Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää vuokratko asuntoa jossa suurin osa on

Vierailija
10.07.2023 |

omistajia.
Ette kuulu sinne!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Voisitko ap pikkuisen avata?

Huomaa, että te vuokralla asuvat ette ole niitä penaalin terävimpiä kyniä, kun kaikki pitää rautalangasta vääntää.

Eli te aiheutatte häiriötä ja omistusasujat haluaa elää rauhassa. Siksi teille sopii paremmin kaupungin vuokraluukut, jossa saatte häiriköidä muiden kaltaistenne seurassa.

Lähinnä ihmetyttää että miten olet onnistunut ostamaan asunnon kun et osaa edes kirjoittaa.

Iteltäskin puuttuu pilkku.

Vierailija
42/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkut-sanako on kielletty? Hehee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistähän on juuri parasta vuokrata kämppä. Kun elää kelan tuilla, maksaa asumisestaan vähemmän kuin omistusasujien vastike on.  Lisäksi helteellä saa vuokranalenusta tai ilmalämpöpumpun. Tulottomana voi myös rauhassa rikkoa, rellestää ja tuhota, jos taloyhtiö ei miellytä, koska ei tule mitään seurauksia mistään :D

Vierailija
44/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Ap:n ulosanti ei tosiaankaan ole paras mahdollinen.

Viestin tarkoitus onkin tulkita se rivien välistä. Jos laittaa liian suoraan, niin aloitus poistetaan.

Vierailija
45/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyyppi, joka arvatenkin äänesti nykyistä oikeistohallitusta.

Koko pointti on muutenkin typerä. Olen itse akateemisesti koulutettu, suht hyvätuloinen keski-ikäinen nainen. Olen lähes koko työurani olen ollut määräaikaisissa työsuhteissa ja ulkomaan työkomennuksilla. Vasta 45-vuotiaana tilanne oli sellainen, että halusin ostaa itselleni asunnon. Ihmiset on vuokralla monesta eri syystä. Osa on vähävaraisia, osalla taas ei ole kiinnostusta omistuasumiseen joko elämäntilanteen tai elämänfilosofian vuoksi.

Kun viime syksynä ostin asunnon, mua ei pätkääkään kiinnostanut ketkä tässä helsinkiläisessä kerrostalossa on vuokralaisia, ketkä asunnonomistajia. Hyvin on mennyt ja rauhaa on riittänyt.

Vierailija
46/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Vastataan silti. Olen ollut elämästäni 20 vuotta vuokralla, ihan arvotaloissa. Nykyään omistan ja vuokraan neljää eri asuntoa. Sama ihminen olen, rahaa on vaan enemmän, kiitos hyvän yrityskaupan. Ihmisillä on tylsää, kun vastavat näihin. Kuten itsellänikin juuri nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi