Oletteko ihastuneet mieheen joka ei olekaan pitänyt naisista?
Olen kahteen kertaan tykästynyt kovin paljon mieskaveriin, joka onkin sitten myöhemmin paljastunut h...i. Ei minulla ole mitään h.. vastaan, mutta miksi näin usein käy? Mielestäni ovat mukavempia jutustelukavereita kuin muut miehet tai olisiko vaan sattumaa? Onko kokemuksia?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
homon on helppo olla naisten seurassa vilpitön ja oma itsensä. Tämän vuoksi helppo ihastua jos olosuhteet ovat oikeat.
Tutkimusten mukaan homojen aivoissa tapahtuu samoilla alueilla impulsseja kuin heteronaisilla kun saavat ärsykkeen.
En tiedä on vastaavasti lesbo naisilla ja hetero miehillä sama.
Tässä tarkoitetaan Boelius-tyyppisiä homomiehiä, ei meitä miehekkäitä.
Hm38
Ei vaan kaikkia miehiä jotka kiihottuu samasta sukupuolesta. Ärsykkeet oli nimen omaan eroottisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Homoilla nyt vaan on näitä ihmisen ominaisuuksia mitä harvemmin löytyy heteromiehestä.
Naisellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olimme nuorina monta vuotta ystäviä. Aistin hänessä kyllä jo heti alussa homomaiset piirteet, mutta sivuutin asian ja haaveilin yhteisestä elämästä hänen kanssaan. Hän päätyi miessuhteen jälkeen parisuhteeseen naisen kanssa.
Ihastuit siis mieheen, joka piti myös naisista, ei otsikon mukainen tilanne :D
Ap, homo(seksuaali) ei ole kirosana, ei tarvitse sensuroida :)
Rakastuin miehen joka sitten kertoi ettei oikein tiedä haluaako miehen vai naisen ja että tykkää transnaisista.
Oli todella vaikea asia minulle, koska rakastin niin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilla nyt vaan on näitä ihmisen ominaisuuksia mitä harvemmin löytyy heteromiehestä.
Naisellisuus.
Osa homomieeehistähän on ihan todella korostuneen miehekkäitä, maskuliinisempia olemukseltaan kuin suurin osa heteromiehissstä.
Taitaa olla oikeasti aika vähemmistössä ne sellaiset mitä julkisuudessa näkyy, sellaiset botox-homot.
Joillakin heteronaisilla esiintyy autohomoerotismia. Heteronainen siis haluaisi olla homomies ja harrastaa seksiä nimenomaan homomiesten kanssa.
En ole, mutta minulla oli lapsuudessa ja nuoruudessa hyvä ystävä, johon kaikki tytöt olivat lääpällään, omat siskonikin vuorotellen. Mies paljastui sitten homoksi, kun ilmapiiri oli sen verran vapautunut. Ei hän ole myöntänyt homuttaan ja on tuominnut erään kansanedustajan ja samaa sukupuolta olevan puolisonsa julkisuuteen tulon, mutta asuu avoimesti ja liikkuu vapaa- ajalla julkisesti *kaverinsa* kanssa.
Eräs vanhempi tuttu kommentoi tätä miestä, että on se sen verran komea mies, ettei sen olisi tarvinnut homoksi alkaa, olisi se naisiakin saanut.
Olennaisempaa mielestäni on, että suhteesta puuttui naisen ja miehen välinen eroottinen vetovoima. Samaa koki yksi toinenkin saman miehen kanssa myöhemmin seurustellut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olimme nuorina monta vuotta ystäviä. Aistin hänessä kyllä jo heti alussa homomaiset piirteet, mutta sivuutin asian ja haaveilin yhteisestä elämästä hänen kanssaan. Hän päätyi miessuhteen jälkeen parisuhteeseen naisen kanssa.
Mun entinen naiskollega ihastui ihan vilpittömästi erääseen mieheen. Juorut kyllä oli kulkeneet, että mies olisi h.., mutta silti hän ihastui. Oli kovin mustis hetken aikaa kun mies oli niin tuttavallinen minua kohtaan ja lääppi minua, vaikka minäkin olen h.. (nainen).
Arvatenkin miesmäiset heteronaiset ovat alttiimpia koska heitä miellyttää feminiiniset piirteet miehissä, sellaiset enempi lautasten keräilijät kuin nikkaroijat, ja siinä sivussa voi joku homomieskin vaikuttaa potentiaaliselta.
Vierailija kirjoitti:
Olennaisempaa mielestäni on, että suhteesta puuttui naisen ja miehen välinen eroottinen vetovoima. Samaa koki yksi toinenkin saman miehen kanssa myöhemmin seurustellut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, biseksuaali mies ei viehättynyt teistä, mutta jostakusta toisesta naisesta kylläkin 💁🏼
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen naiskollega ihastui ihan vilpittömästi erääseen mieheen. Juorut kyllä oli kulkeneet, että mies olisi h.., mutta silti hän ihastui. Oli kovin mustis hetken aikaa kun mies oli niin tuttavallinen minua kohtaan ja lääppi minua, vaikka minäkin olen h.. (nainen).
Mikä ihmeen h.. :D
Kyllä voi sanoa ihan suoraan homo tai lesbo, eivät ole haukkumasanoja.
Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin miesmäiset heteronaiset ovat alttiimpia koska heitä miellyttää feminiiniset piirteet miehissä, sellaiset enempi lautasten keräilijät kuin nikkaroijat, ja siinä sivussa voi joku homomieskin vaikuttaa potentiaaliselta.
Voi taivahan taatto mitä hölinää...
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena ihastunut mieheen, joka myöhemmin mielesi itsensä bi-seksuaaliksi. Suhteemme ei vain edennyt ystävyydestä romanttisemmalle ja seksuaalisemmalle tasolle, ihan kuin jokin olisi pidättänyt häntä. Hyvä niin.
En voisi seurustella homon tai biseksuaalin miehen kanssa. Jotakin puuttuu seksuaalisesta läheisyydestä. Ei ole sellaista romanttista ja seksuaalista avautumista, kiihkoa, ihailua ja heittäytymistä. Pikemminkin ystävällistä torjumista ja pidättyvyyttä, joka tuntuu loukkaavalta. Emme edes menneet tällaisiin tilanteisiin, mutta tuollaisen kyllä aisti.
Se oli vain tuo tietty tapaus, ei voi sen perusteella yleistää. Minä olen kokenut hyvinkin voimakasta seksuaalista himoa bi-miesten kanssa, ja usein minusta kiinnostuvat miehet ovatkin bi (sama juttu yhdellä ystävälläni myös).
Jotkut homotttkin on ihastelleet ja yksi ihastunut, eli ei sitten tainnutkaan olla ihan täysin homo, mutta säännöllisesti olen kuullut nimenomaan homoillta ihastelua (käsittääkseni kylläkin ihan vaan esteettisessä mielessä, ei seksyaalisella tavalla).
Mutta minulla ei silti ole homokavereiita, ei ole ikinä ollut vaikka tutun tutuissa/tutuissa tietysti niitä on. Joillain naisillahan on nimenomaan homokavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta; millainen on miesmäinen heteronainen?
Ja nikkarointihan ei asiaan liity, aivan kaikenlaiset miehet voi nikkaroida ja puuhastella - myös ne vähän feminiinisemmän oloiset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nikkarointihan ei asiaan liity, aivan kaikenlaiset miehet voi nikkaroida ja puuhastella - myös ne vähän feminiinisemmän oloiset :D
Nikkaroiva heteronainen on miesmäinen, ja serviisiä himoitseva mies naismainen, täysin pläkkiselvää useimmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nikkarointihan ei asiaan liity, aivan kaikenlaiset miehet voi nikkaroida ja puuhastella - myös ne vähän feminiinisemmän oloiset :DNikkaroiva heteronainen on miesmäinen, ja serviisiä himoitseva mies naismainen, täysin pläkkiselvää useimmille.
Jaa enpä ole koskaan elämässäni tuollaiseen asenteeseen törmännyt, että joku pitäisi vaikkapa remppaavaa naista miesmäisenä :D
Kaikenlaista sitä, voi luoja..
Vierailija kirjoitti:
Ap, homo(seksuaali) ei ole kirosana, ei tarvitse sensuroida :)
Homo ei taida päättyä "i" kirjaimeen. Pisti vain silmään tuo ensimmäinen sensuroitu sana.
Kyllä. Christoffer Strandbergin tyyppiset miehet ovat aina olleet kaikista kiinnostavampia ja olem itse heteronainen.