Ulkomailla vuosia asuneena sanon: Suomalaiset ovat todella kaunis kansa
Mua kyllästyttää oman kansamme jatkuva lyttääminen, parjaaminen ja alas painaminen kun totuus on, että suomalaiset menevät heittämällä Euroopan top 5 kauneimpiin ihmisiin. Suomalaisilla on kauniit piirteet, sellainen eteerisyys ja haltijamaisuus kasvoissa, kuulaus. Kuulen itsekin kehuja ulkonäköni perusteella täällä Saksassa ja samoin suomalaiset ystäväni ja tuttuni kyllä kiinnittävät huomiota positiivisesti ulkonäöllään.
Lakatkaa lyttäämästä itseänne, leuka ylös, selkä suoraksi ja kantakaa itseänne ylpeästi!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukraina oli ollut suuri jo kauan ennen kuin venäläiset kansat yhdistyivät. Lukekaa historiaa. Kateellisia taitavat olla Venäläiset.
Suuri? missä mielessä? mitä sille kävi miten siitä tuli niin roistovaltio?
Mikäs se Venäjä sitten on? Hellantuuteli maa vai pahin ryöstövaltio ikinä?
Mä mietin suomalaisten sisäistä kauneutta. Moni suomalainen on sisäisesti kaunis. Olemme yleisesti sitkeitä, ahkeria, rehellisiä ja suoraselkäisiä. Ei meillä kansana ole mitään hätää, jos pidämme toisistamme huolta.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina on Euroopan korruptoitunein valtio
Näinhän se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukraina oli ollut suuri jo kauan ennen kuin venäläiset kansat yhdistyivät. Lukekaa historiaa. Kateellisia taitavat olla Venäläiset.
Lähde? Ukrainaa ei oo ollu olemassakaan näillä suunnilla jos katsotaan pitkälle historiaan, näitä maita asutti finno ugrig ihmiset, slaavilaisista rosvoista ei ollu tietoakaan
Pitkälle historiaan ja siitä eteenpäin siellä ollut jopa roomalaisia. Turkkilaisia kansoja ja paljon kaikenlaista jengiä kyllä. Historiallisesti alue on paljon merkittävämpi kuin jotkut pikku kansat venäjällä jotka yhdistyivät vasta paljon myöhemmin ja paljona alkeellisemmin. Pietari suurenkin oli mentävä eurooppaan ottamaan "oppia". Ja toi niitä venäjälle.
Ei oo ollu sielläpäi, älä huijaa. Slaavilaiset oli noina aikoina viellä jossain luolissa piiloissaan. Ja joo se alue voi olla rikas, mutta se itse valtio ei ole koskaan ollut.
Käy wikipediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri? missä mielessä? mitä sille kävi miten siitä tuli niin roistovaltio?
Mikäs se Venäjä sitten on? Hellantuuteli maa vai pahin ryöstövaltio ikinä?
mitä se Venäjä tähä liittyy me puhuttiin ukrainasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteitä? kukaan ei ole tälläisestä koskaan kuullut mitään
Se Lammas keksii näitä päästään, Esim Ruotsi on aikoinaan ollut iso
Ukrainasta ei oo mitään todisteita
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin suomalaisten sisäistä kauneutta. Moni suomalainen on sisäisesti kaunis. Olemme yleisesti sitkeitä, ahkeria, rehellisiä ja suoraselkäisiä. Ei meillä kansana ole mitään hätää, jos pidämme toisistamme huolta.
Ei vaikuta siltä mitä kokemuksia vaikkapa tori.fi- tai facekaupankäynnistä kuulee ja lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Ukrainaa ei oo ollu olemassakaan näillä suunnilla jos katsotaan pitkälle historiaan, näitä maita asutti finno ugrig ihmiset, slaavilaisista rosvoista ei ollu tietoakaan
Pitkälle historiaan ja siitä eteenpäin siellä ollut jopa roomalaisia. Turkkilaisia kansoja ja paljon kaikenlaista jengiä kyllä. Historiallisesti alue on paljon merkittävämpi kuin jotkut pikku kansat venäjällä jotka yhdistyivät vasta paljon myöhemmin ja paljona alkeellisemmin. Pietari suurenkin oli mentävä eurooppaan ottamaan "oppia". Ja toi niitä venäjälle.
Sä puhut siitä alueesta siihen aikaan kun koko "ukrainaa" ei ole ollut olemassakaan, se ei tarkoita että "ukraina" on ollut "suuri". pönttö
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Toki ulkomailla muuttaa keskimäärin kaunein kansanosa. Mutta kyllä jo Tampereen katukuvassa näkee joka kerta kaupungille vaivautuessaan todella kauniita naisia ja komeita miehiä, siis suomalaisen näköisiä hyvällä tavalla. Enemmistö nyt on aika tavallisia tuppuraisia, mutta keskimäärin suomalainen on pitkä ja vaalea.
Ei ole tosi asia, että kaunis on yhtä kuin pitkä ja vaalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ollu sielläpäi, älä huijaa. Slaavilaiset oli noina aikoina viellä jossain luolissa piiloissaan. Ja joo se alue voi olla rikas, mutta se itse valtio ei ole koskaan ollut.
eiksne oo vieläki?
Vierailija kirjoitti:
Italiassa on ainakin pelkkiä koukkunokkia. Olin töissä siellä vuoden.
Olit varmaan jossain arabilähiössä.
Vierailija kirjoitti:
HYvä jos muitakin sellasia on. Itse olen huomannut paljon alistamista, kiusaamista, hyväveljeilyä ja panettelua ynnä muuta. Heitteillejättöäkin ikäihmisten piirissä esimerkiksi.
Harmi vaan intersektionaaliset naiset ei lisäänny tai sitten sen yhden kaakaonvärisen voi tehdä että mies saa passin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen ihmetellyt miten rillipäät näyttää kaikki jotenkin samanlaisilta.
Ai jaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä puhut siitä alueesta siihen aikaan kun koko "ukrainaa" ei ole ollut olemassakaan, se ei tarkoita että "ukraina" on ollut "suuri". pönttö
No on se historiallisesti suuri ja venäläiset olivat lähinnä pohjoisessa ja uralilla. Välissä oli sitten kaiken maailman heimoja valtioita ja mongoleitakin. Alue on merkittävä. Moskova ei paljon mitään. Monet neuvostoliittolaiset merkittävät henkilöt kulttuurin saralla esimerkiksi ja tieteen niin ukrainalaisia.
Ei suomalaiset ole rumia, minua sanoi eräs mies Ukrainasta suomalaisen näköiseksi. Hän ei tiennyt mistä olen. Hän sanoi, että olen hänestä todella kaunis.
Kyllä. Me suomalaiset ollaan pehmeäpiirteisiä, "karvattomia" (älkää kivittäkö, vertaan vaan etelämaalaisiin) ja lempeännäköisiä. Ikäluokassa 50+ olemme jo ihan tosi kivannäköisiä kuulaine ihoinemme.
Vierailija kirjoitti:
Valjuja löysiä taikinamöykkyjä.
Tämä kyllä pitää paikkansa ainakin keski-ikäisiin ja heistäkin enemmän miehiin kuin naisiin. Se alkoholi, ruokavalio ja liikunnan vähäisyys.
Mutta totta on että suomalaiset keskimäärin hyvännäköisiä jos kaikissa maissa kävisi katselemassa KAIKKIA ihmisiä ei vain nuoria naisia niin kyllä avartuisi käsitys suomalaisten ulkonäöstä.
Itse jaottelisin suomalaiset kyllä niin että itäpuolella saattaa olla hivenen vähemmän kauniita ja länsisuomessa ja pohjanmaalla kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä ja miehenä olen erimieltä. Olen nähnyt elämässä että kaveri jätetään ja suomalaiset on kommunisteja ja todella kieroja. Ei kaikki mutta suurin osa.