Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäloma ja halu nukkua pidempään mutta naapuri päästää koiransa pihalle haukkumaan

Vierailija
11.07.2023 |

Siellä se haukkuu ja ulvoo kaikkea liikkuvaa. Terrorisoi naapurustoa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pitää ikkunaa auki, ei.

Vierailija
2/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita eläinlääkärille että naapuri rääkkää koiraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ON vmäistä. Meillä vuokrakämpän naapuri päästää taistelukoiransa tasan aamukahdeksalta parvekkeelle. Siellä ne räyhää ohikulkijoille klo 22 asti

Vierailija
4/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo niin ärsyttävää ja tahallista häirintää, että minä kyllä keksisin jotain yhtä ilkeää. Mä tallensin kerran kakaroiden kirkumista, ja laitoin nupit kaakkoon, kun vihdoinkin tuli hiljaista. Eipä ollut kellään kanttia tulla valittamaan.

Vierailija
5/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korvatulpat ja unilääke, maksata ne naapurillas.

Vierailija
6/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samoja koiranomistajia liikkuu myös kerrostalolähiöissä. Aamuvarhaisella tai iltamyöhällä lenkittävät jatkuvasti haukkuvia ja räksyttäviä koiriaan. Kuuluu tuo haukunta melko kauas. Minullakin on koira ja ei se pahemmin hauku, mutta jos kovin innostuu niin komennan olemaan hiljaa.

Vierailija
7/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinäkin pihalle louskuttamaan leukojasi koko päiväksi. Kyllä kai naapuri sen kestää.

Vierailija
8/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pikku puudeli räksyttää kimeällä äänellä ihan mitä tahansa.

V*ttu, että v*tuttaa!

Vierailija
9/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikö koko naapurusto alkanut elämään sinun loman ehdoilla kun sinä jäit lomalle?

Vierailija
10/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämän sossutapaus yh äidin lapset ja koirat kirkuu ja räksyttää myöhään iltaan. Muuttas sinne mistä on kotoisin.

Vierailija
11/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sum loma ei tarkoita sitä, ettei muut voi elää normaalia elämää.

Vierailija
12/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eikö koko naapurusto alkanut elämään sinun loman ehdoilla kun sinä jäit lomalle?

Koirien räksytys aiheuttaa närästystä naapureissa oli sitten lomalla tai ei.

Vierailija
13/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo niin ärsyttävää ja tahallista häirintää, että minä kyllä keksisin jotain yhtä ilkeää. Mä tallensin kerran kakaroiden kirkumista, ja laitoin nupit kaakkoon, kun vihdoinkin tuli hiljaista. Eipä ollut kellään kanttia tulla valittamaan.

En kannata passiivis-aggressiivisuutta, mutta tuo oli aika paha.

Vierailija
14/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sum loma ei tarkoita sitä, ettei muut voi elää normaalia elämää.

Onko normaali elämä sinulle sitä, että voit rakkiräksytyksellä terro risoida naapuristoa 24/7 ilman seuraamuksia.

Tää on luvattu maa, rakki-Suomi!

Vierailija
15/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakit ja niiden räyhääminen on tärkeämpää varsinkin naisille kuin tehdä lapsia, joita Suomi tarvitsisi kipeästi.

Rakkeja ei tarvita kuin ravusyötiksi.

Vierailija
16/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa naapuriperhe, jossa lapset tulevat ulos leikkimään/huutamaan aamulla n. 7.30 ja pahimmillaan olen illalla kuunnellut niiden huutoa vielä kymmenen jälkeenkin. Koirakin on mukana leikeissä haukkumassa. Heillä on myös teini, joka saa raivareita ja tulee yöllä ulos raivoamaan kurkku suorana... ainiin ja isäntä ei ole suomesta, joten hän tulee yöllä skypettämään vanhemmilleen. Joo ei todellakaan voi pitää ikkunaa auki öisin ja usein vietän viikonloput pois kotoa, jotta edes joskus saisin nukkua silloin, kun itse haluan.

Vierailija
17/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään nukkuminen on huonojen ihmisten merkki. Nyt alkaa mustikka-aika. Aamulla kupponen kahvia ja metsään nauttimaan luonnosta ja keräämään vitamiiit pakkaseen.

Vierailija
18/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tiiviisti rakennetulla omakotitalo alueella yhdellä naapurilla puudeli kenneli, voitte uskoa että kimeän räkytyksen määrä on älytön

Mikään ei auta, hänelle on puhuttu nätisti ja vähemmän nätisti, on soitettu poliisit, on kutsuttu valvontaeläinlääkäri jne jne

Eläinlääkäri oli sitä mieltä, että koiria on liikaa mutta ei tämäkään lausunto mitään muuta näköjään

19/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tullaan kohta poran kanssa seinästä läpi 😆

Vierailija
20/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään nukkuminen on huonojen ihmisten merkki. Nyt alkaa mustikka-aika. Aamulla kupponen kahvia ja metsään nauttimaan luonnosta ja keräämään vitamiiit pakkaseen.

Mikä tekee lomallaan pitkään nukkuvasta ihmisestä huonon ihmisen? Lisäksi, luuletko että kaikilla se mustikkametsä on lähellä. Tai että kaikki haluavat kerätä mustikoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän