Miki Liukkosen tuotanto. Oletko lukenut?
Mikä on mielestäsi Miki Liukkosen paras kirja? Oletko lukenut monia hänen kirjojaan? Itse olen yrittänyt aloittaa teosta, johon liittyi keltainen väri. Ei kyllä lähtenyt liitoon. Nyt olisi tarkoituksena lukea edes yksi hänen teos, mutta kun hänen kirjansa on niin hemmetin paksuja....
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut enkä lue.
Etkö siis ajatellut opetella lukemaan?
Aloitin lukea Vierastila -kirjss, mutta lopetin sen kun se oli niin tylsä.
Onhan ne teennäistä väkerrystä. Sinänsä saavutus, että on jaksanut latoa moista lässytystä kasaan.
Yllätyin kuinka omia ajatuksiani oli Vierastilassa, siis tuli ahaa elämyksiä, että noinhan ajatellaan, mutta Miki kirjoittaa sen auki! Ja mä oon ihan eri ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minua hämmästyttää: Miki Liukkosen kuolemasta on tälläkin palstalla satojen kommenttien keskusteluketju, mutta hänen kirjansa ovat jääneet suurimmalle osalle tuntemattomiksi. Kirjailija itse siis oli kiinnostava, mutta hänen tuotantonsa ei?
Näinhän nykyisin on kaikkialla muuallakin, ei vain taiteessa ja kirjallisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minua hämmästyttää: Miki Liukkosen kuolemasta on tälläkin palstalla satojen kommenttien keskusteluketju, mutta hänen kirjansa ovat jääneet suurimmalle osalle tuntemattomiksi. Kirjailija itse siis oli kiinnostava, mutta hänen tuotantonsa ei?
Näinhän nykyisin on kaikkialla muuallakin, ei vain taiteessa ja kirjallisuudessa.
Nykyisin ei ole enää mitään kiinnostavaa missään. Odotan tulevaisuudelta enemmän.
No yep. Kaikki miehet menee pilalle väärien naisten takia.