Ruokapostaukset someen.
Ketä oikeesti kiinnostaa katsoa ihmisten ruoka-annoksia mitä syödään aamulla, päivällä tai ravintolassa. Jos et ole ruokatoimittaja niin jätä postaamatta. Monesti niin ällön näköisiä annoksia ja vielä huonosti kuvattu. Joku sun mielestä hyvä annos ei sitä välttämättä ole toisen mielestä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Se on sentään omaa sisältöä. Roskapostia on linkkien ja videoiden jako ja tyhjänpäiväisten itsestäänselvyyksien naiivien aforismilatteusten jakaminen.
Seuraan vain sellaisia henkilöitä, jotka osaavat ja viitsivät laatia ihan itse postaustensa kuvituksen ja tekstin
Olet oikeassa huonoista kuvista. Tosi usein kuvat yläviistosta oudosta kulmasta huonossa valossa otettuja ja rajaamattomia, sellaisia huolittelemattomia. Sen verran kannattaa kuvankäsittelyyn perehtyä, ettei nyt sentään suoraan sellaisenaan kuvaa postaa vaan vähän näkee vaivaa valotuksen ja värien sekä rajausten säädössä. Esimerkiksi sellainen perusasia kuin kultainen leikkaus näyttää tosi monelta unohtuvan. Sekin on opetettu yhdenä ensimmäisistä perusasioista kuvistunnilla peruskoulussa taatusti ihan kaikille
Vierailija kirjoitti:
Se on sentään omaa sisältöä. Roskapostia on linkkien ja videoiden jako ja tyhjänpäiväisten itsestäänselvyyksien naiivien aforismilatteusten jakaminen.
Seuraan vain sellaisia henkilöitä, jotka osaavat ja viitsivät laatia ihan itse postaustensa kuvituksen ja tekstin
Oma on aina parasta sisältöä vaikka olisi kuinka mitätön asia.
Minä skrollasn kaikki grillaus-, ravintola- ja kotikokkauspäivitykset suoraan ohi. Sillä siitä selviää.