Mission Impossible- elokuvat on pelkkää Tom Cruisen egon buustausta
Pieni mies haluaa päteä noilla stunteilla. Jotenkin lapsen tasolle jäänyt tuo mies.
Kommentit (53)
Ihan viihdyttäviä leffoja. Mutta joo, periaatteessa aika samaa mieltä.
Minä boikotoin Cruisen leffoja, koska hän kuuluu äärimmäisen vahingolliseen uskonnolliseen kulttiin ja vielä sen aktiivijäsenenä. Pidän todellisena ihmeenä, että Katie Holmes pääsi hänestä erilleen JA sai pitää lapsensa.
Olen nähnyt vain sen ensimmäisen. Se riitti. Nykyään en oikein osaa rentoutuneesti katsoa Tom Cruisen leffoja, koska sieltä taustalta puskee läpi koko ajan scientologian kultti-liike ja niiden ahneus. Jätän katsomatta. Ohi!
Nykyleffojen tyyliin juonet mahdottomia, tyyliin petos onkin petos potenssiin kymmenen. Ihan vain jotta katsoja ei osaisi arvata miten juoni menee. Oikeasti konnan pitäisi tietää, että toinen tyyppi pettää toisen, jotta juoni toimisi ja homma on siten niin epävakaalla pohjalla, ettei mitään rajaa.
Nykyelokuvat on sellaista paskaa että MI:t on niitä harvoja hyviä.
Mitä järkeä on siinä, että ammattistuntit treenauttaa näyttelijää vuoden päivät, että saadaan elokuvaan kuvattua yksi kohtaus jolle ei ole mitään juonellista perustetta ja sitten ennakkoon näytetään satoja videoita joissa kilpaa kehutaan sitä kuinka vain Tom Cruise pystyy tuollaisiin temppuihin. Tuhannet ammattistuntit tekisivät samat kohtaukset muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme ekaa meni. Muut enää ei.
Samaa mieltä. Tosin se alkuperäinen tv-sarja oli niitäkin huomattavasti parempi.
Viiltävää analyysiä ap:ltä, von Baghkin olisi kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyelokuvat on sellaista paskaa että MI:t on niitä harvoja hyviä.
Joo, Bonditkin alkaa olla jo woketettu...
Näin se Tompan Kruise vieläkin porskuttelee tähtenä. En oikein pidä Tompasta, mutta ihan kunnioittavat saavutukset urallaan on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vain sen ensimmäisen. Se riitti. Nykyään en oikein osaa rentoutuneesti katsoa Tom Cruisen leffoja, koska sieltä taustalta puskee läpi koko ajan scientologian kultti-liike ja niiden ahneus. Jätän katsomatta. Ohi!
Mä en voi unohtaa sitä että hän hylkäsi oman lapsensa. Täytyy olla todella kylmä ihminen.
Liian wanha toimintatähdeksi. Miksei studiot löydä kolmekymppisiä toimintamiehiä, joita olisi naistenkin kiva katsella? Hirveitä vanhoja ukkoja järjestään kaikkien toimintaelokuvien "tähdet".
Vierailija kirjoitti:
Liian wanha toimintatähdeksi. Miksei studiot löydä kolmekymppisiä toimintamiehiä, joita olisi naistenkin kiva katsella? Hirveitä vanhoja ukkoja järjestään kaikkien toimintaelokuvien "tähdet".
Ikä on miehille toissijaista. Cruise on rikas ja komea, jolle sinäkin antaisit tilaisuuden tullen hetkeä miettimättä pimpsalooraa, mikäli Cruisen tasoinen mies suostuisi sinua päin katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Viiltävää analyysiä ap:ltä, von Baghkin olisi kateellinen.
Olisi luultavasti päätynyt samaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on miehille toissijaista. Cruise on rikas ja komea, jolle sinäkin antaisit tilaisuuden tullen hetkeä miettimättä pimpsalooraa, mikäli Cruisen tasoinen mies suostuisi sinua päin katsomaan.
Näyttää nykyään lähennä oudolta. Sellaiselta jota yritetään väkisin pitää nuoren näköisenä.
Itse se ne taitaa tuottaa, joten saa tehdä sellasen leffan kuin haluaa. Tehkääpä sama perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi unohtaa sitä että hän hylkäsi oman lapsensa. Täytyy olla todella kylmä ihminen.
On kyllä niin egoistinen ukko kuin vain voi joku olla. Vanha tuttavansakkin kertoi kuinka Tomppa kuikuili itseään taukoamattomasti peilistä ja jo uran alkuaikoina vaati itselleen aina parhaimman hotellihuoneen. Tuskin tuollaiselle lapsi on muuta kuin yksi temppu muiden joukossa joka unohdetaan kun on suoritettu.
Viihdyttäviä toimintaelokuvia. Harvoja hyviä sellaisia nykypäivänä.