Onko Rhodos kiva matkakohde? Kokemuksia?
Voiko sinne tehdä omatoimimatkoja? Onko yhtään mahdollista välttää kauheat tungokset ja löytyykö esim rantoja jossa ei ole aurinkotuoleja?
Kommentit (50)
Upea vanhakaupunki, rauhallinen hotelli, venematka Lindokseen. Hyvää ruokaa! Suosittelen!
Ei missään nimessä saa enää matkustaa aurinkoon. Itse tehnyt viime vuosina aina lastensuojeluilmoituksen jos olen kuullut että lapsi lähdössä etelänmatkalle.
Suomessa on nykyisin jopa 250 ihosyöpäkuolemaa vuodessa, se tarkoittaa lähes 1/päivä. Ja todennäköisyys kuolemallesi on 0,0045 %:ia. Se on aika paljon kun otetaan huomioon että tutkimusten mukaan säännöllisistä aurinkovoiteen käyttäjistä ja aurinkovarjon alla kulkevista ihmisistä jopa 100 %:ia oli elossa vielä kuukauden kuluttua (ns. ksksoissokkoseurantatutkimus Miller ym. 2008).
Joten lomamatkailija=lapsenmurha.
Ajattelin lähteä syksymmällä käymään.
Tarkoitus kiertää baareja ja olla viikko koko ajan pienessä sievässä.
Parit gyrosit päivässä vissiin riittää syömisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähteä syksymmällä käymään.
Tarkoitus kiertää baareja ja olla viikko koko ajan pienessä sievässä.
Parit gyrosit päivässä vissiin riittää syömisiksi?
Gyrokset, Jorgokset, Georgiokset, Atanasiokset jne.. mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Rodoksella kannattaa tutustua yhtenä päivänä Rodoksen kaupungin vanhaankaupunkiin, sitten vuokrata auto ja ajaa Lindokseen toiseksi päiväksi. Siitä jatkaa autolla kiertäen saarta ympäri ja sisämaahankin, tutustuen paikallisiin kyliin ja nähtävyyksiin. Perhoslaaksossakin kannattaa käydä. Ei missään nimessä kannata viettää Rhodoksen-matkaa hotellin altaalla ja baarikadulla, jää paljosta paitsi.
Joskus kannattaa, jos on käynyt Rodoksella noin 30 kertaa ja ehtinyt muilla kerroilla kiertää kaikki nähtävyydet.
Vierailija kirjoitti:
Saako jostain salmaria?
Toivottavasti!
Rohdoksella palaa koska Suomessa ei ole vieläkään kielletty autoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä omatoimimatkoja, etsit halvimmat kennot ja vaikka Booking.comista joku kiva hotelli tai parikin, jos haluat vaihtaa välillä. Vuokraat auton ja ajelet saarta tutkimassa. Siellä on kivoja paikkoja ja vaihtelevia maisemia kun ajaa vaikka saaren läpi.
Ennen kun joku saivartelee -lennot, ei kennot :D
Vanha keskustelu, mutta mä saivartelen - mä ainakin otan itselle sopivimmat lennot mitkä ei välttämättä ole läheskään halvimmat. Mukavuus ennen halpuutta (esim. lentoaikataulu, eikä todellakaan mitään välilaskuja).
Rodoksella kannattaa tutustua yhtenä päivänä Rodoksen kaupungin vanhaankaupunkiin, sitten vuokrata auto ja ajaa Lindokseen toiseksi päiväksi. Siitä jatkaa autolla kiertäen saarta ympäri ja sisämaahankin, tutustuen paikallisiin kyliin ja nähtävyyksiin. Perhoslaaksossakin kannattaa käydä. Ei missään nimessä kannata viettää Rhodoksen-matkaa hotellin altaalla ja baarikadulla, jää paljosta paitsi.