Millaista on olla kaunis?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sai vuoteeseensa hyvännäköisiä miehiä tuntui välillä epätodelliselta, kuin elokuvalta. Katsoi sitä veistoksellista komeutta siinä vieressä ja ihmetteli onko tämä totta. Vaikka siis itse oli kaunis joten ei siinä sinänsä ihmeteltävää ollut.
Olit siis halpa. Oikeasti kaunis nainen ei ole halpa.
Voi vi*tu. Entäs ne hyvännäköiset miehet, nekin oli halpoja, eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin parikymppiseksi asti aika ruma, minulla oli mm. ylipainoa ja huono iho. Sen jälkeen koin todella hurjan glow up:in, ja muutuin kovan treenaamisen ja ruokavalion korjaamisen myötä oikeasti aika kauniiksi.
Se miten ihmiset kohtelivat minua, muuttui ihan täysin, kun ulkonäköni parani. Todella silmiä avaava kokemus. Olen siitä asti pitänyt hyvää huolta ulkonäöstäni, koska en halua enää koskaan palata rumaksi.
Kaksipiippuinen juttu.
Itse muutuin kauniista rumaksi lihomisen myötä, ja kun ihmisten käytös muuttui, aloin vain inhota niitä.
En laihduta, enkä välitä ihmisten mielipiteistä enää yhtään.Edellinen kirjoittaja sanoi että treenasi itsensä hyvään kuntoon, ja ihmiset alkoivat kohdella häntä hyvin.
Sinä kerroit että lihoit, ja ihmiset alkoivat kohdella sinua huonosti, ja aloit tämän seurauksena jopa ihan inhoamaan ihmisiä.
Tämän perusteella ei ole kovin vaikeaa tehdä johtopäätöstä siitä, että kannattaako pitää itsestään hyvää huolta 😀
Olen tuo lihonut, ja kyllä: tietysti kannattaa pitää itsestään huolta.
Mutta siinä vaiheessa kun tajuaa ihmisten pinnallisuuden, ja miten ulkonäkö merkitsee kaikkea, niin ihmisiä voi myös alkaa inhota niin paljon, ettei enää välitä saako hyvää vai huonoa kohtelua.
Se tuntuu hyvältä, mutta sitten oikeasti ei miltään. Haluan että ihmiset pitävät minusta ihmisenä, eikä vain siitä miltä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sai vuoteeseensa hyvännäköisiä miehiä tuntui välillä epätodelliselta, kuin elokuvalta. Katsoi sitä veistoksellista komeutta siinä vieressä ja ihmetteli onko tämä totta. Vaikka siis itse oli kaunis joten ei siinä sinänsä ihmeteltävää ollut.
Olit siis halpa. Oikeasti kaunis nainen ei ole halpa.
Palaa sinä takaisin sinne 1800-luvulle mistä asenteesikin on peräisin 😂
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu hyvältä, mutta sitten oikeasti ei miltään. Haluan että ihmiset pitävät minusta ihmisenä, eikä vain siitä miltä näytän.
Valitettavasti me ihmiset emme vaan yksinkertaisesti vaan toimi noin. Kohtelemme kauniita/komeita ihmisiä paremmin, tämä on psykologisissa tutkimuksissa moneen kertaan todettu ilmiö.
Nuorena se oli usein ahdistavaa koska mua, no, ahdisteltiin... seurattiin kadulla, tuijotettiin vastapäisen talon ikkunasta (tämä tuli itse kertomaan!), öisin yksikin äijä mu na kädessä seurasi mua kun tulin baarista, tuli huohotuspuheluita lankapuhelimeen joita ei voinut jäljittää, ovikelloakin soitettiin, alusvaatteet pöllittiin talopesulasta....
Mutta toki hyötyäkin, mulla oli aika huippumiehiä. Joiden arvoa en kyllä aina tajunnut kun kulman takaa tuli jo uusi.
Ikä korjaa tämänkin ongelman, toki olen nätti edelleen mutta saanpi jo olla rauhassa.
Jokainen nuori ihminen on kaunis! Freesi, sileä, kimmoisa, kirkaskatseinen.
Osa ei vaan tajua sitä. Turhaan surevat ulkonäköään, minä myös.
Sen tajuaa vanhoja valokuvia katsoessaan, että olipas sitä aika ok ja seuraa riitti. Nyt on aika tehnyt tehtävänsä.
Tavallaan on helppoa olla, kun ei tarvitse stressata ainakaan kasvojen ja piirteiden takia. Etenkin miehiltä saan pitkiä katseita. Tuntuu kivalta kuulla kommentteja ja kehuja ulkonäöstä.
Ei kauniina elämä varmaan muuten ole sen kummempaa. Ongelmilta ei välty ja muutenkin persoona vaikuttaa paljon kaikkeen.
Kaunis nuori nainen pääsee helposti elämässä eteenpäin. Baareihin pääsi aina jonon ohi ja miehet tarjosi drinkkejä. Työpaikan sain kun vain menin työhaastatteluun ja haastattelija oli mies. Kaikki mokat sai anteeksi jos vain esitty vähän hölmöä 😅
se on vain oma peilikuva johon on tottunut. Se olen minä.
Ei kaikki halua käyttää kauneuttaan saadakseen etuja. Ainoa etu mikä ehkä sai oli se että mies kiinnostui minusta. Mutta me kyllä juteltiin jo pari kuukautta, ilman että kumpikaan näki toistensa kuvaa. Tämä siksi, että tiesin että jos mies ei heti kysy kuvaa ja haluaa vain keskustella asioista, hän on hyvä mies. Ja oikeassa olin, ollaan oltu yhdessä 7 vuotta.
Teininä muutaman vuoden vanhemmat naispuoliset eivät tykänneen kun niiden miehet mielisteli, vaikka itseäni ei kiinnostanut.
Tivolissa pääsi ilmaiseksi kaikkiin laitteiisiin.
Aikuiset miehet lähenteli, vaikka en ollut heistä kiinnostunut.
Työelämässä miehet aina mielellään auttamassa.
Siinä on sekä hyvä että huonona puolia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nuori ihminen on kaunis! Freesi, sileä, kimmoisa, kirkaskatseinen.
Osa ei vaan tajua sitä. Turhaan surevat ulkonäköään, minä myös.
Juu, eipä siinä paljoa kauneudesta ole tietoa jos nenä on 1/3 kasvojen leveydestä ja sieraimet näkyvät melkein takaapäin.
Edellinen kirjoittaja sanoi että treenasi itsensä hyvään kuntoon, ja ihmiset alkoivat kohdella häntä hyvin.
Sinä kerroit että lihoit, ja ihmiset alkoivat kohdella sinua huonosti, ja aloit tämän seurauksena jopa ihan inhoamaan ihmisiä.
Tämän perusteella ei ole kovin vaikeaa tehdä johtopäätöstä siitä, että kannattaako pitää itsestään hyvää huolta 😀