Varatut jättäkää sinkut rauhaan
Palaa käpy, kun pitää aina tiedustella erikseen, että onko flirttaileva ihminen oikeasti vapaa. On ajanhaaskausta, kun joku varattu ihminen tulee iskemään juhlissa tai baarissa mainitsematta puolisostaan.
Tinderkin on kesällä täynnä pettäjiä. Kasvottomia profiileja on ihan älytön määrä ja on tympeää swaippailla niitä. Välillä teen ilmoituksen valeprofiilista - tehkää muutkin, niin saadaan pettäjät pois sinkkusovelluksista.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat noin 25-vuotaalta.
Itse olen jo 40 + ikäinen ja kaikki on nähty. Kuvailemaasi toimintaa on aina ollut ja aina tulee olemaan. Nykyään se on vain helpompaa deittisovellusten ja somen takia.
Sekö on puolustus toiminnalle, että sitä on aina ollut?
Ap:n kuvailema toiminta on oikeasti jopa törkeää. On suuri määrä sinkkuja jotka etsii elämänkumppania eikä mitään flirttiä varatun tolliskon kanssa.
Menin ihastumaan tietämättäni varattuun mieheen vuosi sitten. Pantiinkin mun luona ja vasta sen jälkeen paljasti että seurustelee. En uskaltanut kuitenkaan hänen puolisolle kertoa ja on yhä parisuhteessa ja minä yksinäinen
Meinaako ap että jokaisen varatun pitäisi tuppisuuna istua siellä baarissa koko ilta? Minä ainakin juttelen ihmisille ihan siitä syystä, että tykkään jutella. Sen takiahan viihteelle lähdetään. Ja jos löytyy joku kiva juttukaveri, niin voin jutella vaikka koko illan. Flirttaillakin saatan, jos tykkään naisesta.
Kysy keskustelukumppaniltasi heti alkuun, onko hän vapaa vai varattu, niin saat asian selville. Minä en asiaa kysy, kun sillä ei ole merkitystä. Voin aivan hyvin jutella joko sinkun tai varatun kanssa, kunhan juttu luistaa. Kysyttäessä toki sanon, että olen perheellinen eikä minusta saa muuta kuin juttuseuraa tai tanssikaverin illan ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulet 40 vuoden ikään, niin siinä vaiheessa sinkkuina oleville ei viitsi flirttailla enää kukaan.
Kyllä nelikymppinen nainen on kuumaa kamaa, kun kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulet 40 vuoden ikään, niin siinä vaiheessa sinkkuina oleville ei viitsi flirttailla enää kukaan.
Kyllä nelikymppinen nainen on kuumaa kamaa, kun kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita.
Reikä kelpaa kaikenikäisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikä kelpaa kaikenikäisille miehille.
Siitä puhe mistä puute.
Minua on työpaikan juhlissa lähestynyt sitkeästi useita kertoja sama naimisissa oleva perheenisä. Kuulemma totaalisen ihastunut etc. Viime kerralla olin itse sinkku ja hän sanoi sen muuttavan tilanteen vihdoin täysin. Kysyin kuinka niin, että onko hän kertonut kotona haluavansa erota tms. Kuulemma eivät ole asiasta puolisonsa kanssa puhuneet, mutta hän ajatteli esim avointa suhdetta ja yritti ehdotella treffejä meille useita kertoja. Kieltäydyin kohteliaasti joka yrityksellä ja kerroin etten valitettavasti itse saa mitään tällaisesta salavoestittelyistä ja tapaamisista koska haen nimenomaan kumppania en seksiä.
Luulivat varmaat että myyt luxus-seksiä ja tähtäät miljonääriksi.
Vierailija kirjoitti:
Omissa kavereissakin on näitä varattuja jotka flirttailevat sinkuille ihan huvikseen ja vasta viime hetkellä väistyvät, kun onkin kumppani kotona. Olen yrittänyt kertoa sinkun näkökulmasta kuinka inhottavaa tuollainen toiminta on, mutta vissiin on pakko kohottaa omaa itsetuntoa tuolla tavalla. Ja nyt ei ole kyse kevyestä flirtistä, vaan täysin harhaanjohtavasta toiminnasta. Tuolla tavoin viedään siltä illalta mahdollisuus tutustua uuteen ja vapaaseen ihmiseen.
-ap
Kyllä ja tämä on yksi pääsyy monien sinkuuteenkin, koska koskaan et pääse tutustumaan uuteen kiinnostavaan ihmiseen vaan jonkun eukon retkuun vaan. Pahimmassa tapauksessa saat vielä sen eukon vihat päälle, viattomana. Itse sain 2 vihanaista kimppuun kun niiden ukot eivät osanneet käyttäytyä ollenkaan vaan tulivat ovia raapimaan.
Etenkin nuoret naiset olkaapa varovaisia. Se muka sinkku ukko voi kutsua heille ja väittää että asuu yksin ja sitten juottaa ja eukko saapuukin kun olet kännissä ja kutsuu poliisin joka vie sinut siitä. Tämä tapahtuu todella usein.
Ärsyttävää baareissakin, kun sinkkuna tekee tykö jollekin ihmiselle. Ja sitten tunnin parin effortin jälkeen sanoo että on suhteessa, siis mitä vattua?, Et sitte aikaisemmin ajatellut kertoa?
Sinne valui sen illan mahdollisuudet parisuhteeseenkuin vesi vessapöntöstä. Pariutuneilla ei saisi olla mitään asiaa baareihin viikonloppuisin, grillatkoon vaikka makkaraa kotonaan.
Ja se naimisissa oleva ukko voi kuvata sinua vaikka kiristääkseen ettet kerrro sitten vaimolleen.Kusessa olet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen deittisovelluksissa tehnyt muutaman kerran niin, että olen tavannut sen verran että saan henkilöllisyyden selville, ja sitten käräyttänyt puolisolle.
Kerrankin ilmoitukseni jälkeeen vaimo poisti facesta kaikki kuvat, joissa oli miehensä kanssa yhdessä. Käräyttäkää noi pettävät ukot!
Olet aivan upea! Tuo kuulostaa sitäpaitsi hauskalta. Voi kun olisin itsekin keksinyt huvittaa itseäni noin sinkkuna.
Käräyttäkää vaikka taannehtivasti, vaimon on hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin nuoret naiset olkaapa varovaisia. Se muka sinkku ukko voi kutsua heille ja väittää että asuu yksin ja sitten juottaa ja eukko saapuukin kun olet kännissä ja kutsuu poliisin joka vie sinut siitä. Tämä tapahtuu todella usein.
Montako kertaa sinulle on käynyt noin?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää baareissakin, kun sinkkuna tekee tykö jollekin ihmiselle. Ja sitten tunnin parin effortin jälkeen sanoo että on suhteessa, siis mitä vattua?, Et sitte aikaisemmin ajatellut kertoa?
Sinne valui sen illan mahdollisuudet parisuhteeseenkuin vesi vessapöntöstä. Pariutuneilla ei saisi olla mitään asiaa baareihin viikonloppuisin, grillatkoon vaikka makkaraa kotonaan.
Mikset itse tiedustele asiaa jo viiden minuutin keskustelun jälkeen?
Olette tekopyhiä sarjadeittailijoita.
Jos on ollut alle neljä kumppania niin ymmärrettävä pyyntö. Teillä on kuitenkin ollut tusinoittain ja sadottain.
Sama jatkuu ja olette itsekin syynä pelimiesten käyttäytymiseen niin ottakaa omakin vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako ap että jokaisen varatun pitäisi tuppisuuna istua siellä baarissa koko ilta? Minä ainakin juttelen ihmisille ihan siitä syystä, että tykkään jutella. Sen takiahan viihteelle lähdetään. Ja jos löytyy joku kiva juttukaveri, niin voin jutella vaikka koko illan. Flirttaillakin saatan, jos tykkään naisesta.
Kysy keskustelukumppaniltasi heti alkuun, onko hän vapaa vai varattu, niin saat asian selville. Minä en asiaa kysy, kun sillä ei ole merkitystä. Voin aivan hyvin jutella joko sinkun tai varatun kanssa, kunhan juttu luistaa. Kysyttäessä toki sanon, että olen perheellinen eikä minusta saa muuta kuin juttuseuraa tai tanssikaverin illan ajaksi.
Tavanomainen jutteleminen ja harhaanjohtava flirttailu ovat kaksi eri asiaa. Se on epäreilua toimintaa sinkkunaista kohtaan. Jos puhuisit tuntemattomille naisille kuin äijäkavereillesi, niin se olisi ihan ok. Ja sulla on ihan itselläsi velvollisuus kertoa perheellisyydestäsi ajoissa. Olet aika ikävä ja perhettäsi kunnioittamaton ihminen, jos et mainitse sanallakaan perheestä pidemmän keskustelun aikana vieraan naisen kanssa vain itsekkäistä syistä.
Enkä jätä! Sinkut on parhaita! Ei ole mustasukkaista vaimoa/tyttöystävää.