Kesäloma ja halu nukkua pidempään mutta naapuri päästää koiransa pihalle haukkumaan
Siellä se haukkuu ja ulvoo kaikkea liikkuvaa. Terrorisoi naapurustoa.
Kommentit (54)
No soita eläinlääkärille että naapuri rääkkää koiraa!
Tuo ON vmäistä. Meillä vuokrakämpän naapuri päästää taistelukoiransa tasan aamukahdeksalta parvekkeelle. Siellä ne räyhää ohikulkijoille klo 22 asti
Tuo on jo niin ärsyttävää ja tahallista häirintää, että minä kyllä keksisin jotain yhtä ilkeää. Mä tallensin kerran kakaroiden kirkumista, ja laitoin nupit kaakkoon, kun vihdoinkin tuli hiljaista. Eipä ollut kellään kanttia tulla valittamaan.
Hanki korvatulpat ja unilääke, maksata ne naapurillas.
Näitä samoja koiranomistajia liikkuu myös kerrostalolähiöissä. Aamuvarhaisella tai iltamyöhällä lenkittävät jatkuvasti haukkuvia ja räksyttäviä koiriaan. Kuuluu tuo haukunta melko kauas. Minullakin on koira ja ei se pahemmin hauku, mutta jos kovin innostuu niin komennan olemaan hiljaa.
Mene sinäkin pihalle louskuttamaan leukojasi koko päiväksi. Kyllä kai naapuri sen kestää.
Sama täällä. Pikku puudeli räksyttää kimeällä äänellä ihan mitä tahansa.
V*ttu, että v*tuttaa!
Mitä eikö koko naapurusto alkanut elämään sinun loman ehdoilla kun sinä jäit lomalle?
Meillä tämän sossutapaus yh äidin lapset ja koirat kirkuu ja räksyttää myöhään iltaan. Muuttas sinne mistä on kotoisin.
Sum loma ei tarkoita sitä, ettei muut voi elää normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö koko naapurusto alkanut elämään sinun loman ehdoilla kun sinä jäit lomalle?
Koirien räksytys aiheuttaa närästystä naapureissa oli sitten lomalla tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo niin ärsyttävää ja tahallista häirintää, että minä kyllä keksisin jotain yhtä ilkeää. Mä tallensin kerran kakaroiden kirkumista, ja laitoin nupit kaakkoon, kun vihdoinkin tuli hiljaista. Eipä ollut kellään kanttia tulla valittamaan.
En kannata passiivis-aggressiivisuutta, mutta tuo oli aika paha.
Vierailija kirjoitti:
Sum loma ei tarkoita sitä, ettei muut voi elää normaalia elämää.
Onko normaali elämä sinulle sitä, että voit rakkiräksytyksellä terro risoida naapuristoa 24/7 ilman seuraamuksia.
Tää on luvattu maa, rakki-Suomi!
Vierailija kirjoitti:
Rakit ja niiden räyhääminen on tärkeämpää varsinkin naisille kuin tehdä lapsia, joita Suomi tarvitsisi kipeästi.
Rakkeja ei tarvita kuin ravusyötiksi.
Mulla on kanssa naapuriperhe, jossa lapset tulevat ulos leikkimään/huutamaan aamulla n. 7.30 ja pahimmillaan olen illalla kuunnellut niiden huutoa vielä kymmenen jälkeenkin. Koirakin on mukana leikeissä haukkumassa. Heillä on myös teini, joka saa raivareita ja tulee yöllä ulos raivoamaan kurkku suorana... ainiin ja isäntä ei ole suomesta, joten hän tulee yöllä skypettämään vanhemmilleen. Joo ei todellakaan voi pitää ikkunaa auki öisin ja usein vietän viikonloput pois kotoa, jotta edes joskus saisin nukkua silloin, kun itse haluan.
Pitkään nukkuminen on huonojen ihmisten merkki. Nyt alkaa mustikka-aika. Aamulla kupponen kahvia ja metsään nauttimaan luonnosta ja keräämään vitamiiit pakkaseen.
Meillä on tiiviisti rakennetulla omakotitalo alueella yhdellä naapurilla puudeli kenneli, voitte uskoa että kimeän räkytyksen määrä on älytön
Mikään ei auta, hänelle on puhuttu nätisti ja vähemmän nätisti, on soitettu poliisit, on kutsuttu valvontaeläinlääkäri jne jne
Eläinlääkäri oli sitä mieltä, että koiria on liikaa mutta ei tämäkään lausunto mitään muuta näköjään
Täällä tullaan kohta poran kanssa seinästä läpi 😆
Vierailija kirjoitti:
Pitkään nukkuminen on huonojen ihmisten merkki. Nyt alkaa mustikka-aika. Aamulla kupponen kahvia ja metsään nauttimaan luonnosta ja keräämään vitamiiit pakkaseen.
Mikä tekee lomallaan pitkään nukkuvasta ihmisestä huonon ihmisen? Lisäksi, luuletko että kaikilla se mustikkametsä on lähellä. Tai että kaikki haluavat kerätä mustikoita?
Ei voi pitää ikkunaa auki, ei.