Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mokattua ja pilattua kesä kokonaan

Vierailija
09.07.2023 |

Olen tupannut koko kesän niin täyteen kaikenlaisia mökkireissuja ja muita matkoja, että rentoutuminen ja voimien kerääminen on jäänyt aivan toissijaiseksi. En pääse kunnolla palautumaan kun pitää rampata kaikissa kissanristiäisissä. No, oma moka mutta ensi kesänä olen fiksumpi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nuo kiireiset vuodet kun pitää opiskella muutama vuosikymmen, elää, kokea ja hakea huomiota että saa hommattua burnoutin kun täyttää 30 ja sitä parannellessa parivuotta tajutaan että nyt ollaan eletty ja koettu niin nyt pitää saada perhe. Tämän jälkeen masennutaan kun tajutaan että ei ne miehet odottaneetkaan jonossa sitä hetkeä kun sinä haluat perheen. Tätä masennusta jatkuu siihen asti että nainen saa sen haluaman perheen että pääsee tekemään muutaman lapsen sopivin välein että voi viettää seuraavan vuosi kymmenen kotona. Sitten kitistään kun ei saa töitä ja on tulossa pieni eläke kun ainoa työkokemus on iltatöistä ja kesätöistä pari vuosikymmentä sitten

:D huomaa kuka on jäänyt katkeruuttaan peräkammariin yksin mamman huomaan

Vierailija
22/22 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nuo kiireiset vuodet kun pitää opiskella muutama vuosikymmen, elää, kokea ja hakea huomiota että saa hommattua burnoutin kun täyttää 30 ja sitä parannellessa parivuotta tajutaan että nyt ollaan eletty ja koettu niin nyt pitää saada perhe. Tämän jälkeen masennutaan kun tajutaan että ei ne miehet odottaneetkaan jonossa sitä hetkeä kun sinä haluat perheen. Tätä masennusta jatkuu siihen asti että nainen saa sen haluaman perheen että pääsee tekemään muutaman lapsen sopivin välein että voi viettää seuraavan vuosi kymmenen kotona. Sitten kitistään kun ei saa töitä ja on tulossa pieni eläke kun ainoa työkokemus on iltatöistä ja kesätöistä pari vuosikymmentä sitten

:D huomaa kuka on jäänyt katkeruuttaan peräkammariin yksin mamman huomaan

Meni syyttäminen ohi ja paljon. Minä olen noita jotka ei jäänyt odottamaan kun on muitakin naisia tarjolla. Tuo on jotenkin mielenkiintoinen keskustelu tapa että kun et keksinyt viestistä kritisoitavaa hyökkäsit heti haukkumaan minua henkilonä oman mutu tuntuman perusteella vaikka varsin hyvin tiedät itsekin että on käytännössä mahdoton veikata oikein millainen toinen ihminen on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla