Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työkaveri yrittää suitsia mun käytöstä ja puheita

Vierailija
08.07.2023 |

Ja muutenkin määräillä. Loppuuko tuollainen muulla kuin tylyllä kivahtamisella? En haluaisi olla hänelle kuitenkaan ilkeä, mutta alkaa ärsyttää jo..

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin paikka jotenkin näytettävä. Olisiko asiallinen keskustelu?

Vierailija
2/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten käyttäydyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäydyt ja puhelet kuin ääliö, niin sietääkin suitsia.

Vierailija
4/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei ainakaan asiakkaille kannata puhua kuin Fingerporin Rivo-Riitta.

Vierailija
5/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko räväkkä kouvolatukka?

"Minä vain olen tällainen."

Vierailija
6/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan sietämätön kälkättäjä ja käkättäjä.

Vierailija
7/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, ja kun, käytöksesi on holtitonta ja puheesi täysin konrolloimattomia, niin on hyvä, että työkaverisi yrittää edes vähän hillitä sinua.

Vierailija
8/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myötähäpeä sinua kohtaan jo täältä ulkomailta saakka. Symppaan työkaveriasi!

Vierailija
9/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmatyökavereita varmasti nämä kommentoijat.

Vierailija
10/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sinua lahjattomampi.

Vierailija
11/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kokeillut kaikki muut keinot, myös keskustelun esimiehen kanssa?

Vierailija
12/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet kokeillut kaikki muut keinot, myös keskustelun esimiehen kanssa?

Esimies tietää jo, miten ap käyttäytyy, ja paheksuu.

Vierailija
13/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten käyttäydyt.

Sanoin esim. vitsillä, että mulla ei ole rahaa, niin älähti heti, ettei tuollaista kannata sanoa. Hänen mielestään minun ei kannattaisi myöskään asua vuokralla tai olla väleissä ex-mieheni kanssa. En siis puhu ihan mitä sattuu tai esim. muista pahaa, vaan ihan normaaleja juttuja.

Ap

Vierailija
14/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten käyttäydyt.

Sanoin esim. vitsillä, että mulla ei ole rahaa, niin älähti heti, ettei tuollaista kannata sanoa. Hänen mielestään minun ei kannattaisi myöskään asua vuokralla tai olla väleissä ex-mieheni kanssa. En siis puhu ihan mitä sattuu tai esim. muista pahaa, vaan ihan normaaleja juttuja.

Ap

No sitten et olekaan tarinan pahis.

Työkaverisi on niitä, jotka yrittää nitistää työkaverit alamaiseksi, ja kohta teet myös sen työt, jos et ole varovainen.

Vierailija
15/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten käyttäydyt.

Ap

No, hiton paljon olet ehtinyt kertoa itsestäsi uudelle työkaverille. Eivät mun vanhatkaan työkaverit tiedä, miten asun tai olenko väleissä mahdollisen exän kanssa.

Vierailija
16/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten käyttäydyt.

Ap

Kuka pösilö kertoo henkilökohtaisia asioita uudelle työkavelle? 

Vierailija
17/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa 4 kk sitten enkä ole puhunut työkavereille oikeastaan mitään muuta kuin konkreettisia työasioita ja niitäkin niukasti. Esimieheltä olen kysynyt työohjeet, kahvihuoneessa en käy ja pyrin siihen, että kukaan ei edes huomaa minua. Olisi kamala päätyä vauvapalstalle siksi, että sanoo väärällä tavalla huomenta.

Vierailija
18/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Kukaan normi-ihminen ei kerro noin yksityiskohtaisia asioita uudelle työkaverille noin vaan. 

Vierailija
19/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. Kukaan normi-ihminen ei kerro noin yksityiskohtaisia asioita uudelle työkaverille noin vaan. 

En olekaan perussuomalainen tuppisuu, joka vastaa kysymyksiin murahtamalla tai yhdellä sanalla.

Kysyjä: -Onko sulla perhettä?

Minä: -On joo. Tai siis lapsia on, mutta heidän isänsä kanssa ollaan erottu jo monta vuotta sitten, paljon ollaan kyllä tekemisissä.

Av-mamman vastaus: -Öh

Ap

Vierailija
20/55 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten käyttäydyt.

Ap

No, hiton paljon olet ehtinyt kertoa itsestäsi uudelle työkaverille. Eivät mun vanhatkaan työkaverit tiedä, miten asun tai olenko väleissä mahdollisen exän kanssa.

Uusi ei tarkoita, että olen aloittanut työssä vasta eilen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi