Mitä musiikkia teillä soitettiin lapsuudenkodissa?
Ja minä vuonna olet syntynyt? Minä muistan, että meillä soi aina Eput, Hurriganes, Hector, Irwin ja Juice.
Vm. -86
Kommentit (40)
Äiti kuunteli aina radiota ja siis iskelmää lähinnä. Erkki Junkkarinen oli äidin lempilaulaja. Osaan paljon 60- ja 70-luvun iskelmiä, kun tuli niitä sen verran paljon kuunneltua. Veli soitti sitten levy- ja kasettisoittimella mm. CCR:ää, Wigwamia, Deep Purplea, Procol Harumia, Jethro Tullia, Queeniä, ja mun musiikkimaku kehittyi veljen soittamien biisien pohjalta.
Jazzia, klassista ja Paul Anka tms.
Suomi-iskelmiä laidasta laitaan. Mm. Kake Randelinia, Tarja Ylitaloa, Paula Koivuniemeä, Jukka Kuoppamäkeä jne......
Radiossa kaksi kanavaa ja tuolloin iskelmät ja tanssimusiikit tunnettiin jo pienestä pitäen ja popit ja rokit sen muutaman tunnin.
Lea Laven, Paula Koivuniemi, Katri Helena, Vesa-Matti Loiri, Abba. Olen -75.
Klassista musiikkia ja jatsia noin aktiivisesti. Passiivisesti jos oli radio päällä, niin mitä sieltä nyt milloinkin tuli, esim iskelmää.
Virsiä. Erkki Junkkarista.
Ilmankos minusta tuli vain tällainen.
mistä on tullut käsitys että ihmiset kuuntelevat musiikkia MEITÄ ANTI MUSIIKIN KUUNTELIJOITA ON PALJON. SILTI JOUDUMME YLE VERON MAKSAMAAN TÄYDESTÄ PASKASTA
MUSIIKKIA HOMOTUSTA ILMASTOA kirjoitti:
mistä on tullut käsitys että ihmiset kuuntelevat musiikkia MEITÄ ANTI MUSIIKIN KUUNTELIJOITA ON PALJON. SILTI JOUDUMME YLE VERON MAKSAMAAN TÄYDESTÄ PASKASTA
Luuleeko joku, että vain radioita on olemassa? Eikö lp-levyt ja c-kasetit ole tuttu asia? Kasvoitko maakuopassa?
Finnhitsejä, iskelmä- ja tanssimusiikkia, 1970-luku.
Syntynyt -88. Meillä ei niinkään soitettu mitään tiettyä musaa, vaan mitä nyt sitten radiosta milloinkin sattui tulemaan silloin kun se auki oli.
Eiku niin, automatkoilla soi Leevi and the leavings - kasetti.
Piiskaaaaa, hei beibi anna mulle piiiskaaa :D -90
Eniten mieleen on jäänyt Agents ja Badding.
Automatkoilla kuunneltiin aina Frederikkiä tai Kikkaa. Kotona ei juurikaan soinut musiikki .
Meillä soi mm. Led Zeppelin, The Who, CCR, Beatles, Cream, ELP, Genesis, Wigwam, Kalevala. Lähinnä klassista rockia ja progea.
Olen syntynyt 80-luvulla. Oma musiikkimakuni on kehittynyt aika samanlaiseksi ajan mittaan, mutta myös pop ja iskelmä soi usein.
Kansanmusiikkia, Deep Purplea, Black Sabbathia, Kitaroa, Kari Tapiota, Rolling Stonesia, Mambaa, tuossa muutama mitä kotona sai kuulla, itselläkin monipuolinen musiikkimaku kiitos vanhempien