaa sisällä.
Kävin tänään omien koirien kanssa kävelyllä 4.30 ja kauhulla odotin, josko yhdessä pihassa alkaa koirat huutaa ja herättää koko naapuruston. Vaikka ei se tietenkään minun vikani olisi, mutta ärsyttää, kun mekkaloivat jo vaikka olisi toisella kadulla eivätkä näkisi kun matkan päästä. Pysyisi omat hurtat pihalla, jos metelöisivät tuolla tapaa.
Haukkuminen kuuluu lähinaapurista helposti sisälle vaikka ikkunat ovat kiinni.
-ohis