Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen valokuvattava/ kuvaaja olet somen suhteen

Vierailija
09.07.2023 |

Itse pysyn aina kaukana kun joku kaivaa puhelimen esiin kuvatakseen, en tykkää olla kuvissa, saati sellaisissa jotka voivat päätyä someen.

En ole ikinä ottanut itsestäni selfietä edes itselleni.

Toki työn puolesta pitkin hampain suostun kuvattavaksi ja koska mahdollista vetäydyn takariviin..

Olen sosiaalinen introvertti ja vaivoin päässyt ex-narsistista eroon, en halua antaa sille mitään mihin voisi ns päästä kiinni. (Tietää missä piireissä liikun ja pelko stalkkaamisesta nyt kun se kerrankin loppui, tosin ei mun olemuksessa ole muutenkaan mitään nähtävää 😬)

Lemmikeistäni ja jo aikuisesta lapsestani olen ottanut tilannekuvia yms mutta kun olen antisome niin en ole niitä mihinkään jakanut enkä edes jakaisi koska ovat vaan omaan käyttööni. Lasta ei todellakaan haittaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kuvia ihmisistä enkä halua olla itse kuvista. Otan kuvia rakennuksista, luonnosta, ruoasta jne. 

Vierailija
2/5 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa. En pidä vauva-palstaa somena.

Minua ei kuvata, enkä kuvaa ketään. Kuvissa olen niin kamalan näköinen, että niitä ei kukaan halua koskaan julkaista, joten ei edes ole pelkoa, että näkyisin jokun muun somekuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani, joka tykittää someen materiaalia lähes taukoamatta, loukkaantui, kun pyysin häntä poistamaan minusta otetun kuvan. Hän siis itse saattaa postata muutaman päivän lomareissustaan yli sata kuvaa. Kuvassa, jossa olin mukana, ei ollut sinänsä mitään noloa, mutta en vain halua, että minusta on netissä muita kuin suostumuksellani otettuja kuvia ja niitäkin rajallisesti. Tuttavallani on julkinen Facebook-profiili. Tapahtuneesta on jo monta vuotta, mutta tuttavani tekee edelleen suuren numeron asiasta aina ottaessaan kuvia, joissa saatan olla mukana. Hän huolehtii suurieleisesti siitä, että en vahingossakaan päädy kuvaan mukaan ja mainitsee asiasta erikseen uusille tuttaville.

Vierailija
4/5 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani, joka tykittää someen materiaalia lähes taukoamatta, loukkaantui, kun pyysin häntä poistamaan minusta otetun kuvan. Hän siis itse saattaa postata muutaman päivän lomareissustaan yli sata kuvaa. Kuvassa, jossa olin mukana, ei ollut sinänsä mitään noloa, mutta en vain halua, että minusta on netissä muita kuin suostumuksellani otettuja kuvia ja niitäkin rajallisesti. Tuttavallani on julkinen Facebook-profiili. Tapahtuneesta on jo monta vuotta, mutta tuttavani tekee edelleen suuren numeron asiasta aina ottaessaan kuvia, joissa saatan olla mukana. Hän huolehtii suurieleisesti siitä, että en vahingossakaan päädy kuvaan mukaan ja mainitsee asiasta erikseen uusille tuttaville.

Tulipa ainakin hänelle selväksi. :D Mutta on varmaan ärsyttävää tuollainen toiminta. 

Vierailija
5/5 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvaa someen juuri koskaan, viimeksi taisin laittaa someen pari kuvaa 2 vuotta sitten. Selfieitä en ota ollenkaan, se on nassejen hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän