Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut jättäkää sinkut rauhaan

Vierailija
09.07.2023 |

Palaa käpy, kun pitää aina tiedustella erikseen, että onko flirttaileva ihminen oikeasti vapaa. On ajanhaaskausta, kun joku varattu ihminen tulee iskemään juhlissa tai baarissa mainitsematta puolisostaan.

Tinderkin on kesällä täynnä pettäjiä. Kasvottomia profiileja on ihan älytön määrä ja on tympeää swaippailla niitä. Välillä teen ilmoituksen valeprofiilista - tehkää muutkin, niin saadaan pettäjät pois sinkkusovelluksista.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä rehellisiä miehiäkin on, ei vain ole omalle kohdalle sattunut. Harmi sinänsä, kun olisihan sitä itsekin toivonut parisuhteen löytävänsä. Mikään pakko ei onneksi kuitenkaan ole ja elämä on ihan onnellistakin yksinkin.

Vierailija
22/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Onneksi ei oo tarvinnut tommosiin deittisovelluksiin liittyä. Ennemmin olisin seuratta, kuin lähtisin tommosta kokeilemaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat noin 25-vuotaalta.

Itse olen jo 40 + ikäinen ja kaikki on nähty. Kuvailemaasi toimintaa on aina ollut ja aina tulee olemaan. Nykyään se on vain helpompaa deittisovellusten ja somen takia.

Kuulostat typerältä.

Vierailija
24/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen deittisovelluksissa tehnyt muutaman kerran niin, että olen tavannut sen verran että saan henkilöllisyyden selville, ja sitten käräyttänyt puolisolle.

Kerrankin ilmoitukseni jälkeeen vaimo poisti facesta kaikki kuvat, joissa oli miehensä kanssa yhdessä. Käräyttäkää noi pettävät ukot!

Ja kohta sitten olet itse vihaisen miehen tähtäimessä kun hän päättää kostaa.

Vierailija
25/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat noin 25-vuotaalta.

Itse olen jo 40 + ikäinen ja kaikki on nähty. Kuvailemaasi toimintaa on aina ollut ja aina tulee olemaan. Nykyään se on vain helpompaa deittisovellusten ja somen takia.

Eli väärin tekeminen on ok, koska muutkin tekee niin ja "aina" on tehty?

Ei ole!

Sinäkin voisit ikäsi lisäksi kasvattaa selkärangan ja moraalin.

Toisille ne on toki liian vaativia, jopa mahdottomia.

Samat kuvittelee olevansa "aikuisia".

Vierailija
26/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh! Onneksi ei oo tarvinnut tommosiin deittisovelluksiin liittyä. Ennemmin olisin seuratta, kuin lähtisin tommosta kokeilemaan..

Sama täällä.

Onneksi edes joku muukin ajattelee näin.

Vierailija
27/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen deittisovelluksissa tehnyt muutaman kerran niin, että olen tavannut sen verran että saan henkilöllisyyden selville, ja sitten käräyttänyt puolisolle.

Kerrankin ilmoitukseni jälkeeen vaimo poisti facesta kaikki kuvat, joissa oli miehensä kanssa yhdessä. Käräyttäkää noi pettävät ukot!

ja akat

Vierailija
28/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, heh, olipa "hauskasti" käännetty asiat päälaelleen.

Kun pitäisi olla sinkut jättäkää varatut rauhaan!

Kun siihen pettämiseen tarvitaan aina kaksi osapuolta.

Voi hyvää päivää...

Ja jos toinen ei edes kerro olevansa varattu, niin kenen vika se on?

Vierailija
29/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku varattu pettäjälurjus pahoitti mielensä tästäkin keskustelusta

Vierailija
30/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessa olevalla pitää olla oikeus flirtata muiden kanssa Miks siitä pitää mieli pahoittaa kun ei asia itselle kuulu? Kepeä flirtti pristää kaikkia

Vierailija
31/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa olevalla pitää olla oikeus flirtata muiden kanssa Miks siitä pitää mieli pahoittaa kun ei asia itselle kuulu? Kepeä flirtti pristää kaikkia

Sinusta on "kivaa" leikkiä ihmisten tunteilla?

Katsos, kun tuollainen flirttailu voi johtaa väärinkäsityksiin.

Onkin parasta, että sun kaltaiset pysyy ihan omissa ympyröissään.

Vierailija
32/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä flirttailijat on usein niitä, jotka sallii silmäpelin vain itselleen.

Suuttuvat sydänjuuriaan myöten, jos itse joutuvat seuraamaan sivusta.

Vierailija
33/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kumppani, jolle tuo ok.

Ja tee se selväksi myös niille, joille flirttailet.

Vierailija
34/64 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa yksi ilta olin kaverilla kylässä, mentiin yökerhoon ja vietin aikaa yhden tyypin kanssa viimeisiin hitaisiin saakka. Pussailtiinkin vähän. Siinä vaiheessa kun paljastui hänelle että olen kaverilla kylässä eikä ole yösijaa tarjota, kertoi että hänellä onkin vaimo kotona ja olivat olleet varpajaisia viettämässä. Mitä sikailua

Vierailija
35/64 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät ihmiset lankeavat varattuihin

Vierailija
36/64 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa yksi ilta olin kaverilla kylässä, mentiin yökerhoon ja vietin aikaa yhden tyypin kanssa viimeisiin hitaisiin saakka. Pussailtiinkin vähän. Siinä vaiheessa kun paljastui hänelle että olen kaverilla kylässä eikä ole yösijaa tarjota, kertoi että hänellä onkin vaimo kotona ja olivat olleet varpajaisia viettämässä. Mitä sikailua

Tämä. Just tällästen takia oon menettänyt luottamuksen kaikkiin miehiin ja elän varmaan koko loppuelämän yksin 🙁

Uskon kyllä, että hyviäkin miehiä on olemassa, mutta missä he ovat? En jaksa lähteä siihen leikkiin missä 99 prossan todennäköisyydellä vain satutan itseäni.

Vierailija
37/64 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte mennä puolison kanssa parinvaihtobileisiin. 

Vierailija
38/64 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuntuvat pitävän tällaisia kavereita hyvänä tyyppinä ja ihailevatkin kun saavat naisia.

Vierailija
39/64 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös nämä juuri eronneet, jotka eivät ole vielä päässeet erosta yli, voivat jättää oikeat sinkut rauhaan. Voitte keskittyä toisiin juuri eronneisiin, jotka myös haluavat vain leikkiä ja jauhaa eksästä. 

Kerran näin Tinderin kautta miestä, joka asui eksänsä kanssa vielä samassa osoitteessa ja erosta oli kolme viikkoa.

Ilmeisesti eron jälkeisessä paniikissa etsi uutta suhdetta. Biossakin luki, että etsii pitkäaikaista suhdetta.

- kolmekymppinen ap, pitkäaikaissinkku

No niin tämä tapahtui jälleen eilen eri ihmisen kanssa. Kaikin puolin muuten mukava ja ihastuneelta vaikuttanut tyyppi, mutta pudotti pommin asumisjärjestelystään ja vähän aikaa sitten tapahtuneesta erostaan treffien päätteeksi. Meni fiilikset heti. Eksällä oli jo uusi kuvioissa ja kiire oli vissiin löytää laastari omia haavoja parantamaan..

-ap

Vierailija
40/64 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulet 40 vuoden ikään, niin siinä vaiheessa sinkkuina oleville ei viitsi flirttailla enää kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän