Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRKYTTÄVÄ SKANDAALI: IL:n selvitys: Riikka PURRA harkitsi J O U K K O A M P U M I S T A Halla-ahon blogissa, ei kiistä asiaa

N16
10.07.2023 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fd3c81c1-933e-4ea2-871d-b35f5a10c…

Siis oikeasti. Jo aiemmin blogissaan Halla-aho on toivonut monille naispolitikoille (jotka mainitsi nimeltä), että toivottavasti ne raisk. jotta aatteet muuttuisi hänen suuntaansa.

Purra menee vielä pidemmälle ja puhuu ampumisen suunnittelmisesta eikä kiistä olleensa kyseinen kirjoittaja.

Mitä olette mieltä? Miten tälläinen henkilö voi olla tälläisessä asemassa ministerinä? Pian Suomi on Persona Non Grata valtio tasolla jokaisen länsimaan kanssa.

Terv. N16, huolestunut nuori Kokoomus aktiivi

Kommentit (1347)

Vierailija
1321/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on luultavasti ainoa maa maailmassa, missä tuolla taustalla pääsee ministeriksi.

Ja kaiken lisäksi niinkin nopeasti, että kansanedustajaksi vuonna 2019, puheenjohtajaksi vuonna 2021 ja valtiovarainministeriksi vuonna 2023.

Ei tuo ole normaalia missään puolueessa, joten jotain suhmurointia Jussin avulla.  Kannatti kirjoittaa scriptaan.

Vierailija
1322/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surkeaa nostaa 3 vuotta vanha juttu, ei jatkoon👎

Te haluatte, että asia unohdetaan.

Emme unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella surkeaa nostaa 3 vuotta vanha juttu, ei jatkoon👎

Te haluatte, että asia unohdetaan.

Emme unohda.

Emme unohda myöskään vasemmistolaisten halua kulkea Otto Wille Kuusisen viitoittamaa tietä.

Vierailija
1324/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Halla-aho kirjoitti Scripta-bloginsa vieraskirjassa ,että olisi ”yksinomaan iloinen”, jos silloinen kansanedustaja Meriläinen tulisi maa***muuttajajengin rai***amaksi.

– Sanon aivan suoraan, että jos ma***nmuuttajajengi ra***aa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen."

* koska moderointi

Tämä ihminen on nyt meidän eduskunnan puhemies.

Hyvä mies on. Te ette vain ymmärrä FAFO:n periaatetta. Hyville tapahtuu hyviä juttuja.

Vierailija
1325/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA KETJU

Tää avataan aina, kun vassarit haluaa savuverhoa jollekkin asialle

Vierailija
1326/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1327/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Halla-aho kirjoitti Scripta-bloginsa vieraskirjassa ,että olisi ”yksinomaan iloinen”, jos silloinen kansanedustaja Meriläinen tulisi maa***muuttajajengin rai***amaksi.

– Sanon aivan suoraan, että jos ma***nmuuttajajengi ra***aa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen."

* koska moderointi

Koska vuohineuvoksilla on noin 40-kertainen tilastollinen yliedustus seksuaalirikoksissa, jotkut naiset joutuvat näiden rikosten uhriksi. Toivittavasti juuri ne, jotka kannattavat vuohineuvosten invaasiota.

Vierailija
1328/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaali reaktio mutta poikkeuksellisen rehellinen ihminen joka kirjoittaa sen auki. Vaikkakin Riikka kirjoitti nimimerkillä.

Inhimillisten reaktioiden kuten vihan tunteiden kieltäminen itseltään tai niiden hautaaminen ei ole tervettä. Se johtaa MT ongelmiin vääjäämättä. Se johtaa myös muihin ongelmiin kuten hyväksikäyttöön ja huonoon asemaan jos muut huomaa että tuo yksi ei puolusta itseään eikä ole kovin vaarallinen kohde. Sitä se ylenpalttinen suvaitsevuus on jo aiheuttanut länsimaisille ihmisille.

Vierailija
1329/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi tai Riikka itse löysi kirjoittelemaan ketjuun?

Vierailija
1330/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne samat ajatukset on jokaisen persun päässä, päivä päivältä enemmän pinnalla. Sillä kun kerran Orpo hyväksyi tuollaisen hallitukseen, ja hyväksyi ministeriksi, niin eihän siinä voi olla mitään pahaa, vai mitä?

Kaikki on Orpon syytä.

Vierailija
1331/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VANHA KETJU

Tai ehkä itse tarvitsit savuverhoa Purtsin Garden-suhmurointeihin.

Vierailija
1332/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaali reaktio mutta poikkeuksellisen rehellinen ihminen joka kirjoittaa sen auki. Vaikkakin Riikka kirjoitti nimimerkillä.

Inhimillisten reaktioiden kuten vihan tunteiden kieltäminen itseltään tai niiden hautaaminen ei ole tervettä. Se johtaa MT ongelmiin vääjäämättä. Se johtaa myös muihin ongelmiin kuten hyväksikäyttöön ja huonoon asemaan jos muut huomaa että tuo yksi ei puolusta itseään eikä ole kovin vaarallinen kohde. Sitä se ylenpalttinen suvaitsevuus on jo aiheuttanut länsimaisille ihmisille.

Nimimerkki Riikalla taitaa olla vielä todella paljon vihaa käsittelemättä. Ei 

Ei vaikuta mitenkään tasapainoiselta ihmiseltä. 

Vierailija
1333/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka ei ole balanssissa. Terapia ei auttanut häntä läheskään niin paljon, mitä sen olisi pitänyt.

Vierailija
1334/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne samat ajatukset on jokaisen persun päässä, päivä päivältä enemmän pinnalla. Sillä kun kerran Orpo hyväksyi tuollaisen hallitukseen, ja hyväksyi ministeriksi, niin eihän siinä voi olla mitään pahaa, vai mitä?

Kaikki on Orpon syytä.

Vaalit lähestyvät toden totta.

Vierailija
1335/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VANHA KETJU

Tai ehkä itse tarvitsit savuverhoa Purtsin Garden-suhmurointeihin.

Omistettu Riikalle - ja miksei myöskin Petterille: A Garden in the Rain.

Vierailija
1336/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Purra ollut silloin jo kolmekymppinen, kun koki lähijunassa matkustamisen kovin epämiellyttävänä? Ei sen ikäinen ole enää mikään tytönhupakko.

Vierailija
1337/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai molemmat.

Vierailija
1338/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on Orpon syytä.

Vaalit lähestyvät toden totta.

Mutta 2027 persulit lennätetään oppositioon.

Vierailija
1339/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki Riikalla taitaa olla vielä todella paljon vihaa käsittelemättä. Ei 

Ei vaikuta mitenkään tasapainoiselta ihmiseltä. 

Psykoterapia toi Riikka Purran elämään tasapainon:

https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-en-ole-mitenkaan-hankal…

Vierailija
1340/1347 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Riikka "20 meppiä" Purra.

* Riikka Purra, YLE:n Politiikkaradion tietovisa ja 0 pistettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi