Kellonaika kun S bonukset näkyy s tilillä?
Kommentit (17)
Aamulla heti klo 7 ne ainakin on käytettävissä kokemuksesta tiedän.
Minnehän laittaisin sen 97 senttiä bonuksia tällä kertaa? Tosin on neljän kuukauden bonukset kyseessä joten tarkkana pitää olla. Ostin sen asiakasjäsenyyden ainoastaan sillä, että sain myös Visa luottokortin samalla (yrittäkääpä ostaa jotain vaikkapa lentokoneesta ilman luottokorttia tai vuokrata autoa). MasterCard oli jo toisena luottokorttina. Kumpaakaan en ole ns. käyttänyt muuta kun lentojen, hotellien ja tietenkin lentokoneessa maksamisen takia. Laskut menevät heti Depit puolelta tililtäni mutta mieluummin otan rahat takaisin joltain luottoyhtiöltä kun alan pahnan pohjimmaisena tappeleen konkurssiin menneen lentoyhtiön kanssa josta en ikinä saa senttiäkään.
Heräsin yöllä ja katsoin S-mobiilia. Bonukset oli tililläni klo 03:00.
+40€ ja rapiat. Olinkin jo ihan pa, palkka tulee 15.pv
Köyhät jahtaa tarjouksia ja bonuksia. Ostan aina K-kaupasta enkä edes omista plussa korttia. Bonukset on vaan niin köyhien juttu.
rypälerasia kirjoitti:
Köyhät jahtaa tarjouksia ja bonuksia. Ostan aina K-kaupasta enkä edes omista plussa korttia. Bonukset on vaan niin köyhien juttu.
Miksei ottaisi rahaa vastaan kun saa? Nyt tuli s-bonareita 57€ ja K-plussaa tuli viimeksi 8 ja rapiat€. Voin mieluusti ottaa vaikken köyhä olekaan =)
rypälerasia kirjoitti:
Päinvastoin, pahimmat tuntemani rikkaat on kitupiikkejä ja he kyttäävät kaikki mahdolliset tarjoukset ja alet.
rypälerasia kirjoitti:
Mistä päättelet, että olen köyhä???
Minulla on velaton auto ja asuntolainaa alle 50 000, vakituinen työ ja etelänmatka varattuna.
Nyt vaan sattui menemään niin paljon rahaa kaikkeen, että käyttörahat oli lopussa. Siksi odottelin kärsivällisesti bonuksia, että saan ostettua ruokaa lisää. Palkka tulee parin päivän päästä.
ookkona tyhmä ensin maksat 100e mafia maksun sitten odottelet vajaan sentin bonuksia viikosta kuukauteen eskortti mahtava auto s-kortti huijaus paskaa. olet vissiin otettu kun huu haa viestejä tulee 6-8 vrk. luotiin junteille 20v sitten ja vieläkin heitä riittää.
s- kusetus kirjoitti:
ookkona tyhmä ensin maksat 100e mafia maksun sitten odottelet vajaan sentin bonuksia viikosta kuukauteen eskortti mahtava auto s-kortti huijaus paskaa. olet vissiin otettu kun huu haa viestejä tulee 6-8 vrk. luotiin junteille 20v sitten ja vieläkin heitä riittää.
Sen satasen saa takaisin kun sulkee tilin
Bonarit voi ottaa tai olla ottamatta. Kyllä mulle kelpaa kun joutuu ässässä välillä käymään
Äimä kirjoitti:
+40€ ja rapiat. Olinkin jo ihan pa, palkka tulee 15.pv
Mulla ainakin palkka tulee tässä kuussa 14pv, kun se on arkipäivä.
rypälerasia kirjoitti:
3 miljoonan köyhän juttu.
Up