Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomailla vuosia asuneena sanon: Suomalaiset ovat todella kaunis kansa

Vierailija
09.07.2023 |

Mua kyllästyttää oman kansamme jatkuva lyttääminen, parjaaminen ja alas painaminen kun totuus on, että suomalaiset menevät heittämällä Euroopan top 5 kauneimpiin ihmisiin. Suomalaisilla on kauniit piirteet, sellainen eteerisyys ja haltijamaisuus kasvoissa, kuulaus. Kuulen itsekin kehuja ulkonäköni perusteella täällä Saksassa ja samoin suomalaiset ystäväni ja tuttuni kyllä kiinnittävät huomiota positiivisesti ulkonäöllään.

Lakatkaa lyttäämästä itseänne, leuka ylös, selkä suoraksi ja kantakaa itseänne ylpeästi!

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset näyttää usein ikäistään nuoremmalta. Joku italialainen on jo 25-vuotiaana sennäköinen kun suomalainen vasta 40-vuotiaana.

Vierailija
62/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisina suomalaiset ovat todella kauniita. Suomalaiset pitävät usein itseään "ei minkään näköisinä", kun on pienet ja sirot piirteet.

Mutta ulkomailla ja tummemmilla ihmisillä myös rumat piirteet korostuu, eli on valtavan isot nenät, silmät, ihohuokoset ja karvoitusta niin paljon että suomessa siitä vaan voi nähdä painajaisia.

Monet tummat ovat myös tosi nopeasti vanhan näköisiä. Olen kohta 40v, hoikka ja nuorekas nainen. Minun töissä ulkomaalaiset olettaa usein että olen opiskelijatyttö. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on maailman kauneimmat suomalaiset.

Olen eri mieltä, kyllä Suomesta keskimäärin lähtee pois kauniimpia ihmisiä, eli todennäköisesti maailman kauneimmat suomalaiset asuvat Ruotsissa tai vaikka Saksassa.

Vierailija
64/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein keski ja etelä eurooppalaiset ihmiset haisee pahalle, koska niillä ei välttämättä ole omaa suihkua. Pariisissa oli ihan hirveän hajuista porukkaa kun reppanat elää jossain kimppakämpissä ja talossa on yksi suihku.

Vierailija
65/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Toki ulkomailla muuttaa keskimäärin kaunein kansanosa. Mutta kyllä jo Tampereen katukuvassa näkee joka kerta kaupungille vaivautuessaan todella kauniita naisia ja komeita miehiä, siis suomalaisen näköisiä hyvällä tavalla. Enemmistö nyt on aika tavallisia tuppuraisia, mutta keskimäärin suomalainen on pitkä ja vaalea.

Tampereella ei oo kauniita tai komeita kyllä juuri ollenkaan. Täällä ollaan aika maalaisen näköisiä. Helsingissä ja Turussa on kauneimmat.

Vierailija
66/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukraina oli ollut suuri jo kauan ennen kuin venäläiset kansat yhdistyivät. Lukekaa historiaa. Kateellisia taitavat olla Venäläiset.

Lähde? Ukrainaa ei oo ollu olemassakaan näillä suunnilla jos katsotaan pitkälle historiaan, näitä maita asutti finno ugrig ihmiset, slaavilaisista rosvoista ei ollu tietoakaan

Pitkälle historiaan ja siitä eteenpäin siellä ollut jopa roomalaisia. Turkkilaisia kansoja ja paljon kaikenlaista jengiä kyllä. Historiallisesti alue on paljon merkittävämpi kuin jotkut pikku kansat venäjällä jotka yhdistyivät vasta paljon myöhemmin ja paljona alkeellisemmin. Pietari suurenkin oli mentävä eurooppaan ottamaan "oppia". Ja toi niitä venäjälle.

Sä puhut siitä alueesta siihen aikaan kun koko "ukrainaa" ei ole ollut olemassakaan, se ei tarkoita että "ukraina" on ollut "suuri". pönttö

No on se historiallisesti suuri ja venäläiset olivat lähinnä pohjoisessa ja uralilla. Välissä oli sitten kaiken maailman heimoja valtioita ja mongoleitakin. Alue on merkittävä. Moskova ei paljon mitään. Monet neuvostoliittolaiset merkittävät henkilöt kulttuurin saralla esimerkiksi ja tieteen niin ukrainalaisia.

Edelleen, se ALUE oli varmaan suuri, mutta "Ukraina" ei ollut. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Ukrainaa ei ollut olemassakaan viellä tollon. 

Mietin että oliko kuitenkin ukrainalaisia? 

