IS: palju voi olla tautipesäke!
Hahaa, sitähän me olemme palstalla toitottaneet.
Kommentit (35)
Voisihan sinne paljuun tinkaajalle kuvaiilla laveasti jalkasieniään ja alapäävaivojaan.
Tarkkailisi sitten, muuttuuko sydämellisen kutsun sävy johonkin suuntaan.
Märkä pieru paljussa piristää tunnelmaa.
Vois sanoa, että persereikä falskaa tätä nykyä vuosien anaali-ilottelujen seurauksena siihen malliin, että saattaa tulla lusikallinen jos toinenkin vaippaan yllärinä, joten ei sovi mennä teidän puhtoista paljuvettänne sotkemaan sonnalla.
"Likaisessa paljussa voi levitä vatsatauti tai silmätulehdus".
Yök!
https://yle.fi/a/3-11224433
Koskaan en menisi kavereiden paljuun. Ikinä ei voi tietää, onko se puhdistettu.
Oma perhe tietenkin voi lillua paskoissaan, jos se heidän mielestään on kivaa.
IS on vauhdissa. Keskivartalolihavalle yksi olut vastaa terveyshaitoiltaan neljää.
Linnut tykkäävät myös paskoa noihin. Oravat käyvät myös hukkumassa.
Täällä ollaan harvinaisen yksimielisiä paljujen yököttävyydestä. Paljujen omistajat ovat jostain syystä ihan hiljaa.
Ja sitten paljuun holautetaan jotain klooria tai muuta haisevaa myrkkyä desinfioimaan. Ihanaa, tulkaa meille paljuilemaan! En ikinä käy paljuissa, ei tulisi edes mieleen.
Palju on jotenkin akkojen juttu. Kerran yhdellä mökillä olin sisällä pilkkomassa salaattiaineksia ja näin pihalle. Pari (meitä oli kuusi naista ja kolme pariskuntaa) muijaa tuli saunasta, ottivat "insta-asentoja" ja kuvasivat toisiaan. Sitten paljuun ja taas posea. Toinen niistä liukastui ja putosi ihmiskattilaan päisstikkaa.
No on varmasti jos siellä on suominainen itseään uittanut.
Paljuja myös vuokrataan. En vaan voisi kuvitellakaan, että likoaisin jossain isossa astiassa muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan harvinaisen yksimielisiä paljujen yököttävyydestä. Paljujen omistajat ovat jostain syystä ihan hiljaa.
Harmittaahan se kun on tonneja upottanut siihenkin luxukseen ja paljastuukin vaan kolera-altaaksi.
No tuo oli otsikko. Itse juttu sitten käsitteli vedessä viihtyviä bakteereja ja paljun oikeaa huoltoa. Meillä on paljussa kesällä kloorattu vesi ja uima-allassuodatin. En mä sinne silti muita tahdo enkä kutsu. Jokunen lapsen kaveri on audienssin saanut vuosien varrella.
Mitä odotit seisovasta, kehonlämpöisestä vedestä?