Miten reagoisit jos puoliso ei tule yöllä kotiin...
Puoliso lupasi illalla lähtiessä, ettei lähde kaupungillle ja huolehtii ettei mene överiksi, koska mukana oli myös sukulaisnuori, josta on hyvä huolehtia.
Hän kuitenkin lähti baareihin, sammui ystävämme luo (tämä todistettu 100% eikä kyseessä ole pettäminen) eikä ilmoittanut liikkeistään mitään. Sain kuitenkin tietää yhteisten ystävien kautta, missä hän on.
Suuttuisitko vai onko tämä teillä ok?
Valvoin itkien ennen kuin sain yhteyttä keneenkään. Puoliso tietää traumataustani, ja sen että tällainen pelästyttää minut.
Puolison mielestä ylireagoin.
Kommentit (28)
Miksi olet tuommoisen lapsimiehem kanssa?
Vai että ihan varmistettu että sammunut jonkun luo. Tiesitkö, että miehet antaa noita alibeja toisilleen.
Ihan satavarmasti on pettänyt. On vain lahjonut todistajat.
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan varmistettu että sammunut jonkun luo. Tiesitkö, että miehet antaa noita alibeja toisilleen.
Tämä! Ollut jonkun naisen luona taatusti.
En suuttuisi, jos yhden kerran kävisi noin. Kertoisin kyllä, kunhan mies on toipunut krapulastaan, että olin huolesta sekaisin. Ja että saa heittää joskus viihteelle, kunhan viitsii välillä edes vastata tekstariin.
Mulle olis ihan sama olisiko mies sammunut vai pettänyt. Ihan yhtä huolissani ja pettynyt häneen olisin jos ei tiedä missä on enkä enää kattelisi tuon jälkeen.
Ehania tämä teidän yksinäisten parisuhde provot..
Miksi puolisosi on mennyt tuollaisen traumaattisen naisen kanssa naimisiin, jos hän kerran tahtoo elää villiä ja vapaata poikamieselämää! Pakkoavioliittoko?
Jos luvannut ilmoittaa missä menee, niin tuo nakertaisi luottamustani. Ei se olisi mikään peruuttamaton asia, mutta tekisin selväksi, että luottamuksen rakentamiseen täytyy panostaa jatkossa enemmän. Jos sama toistuisi varmaan lähtisin itse hotelliin yöksi hänen piikkiinsä, ja hän saisi sitten aamulla kotiin kömpiessään ihmetellä minne missä minä olen.
Läheisyyttä välttelisin viikon ja en kokkailisi hänelle tai siivoaisi hänen jälkiään. Kumppanuus on molemminpuolinen sopimus.
Mies ei ole pettänyt, koska menin paikan päälle aamuyöllä ja näin tilanteet omin silmin. Illasta ja yöstä on myös videomateriaalia ja läheisin tyttöystäväni on nähnyt kaiken. 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pettänyt, koska menin paikan päälle aamuyöllä ja näin tilanteet omin silmin. Illasta ja yöstä on myös videomateriaalia ja läheisin tyttöystäväni on nähnyt kaiken. 😊
Ap
Just joo.
Painotan vielä; Kolme ukkoa ja sukulaisnuori tuhisivat kaikki omissa pedeissään. Minua on petetty kyllä aiemmin enkä ole typerys tai sinisilmäinen.
Me ollaan super rakastuneita, mutta kun on alkoholia kuvioissa, säännöt ja sovitut asiat välillä joustavat liikaa.
Ap
Siitä mukanaan olleesta sukulaisnuoresta olisin lähinnä huolissani ensin. Mitenkäs hänelle sitten kävi, vai joutuiko peräti miehestäsi huolta pitämään, missä ikinä olivatkaan?
Eli sun paras ystävä on ottanut todiste videon jossa sun ukkos on "sammunut" sen jälkeen ne on paneskellut sen sun parhaanhyvän ystävän kanssa ja sen jälkeen se on ottanut uuden videon, että tuolla se edelleen nukkuu ja sit ne on pannut uudestaan? Ja aamulla on sitten oikeesti väsyttänyt kovan panoyön jälkeen.... Olen toiminut samoin ja myös umpirakastuneena ja olin vielä ihan oikeasti rakastunut, miksi? En tiedä, silleen miehet toimii. Tuntuiko pahalta jälkeen päin? Vähän joo, mutta se mitä ei tiedä, ei satuta tai jotain. Yhdessä ollaan edelleen ja saman oon tehnyt toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Eli sun paras ystävä on ottanut todiste videon jossa sun ukkos on "sammunut" sen jälkeen ne on paneskellut sen sun parhaanhyvän ystävän kanssa ja sen jälkeen se on ottanut uuden videon, että tuolla se edelleen nukkuu ja sit ne on pannut uudestaan? Ja aamulla on sitten oikeesti väsyttänyt kovan panoyön jälkeen.... Olen toiminut samoin ja myös umpirakastuneena ja olin vielä ihan oikeasti rakastunut, miksi? En tiedä, silleen miehet toimii. Tuntuiko pahalta jälkeen päin? Vähän joo, mutta se mitä ei tiedä, ei satuta tai jotain. Yhdessä ollaan edelleen ja saman oon tehnyt toistekin.
Niin ja tietysti miksi se sun ystävä tekis niin? No koska silleen naiset toimii.
Ja kännissä oon tietysti aina ollut, selvinpäin en ikinä ole tehnyt vastaavaa.
Tutkisin kotiuduttuaan kaikki ruumiinaukot naarmujen, eritejäämien ja muiden käytönjälkien varalta.
En reagoisi juuri mitenkään, meillä on jo vuosia sen verran takana, että ajattelisin, ANTAA PASKAN OLLA JOS EI TULE, perään en soittele tai kuuluta mihinkään. Jos on poissa 6 kk voin tehdä katoamisilmoituksen poliisille.
Minä en tuommoista juoppoa katsoisi. Ei ole normaalia sammua kaverin luo ja jättää tulematta kotiin, jos on toisin sovittu.
Eroaisin, jos mieheni joisi kännit tai kävisi baarissa