Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päästäisitkö kohta 15veen tytön tansseihin mihin

Vierailija
29.08.2008 |

lähteä bussilla ja tulee vasta yöllä kotiin? Mä nyt tein niin ja luotan täysin häneen, hän on just niin kuin minä, tykkää tanssia ja olla ihmisten kanssa. Enkä usko että juo alkoholia vielä, vasta ensi kesänä ehkä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä tuonikäiset ole ilman vanhempia missään enää klo 22 jälkeen. Minä en päästäisi. Liian hyvin muistissa omat teinivalheet ja venkoilut.

Vierailija
2/4 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä bussilla ja tulee vasta yöllä kotiin? Mä nyt tein niin ja luotan täysin häneen, hän on just niin kuin minä, tykkää tanssia ja olla ihmisten kanssa. Enkä usko että juo alkoholia vielä, vasta ensi kesänä ehkä...

ekaa kertaa joi jo 13-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on oikeista lavatansseista (ei siis mikään tanssiravintola tms.) niin päästäisin. Toki olisin kotiin tullessa vastassa ja tarkistaisin kunnon.

Lavatanssi on hyvä harrastus. Vaikka lavoilta saakin alkoholia, niin suurin osa porukasta on vesiselviä, pieni osa on nauttinut "pari" janojuomaa ja vain ihan pieni vähemmistö on selvästi humalassa. Aktiivi tanssijoiden keskuudessa alkoholin käyttöä ei paheksuta, mutta vesilinjaa pidetään selvästi hyväksyttävämpänä ja juomattomuutta ei tarvitse selitellä eli tansseissa nuori saa esimerkkejä siitä miten sosiaalista elämää voi viettää ilman alkoholia.

Toki jos välttämättä haluaa niin kyllä tanssireissullakin itsensä humalaan saa, mutta silloin olisi saanut muuallakin.

Muitakin lieveilmiöitä tansseissa näkyy, mutta ihan varmasti paljon vähemmän kuin ravintoloissa tai nuorten normaaleissa "hengailu" kuvioissa.

Vierailija
4/4 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko nuori on 14-vuotias sinnekin. Eipä siellä paljon samanikäisiä poikia näy. Vaikka muuten oikein hyvä harrastus onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi