Onko termi "mokkapala" mielestäsi rasistinen?
Yliopistopiireissä kuulin tästä kritiikkiä, siis tuon "mokka"-sanan vuoksi.
Kommentit (1044)
On kyllä koko päivän tehnyt mieli mokkapalaa.
Äh, mun koiran nimi on Mokka kun on väriltään kahvin ruskea. Ei oo kukaan sanonut että oon ras is tinen tai että koira olisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Juhlamokka
Mohlajukka - se parempi Seppälä
Vierailija kirjoitti:
On ihan yhtä rasistinen kuin valkosuklaa.
Tämä, hellittelymielessä kuulostaa oikeammalta kuin haukkumasanana.
Kaikkee sitä kuulee kun vanahaksi ellää.
Ap on trolli. Kukaan yliopistolla ei tietenkään pidä mokkapaloja rasistisena, mutta ap on keksinyt pienessä persupäässään että joku saataa uskoa jos hän väittää niin. Ja persut uskovat, koska hyvää tarinaa ei kannata pilata tosiasioilla ja saa hyvän kiiman päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli. Kukaan yliopistolla ei tietenkään pidä mokkapaloja rasistisena, mutta ap on keksinyt pienessä persupäässään että joku saataa uskoa jos hän väittää niin. Ja persut uskovat, koska hyvää tarinaa ei kannata pilata tosiasioilla ja saa hyvän kiiman päälle.
Hei!!
Vierailija kirjoitti:
Sori, äänestin kokoomusta. Uskon kyllä tämän, sillä olen tavannut henk.koht ihan vastaavasti ajattelevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, äänestin kokoomusta. Uskon kyllä tämän, sillä olen tavannut henk.koht ihan vastaavasti ajattelevia.
Nykykokkareet jakavat persujen arvomaailman.
Lopeta tämä sirkus heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tämä sirkus heti alkuunsa.
+1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykykokkareet jakavat persujen arvomaailman.
No moi vihervassari!
Eskimotuutit on myös rasistisia joten onneksi niistä päästiin eroon, myös liikennemerkit syrji naisia joten onneksi ne muuttui sukupuolineutraaleiksi, isän ja äitienpäivä muutetaan lähimmäisen päiväksi koska se syrjii sukupuoli jaottelemalla sukupuolet eri ryhmiin, n**k*rinsuukko muutettiin suukoksi pelkästään... onneksi maailma muuttuu ja ihmisiä ei lokeroida enää turhan takia vaan me olemme ihmisiä!
T: vihreiden äänestäjä joka kannattaa sdp ja vas.
Vierailija kirjoitti:
Äh, mun koiran nimi on Mokka kun on väriltään kahvin ruskea. Ei oo kukaan sanonut että oon ras is tinen tai että koira olisi sitä.
Koirasi kuitenkin haukkuu muita rotuja jos tulee vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa vaihtaa sieltä Porvoon yliopistosta vähän fiksumpiin piireihin. Alakoululaiset jo tietävät, että mokka=kahvi.
Ihan Oulun yliopistossa tällaista kuulin. Enkä ole itse tätä mieltä. ap
Aa Oulussa ko leivos on tuulomantorttu. Ehkä hämmennys liittyi siihen.
Eipäs ole.
Vierailija kirjoitti:
Eskimotuutit on myös rasistisia joten onneksi niistä päästiin eroon, myös liikennemerkit syrji naisia joten onneksi ne muuttui sukupuolineutraaleiksi, isän ja äitienpäivä muutetaan lähimmäisen päiväksi koska se syrjii sukupuoli jaottelemalla sukupuolet eri ryhmiin, n**k*rinsuukko muutettiin suukoksi pelkästään... onneksi maailma muuttuu ja ihmisiä ei lokeroida enää turhan takia vaan me olemme ihmisiä!
T: vihreiden äänestäjä joka kannattaa sdp ja vas.
Jokos se Geisha lopetettiin? Ja äidinkieli?
mokkapala on yhtä rasistinen kuin valkosuklaa