Kuinka monessa pankissa sulla on rahaa?
Missä pankeissa?
Mulla kolmessa. Yhdessä säästöt, yhdessä käyttötili ja yhteinen tili miehen kanssa sekä yhdessä käyttötili. Pankit svea, nordea ja s-pankki.
Kommentit (20)
Viidessä, Yhdessä käyttötili ja säästötili, toisessa korkeakorkoisten säästötili, kolmannessa rahastosäästötili, neljännessä valuuttatili ja viides on lapsuusen kultapossukerhon jäänne jota en viitsi sulkea koska ulkomailla asuvana on tosi vaikea avata tili Suomeen.
Neljässä. Yhdessä pankissa reilut 300 tonnia. Kolmessa pankissa jokaisessa 100 tonnia, joka on talletussuojan maksimi.
Tili on kolmessa pankissa, rahaa ei yhdessäkään.
Ulkomailla asumisen johdosta tilejä on kertynyt kuuteen eri pankkiin ja kolmeen eri maahan.
Oli kolmessa, kun talletussuoja laskettiin 20.000€:oon. Semminkin olen sijoittanut rahani, joten yhdessä ja samassa.
Olipas taas yllätys, että kun joku aloittaa ketjun koskien raha-asioita, kyseessä on nainen...
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa oli. Tänään oli tili nolliss😭
Jos on Nordea ssa niin kannattaa olla myös jossain toisessakin kun aina jotain vikaa ja tilit nollilla😄.
Neljässä. OP, Danske ja Nordeassa on kahdessa eri maassa tilit.
Nordnetia ei varmaan lasketa, mutta siellä on myös vapaita varoja osakesalkun lisäksi.
Kolmessa.
Popissa, S-pankissa ja Revolutilla.
Pop on oma tili, S on miehen kanssa yhteinen taloustili ja Revolut on kätevä kun lapsille pitää siirtää rahaa ja on pienenä vararahastonakin ja jos muille korteille käy jotain, Revolutin kortti kun on kännykässä sähköisenäkin kaiken varalta.
Vierailija kirjoitti:
Neljässä pankissa.
Minulla on yhdessä pankissa 4 eri tiliä
Pankit Nordea, Handelsbanken ja S-pankki sekä lisäksi pankintapaiset Nordnet ja Mandatum.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljässä pankissa.
Minulla on yhdessä pankissa 4 eri tiliä
Korjaan on vielä S-pankissa
Kolmessa. Asiointini on pääasiassa OP:lla, työskentelen toisessa pankissa, jossa minulla on työsuhde-etuna ilmainen käyttötili ja kortti, siirrän OP:n tililtä sinne satunnaisesti joitakin summia, lisäksi bonustilit S-pankissa.
Vierailija kirjoitti:
Olipas taas yllätys, että kun joku aloittaa ketjun koskien raha-asioita, kyseessä on nainen...
???
Käyttötili Nordeassa, säästötili Osuuspankissa, bonukset kerätään tilille S-pankkiin, rahastot Nordnetissä. Danskessa olleen varatilin lopetin juuri kun ei ollut käyttöä ja kovat kulut.
Nordeassa oli. Tänään oli tili nolliss😭