Miten reagoisit jos puoliso ei tule yöllä kotiin...
Puoliso lupasi illalla lähtiessä, ettei lähde kaupungillle ja huolehtii ettei mene överiksi, koska mukana oli myös sukulaisnuori, josta on hyvä huolehtia.
Hän kuitenkin lähti baareihin, sammui ystävämme luo (tämä todistettu 100% eikä kyseessä ole pettäminen) eikä ilmoittanut liikkeistään mitään. Sain kuitenkin tietää yhteisten ystävien kautta, missä hän on.
Suuttuisitko vai onko tämä teillä ok?
Valvoin itkien ennen kuin sain yhteyttä keneenkään. Puoliso tietää traumataustani, ja sen että tällainen pelästyttää minut.
Puolison mielestä ylireagoin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pettänyt, koska menin paikan päälle aamuyöllä ja näin tilanteet omin silmin. Illasta ja yöstä on myös videomateriaalia ja läheisin tyttöystäväni on nähnyt kaiken. 😊
Ap
Miehesi on alkoholisti, joka ei pysty huolehtimaan itsestään ja johon ei voi luottaa. Itseäni ei hymyil415yttäisi yhtään, tuollainen puoliso on raskas taakka. Älkää missään tapauksessa tehkö lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan keskustelun tähän, täällä on todella vainoharhaista ja katkeraa porukkaa. 😃
Olisipa ikävää jos joutuisi pelkäämään pettämistä jatkuvasti.
En tullut tänne kysymään, onko mieheni pettänyt minua, vaan että miten suhtautuisitte siihen, ettei toinen ilmoita liikkeistään eikä tule yöksi kotiin.
Ap
Kyse ei ole pettämisestä vaan siitä, että mieheesi ei voi luottaa eikä hän kykene huolehtimaan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan keskustelun tähän, täällä on todella vainoharhaista ja katkeraa porukkaa. 😃
En tullut tänne kysymään, onko mieheni pettänyt minua, vaan että miten suhtautuisitte siihen, ettei toinen ilmoita liikkeistään eikä tule yöksi kotiin.
Ap
Minusta suoraan sanottuna pettäminen olisi parempi kuin alkoholismi. Jälkimmäisessä menee helposti henki.
No voi kyynel, olipa traumaattista xD
Ei ollut traumaattista, mutta kun on elänyt lapsuuden alkoholistiperheessä, muistuttaa tällainen tapahtuma liikaa siitä, ja mun tunnereaktio saattaa olla siksi ylimitoitettu.
Ap
Ei ole ok. Sammuminen ei ole ok ja pitää ilmoittaa, jos suunnitelmiin tulee muutos eikä tulekaan kotiin yöksi vastoin aiemmin kertomaansa. Lisäksi jos lupaa jotain, niin lupaus on pidettävä.
Ap