Vierailija
67/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kauneus on sisäisiä arvoja ja eipä niissä asioissa suomalaiset ole aina olleet kunnollisia. Hyveellinen ihminen on minulle kaunis. No, onhan niitäkin etenkin uskovaisten joukossa, joten hyvä että kaikille on jotain.

Vierailija
68/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäsuomalaiset on kauneimpia. Enemmän sellaisia korkeita poskipäitä ja siro luusto.

Vierailija
69/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomalaiset on suurimmaks osaks todella yksinkertaisen näkösiä, sama pätee luonteeseen

se on vaan säälimätön fakta

sisäsiittonen junttipitäjä

Sinulla on nyt käsitteet sekaisin. Pitäjä on kylä tai kaupunki, ei maa.

Ei taida olla kumpikaan noistakaan. Onkohan niin, että pitäjään voi kuulua useampia kyliä (?)

Vierailija
70/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat keskimäärin hyvinkin kauniita, ainoastaan ne kaikkein huikeimmat kaunottaret loistavat melkein poissaolollaan. Sen sijaan miehissä hajontaa on huomattavasti enemmän.

Tärkeintä on kuitenkin sisäinen kauneutemme ja siinä suhteessa meissä suomalaisissa on todellakin varsin paljon hyvää, kuten rehellisyys, rauhallisuus, luonnonläheisyys, tunnollisuus ja useimmiten myös positiivisella tavalla vaatimattomuus. Kun vielä oppisimme olemaan hieman vähemmän materialisteja ja militaristeja sekä huomioimaan vieraatkin ihmiset yhtä ystävällisesti kuin oman lähipiirimme niin hyvä tulisi.

Suomalainen nainen jos on yhtään mukiinmenevä se nousee hattuun ja menee itsestä pää sekaisin. Narsistisempaa olentoa saa hakea. Vaatimattomuus ei asu suomalaisessa naisessa, eikä monessa miehessäkään.

Vierailija
71/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Toki ulkomailla muuttaa keskimäärin kaunein kansanosa. Mutta kyllä jo Tampereen katukuvassa näkee joka kerta kaupungille vaivautuessaan todella kauniita naisia ja komeita miehiä, siis suomalaisen näköisiä hyvällä tavalla. Enemmistö nyt on aika tavallisia tuppuraisia, mutta keskimäärin suomalainen on pitkä ja vaalea.

Ulkomaille muuttaa keskimäärin kaunein kansanosa? 

:D

Vierailija
72/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaalaisilla on esim. pienempi nenä kuin keski-Euroopassa. Kai se olis muuten jäätynyt liian helposti.

Vierailija
73/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on kaunis iho, vaaleat hiukset ja silmät ja lisäksi korkeat poskipäät. Olemme kaunis kansa.

Vierailija
74/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä. Mutta kun se ulkonäkö pilataan tatuoinneilla, rumilla hiusväreillä, yliapainolla. Ei ole tyylitajua.

Oikesasti maantienharmaat hiukset, siniset silmät ja vaalea tatuoimaton iho on kaunista.  

Vierailija
75/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aina outoa, kun tummapiirteiset suomalaiset nostavat itseään jalustalle, "minä olen kaunis koska minulla on ihan luonnostaan tummat kulmat ja tummat hiukset!" No, suurimmalla osalla maailman ihmisistä on...

Itsekin pidän todella nättinä sellaista normi suomalaista vaaleapiirteistä naamaa. Vaaleat ripset ja sileä valkoinen iho, tulee mieleen juurikin haltijat tai keijukaiset. Ja pakko lisätä tähän, että en kehu itseäni tässä, mulla ei ole tuollaiset piirteet

Vierailija
76/77 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin suomalaisten sisäistä kauneutta. Moni suomalainen on sisäisesti kaunis. Olemme yleisesti sitkeitä, ahkeria, rehellisiä ja suoraselkäisiä. Ei meillä kansana ole mitään hätää, jos pidämme toisistamme huolta.

Suomalaiset ei todellakaan ole rehellisiä. Ehkä joskus silloin on ollut rehellisiä suomalaisia kun on asuttu pienissä kyläyhteisöissä. Ei vaan enää.

Vierailija
77/77 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kyllä. Mutta kun se ulkonäkö pilataan tatuoinneilla, rumilla hiusväreillä, yliapainolla. Ei ole tyylitajua.

Oikesasti maantienharmaat hiukset, siniset silmät ja vaalea tatuoimaton iho on kaunista.  

Kiva tietää, että olen ruma vain ja ainoastaan sen takia, koska en omista sinisiä silmiä.

Terveisin tatuoinnista puhdas vaalea iho ja blondi/maantieharmaat hiukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän