Oletteko ihastuneet mieheen joka ei olekaan pitänyt naisista?
Olen kahteen kertaan tykästynyt kovin paljon mieskaveriin, joka onkin sitten myöhemmin paljastunut h...i. Ei minulla ole mitään h.. vastaan, mutta miksi näin usein käy? Mielestäni ovat mukavempia jutustelukavereita kuin muut miehet tai olisiko vaan sattumaa? Onko kokemuksia?
Kommentit (72)
Olen kaksikin kertaa. Homous ei ilmennyt mitenkään olemuksesta tai puheista. Molemmila kerroilla meillä oli ihan uskomaton yhteys ja ajatukset täsmäsivät lähes kaikesta. Heidän kanssaan oli rentoa olla ja arvostin sitä että he halusivat oppia tuntemaan minua ihmisenä eivätkä vieneet hommaa seksiin päin ollenkaan (duh). Sitten joskus monen kuukauden jälkeen sivulauseessa mainittiin poikaystävä 😅. Toisen kanssa olen edelleen hyvä ystävä.
Ehkä olen. Sellainen ujommanpuoleinen nörtihkön oloinen mies yliopistosta. Tein sille todella suoran aloitteen, eikä se halunnut. Ei ole seurustellut kenenkään kanssa tietääkseni vieläkään, ollaan edelleen samoissa ympyröissä.
Vierailija kirjoitti:
ManHalen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettekohan oikeasti lepsoja jos ihastutte niihin naismaisiin h...miehiin.
Lesboja ei kiiihota miehen vartalo, tuoksu ja penis, mutta senhän sinä jo tiesitkin ;)
Mutta miksi sitten suurin osa lesboista stailaavat itsestään nuoren pojan näköisiä?
ala Ellen DeGeneres
En tiedä, mutta naisella ei koskaan ole miehen vartaloa, tuoksua, energiaa ja penistä, eli ei kiihota heteroa vaikka tyyli ois mikä.
Heterona kiihottaa enempi mies joka pukeutuu naiseksi, kuin miesmäisen näköinen nainen.
Kummasti hetero naista kiihottaa toinen nainen mutta tätä pidetään vain oman seksuaalisuuden etsimisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen. Sellainen ujommanpuoleinen nörtihkön oloinen mies yliopistosta. Tein sille todella suoran aloitteen, eikä se halunnut. Ei ole seurustellut kenenkään kanssa tietääkseni vieläkään, ollaan edelleen samoissa ympyröissä.
Ehkä hän on uskovainen tai muuten kunnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ManHalen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesboja ei kiiihota miehen vartalo, tuoksu ja penis, mutta senhän sinä jo tiesitkin ;)
Mutta miksi sitten suurin osa lesboista stailaavat itsestään nuoren pojan näköisiä?
ala Ellen DeGeneres
En tiedä, mutta naisella ei koskaan ole miehen vartaloa, tuoksua, energiaa ja penistä, eli ei kiihota heteroa vaikka tyyli ois mikä.
Heterona kiihottaa enempi mies joka pukeutuu naiseksi, kuin miesmäisen näköinen nainen.Kummasti hetero naista kiihottaa toinen nainen mutta tätä pidetään vain oman seksuaalisuuden etsimisenä.
Ei minua vaan ole koskaan kiihottanut enkä ole kokenut mitään tarvetta etsiskellä seksuaalisuuttani, kun se on aina ollut selkeää; olen hetero.
Puhut bi-seksyaaaleista, et _heteroista_.
Työn ja harrastuksen vuoksi olen kahden homomiehen kanssa ollut todella lähellä eli toinen kurkottanut jotain toisen yli lähes sylikkäin siis ja olen haistanut itselleni todella epämiellyttävän ominaistuoksu. Kummastakaan en sillä hetkellä tiennyt heidän olevan homoja, mutta kun sain tietää toisenkin olevan homo, epäilin olevani homokoira.
ManHalen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ala Ellen DeGeneres
Lyhyt tukka ei muuta vartaloa, tuoksua eikä kasvata pimsun tilalle penistä, uutinen sinulle :)
Hyvä pointti tuokin. Oliko niin, että sinulla oli kyse voimakkaasta, mutta ohimenevästä ihastumisesta ja vetovoimasta? Meillä oli pitempi ystävyys ja minä ihastuin vähitellen ja vakavissani. Nuoruuden ja elämäntilanteen takia ei ollut vielä ajankohtaista aloittaa sitoutunutta seurustelua, mutta oli haaveita yhteisestä tulevaisuudesta. Saattoi tosiaan johtua suhteemme hitaasta ja rauhallisesta etenemisestäkin se, ettei mitään tulista roihahdusta koskaan tapahtunut. Kuitenkin se oli hieno ihmissuhde ja ystävyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena ihastunut mieheen, joka myöhemmin mielesi itsensä bi-seksuaaliksi. Suhteemme ei vain edennyt ystävyydestä romanttisemmalle ja seksuaalisemmalle tasolle, ihan kuin jokin olisi pidättänyt häntä. Hyvä niin.
En voisi seurustella homon tai biseksuaalin miehen kanssa. Jotakin puuttuu seksuaalisesta läheisyydestä. Ei ole sellaista romanttista ja seksuaalista avautumista, kiihkoa, ihailua ja heittäytymistä. Pikemminkin ystävällistä torjumista ja pidättyvyyttä, joka tuntuu loukkaavalta. Emme edes menneet tällaisiin tilanteisiin, mutta tuollaisen kyllä aisti.
Se oli vain tuo tietty tapaus, ei voi sen perusteella yleistää. Minä olen kokenut hyvinkin voimakasta seksuaalista himoa bi-miesten kanssa, ja usein minusta kiinnostuvat miehet ovatkin bi (sama juttu yhdellä ystävälläni myös).
Jotkut homotttkin on ihastelleet ja yksi ihastunut, eli ei sitten tainnutkaan olla ihan täysin homo, mutta säännöllisesti olen kuullut nimenomaan homoillta ihastelua (käsittääkseni kylläkin ihan vaan esteettisessä mielessä, ei seksyaalisella tavalla).Mutta minulla ei silti ole homokavereiita, ei ole ikinä ollut vaikka tutun tutuissa/tutuissa tietysti niitä on. Joillain naisillahan on nimenomaan homokavereita.
Otsikon kysymyksen vastaan, että en ole koskaan ihastunut sellaiseen mieheen, joka ei olekaan pitänyt naisista. Kyllä siinä on aina ollut jotakin vastavuoroista kiinnostusta. Tosin yhden kerran olen ihastunut mieheen, joka ihastui myös miehiin. Tunsin kyllä, että siinä oli jotakin erilaista, homomaista. Oli molemminpuolista ihastumista ja viehättymistä kyllä, mutta ihan kuin jotakin olisi puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, homo(seksuaali) ei ole kirosana, ei tarvitse sensuroida :)
Homo ei taida päättyä "i" kirjaimeen. Pisti vain silmään tuo ensimmäinen sensuroitu sana.
Luulen, että ap:n lause oli ''joka onkin sitten myöhemmin paljastunut homoksi''. Silloin päättyy i-kirjaimeen.
Hämmentävää on että esim tinderissä mies etsii seuraa, ajaa naisen luokse yötämyöten eikä haluakaan kuin platonisen suhteen. Veikkaan impotenssia, vähintään. Miksi etsit seuraa jos et haluakaan sitä?! Ja ei, kyseessä ei ollut etteikö olisi ollut kiinnostunut muutoin.
niin. Eihän naisen kanssa rakastelukaan tee naisesta miestä vaikka se on miehen määritelmä.