Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis?

Vierailija
08.07.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää easy modessa.

Vierailija
2/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken saa helposti kuin manulle illallinen. Riittää kun hymyilee ja ihmiset on riisuttu aseista. Kumppani löytyy takuuvarmasti ja vielä voi valkatakin parhaan mahdollisen (rikkaan). Aina saa ystävällistä kohtelua osaksi ja kaikki nöyristelee kaunista.

Vierailija
4/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän kuin omaisi jonkun supervoiman.

Vierailija
5/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken saa helposti kuin manulle illallinen. Riittää kun hymyilee ja ihmiset on riisuttu aseista. Kumppani löytyy takuuvarmasti ja vielä voi valkatakin parhaan mahdollisen (rikkaan). Aina saa ystävällistä kohtelua osaksi ja kaikki nöyristelee kaunista.

Rikkaan? Mitä mä just luin?

Vierailija
6/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein muuten kysyt tätä?

Vierailija
7/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on jo kyllästynyt

Vierailija
8/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa sä meinaat viellä kysyy tätä elämäs aikana täällä? tuntuu että tää kysymys on aina uudestaan tässä kun käyn täällä palstalla parin viikon välein :D Ulos

Vierailija
9/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saa ystävällistä kohtelua osaksi ja kaikki nöyristelee kaunista.

Luulin, että aspat yleensä ovat kohteliaita. Kai olen sitten kaunis mies.

Vierailija
10/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa olla kaunis nainen kun saa etua elämässä.

Vierailija
11/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa olla kaunis nainen kun saa etua elämässä.

Et ole kaunis. Tuo ei ole kauniin ihmisen puhetta.

Vierailija
12/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Komea ja suhteellisen pitkä)

Vanhemmat naiset sanovat sen sinulle suoraan, jollain tapaa esim. oletpas komea

Naiset katsovat monta kertaa hymyillen silmiin

Autistiset lapset parveilevat ympärillä ja tuijottavat suoraan silmiin

Kaupassa huomautetaan jos tuotteessa on jotain vialla, ja myyjä hakee heti paremman tilalle.

Treenatessa ulkona useasti joku tulee juttelemaan kesken treenin

Työpaikalla ihmiset istuvat ruokaseuraksi ja juttelevat

Ihmiset olettavat, että olet älykäs ja hauska, vaikka tuntevat vasta pinnallisesti

Ihmiset kiusaavat pienistä sanakömmähdyksistä pitkään

Vierailija
13/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää. Nuorena olin.

Sillä saa kummallisia etuja ja pojat tulee kehumaan ja iskemään.

Esim olin ulkomailla toisen vastaavanlaisen kanssa huvipuistossa (muiden samalla kurssilla olevien kanssa, mutta me liikuttiin kahdestaan). Meitä pyydettiin yhteen laitteeseen (törmäilyautot) ja ne sen laitteen hoitajat halus, että me ollaan siinä mahdollisimman pitkään. Monen kierroksen jälkeen sanottiin, että pakko lähteä, kun meidän kurssiporukan bussi lähtee.

Vierailija
14/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsovat. Naiset viihtyvät vaikutuspiirissä.

Vierailija
15/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kaunis ja sain paljon huomiota hyvännäköisiltä miehiltä ja tietysti muilta myös. Oli nolojakin tilanteita kun kävelin kadulla ja joku alkoi jo kaukaa huutaa ihastustaan ja parveilla siinä ympärillä. Pelasin sillä kauneudella myös mikä nykyään kaduttaa.

Vierailija
16/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ikinä menetkin, aina on mahdollisuus että joku tulee iskemään. Se on ahdistavaa. Siksi on hyvä liikkua ihmisten ilmoilla aamulla, kun liikkeellä ovat lähinnä vanhukset.

Vierailija
17/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sai vuoteeseensa hyvännäköisiä miehiä tuntui välillä epätodelliselta, kuin elokuvalta. Katsoi sitä veistoksellista komeutta siinä vieressä ja ihmetteli onko tämä totta. Vaikka siis itse oli kaunis joten ei siinä sinänsä ihmeteltävää ollut.

Vierailija
18/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppiseksi asti aika ruma, minulla oli mm. ylipainoa ja huono iho. Sen jälkeen koin todella hurjan glow up:in, ja muutuin kovan treenaamisen ja ruokavalion korjaamisen myötä oikeasti aika kauniiksi.

Se miten ihmiset kohtelivat minua, muuttui ihan täysin, kun ulkonäköni parani. Todella silmiä avaava kokemus. Olen siitä asti pitänyt hyvää huolta ulkonäöstäni, koska en halua enää koskaan palata rumaksi.

Vierailija
19/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parikymppiseksi asti aika ruma, minulla oli mm. ylipainoa ja huono iho. Sen jälkeen koin todella hurjan glow up:in, ja muutuin kovan treenaamisen ja ruokavalion korjaamisen myötä oikeasti aika kauniiksi.

Se miten ihmiset kohtelivat minua, muuttui ihan täysin, kun ulkonäköni parani. Todella silmiä avaava kokemus. Olen siitä asti pitänyt hyvää huolta ulkonäöstäni, koska en halua enää koskaan palata rumaksi.

Kaksipiippuinen juttu.

Itse muutuin kauniista rumaksi lihomisen myötä, ja kun ihmisten käytös muuttui, aloin vain inhota niitä.

En laihduta, enkä välitä ihmisten mielipiteistä enää yhtään.

Vierailija
20/35 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sai vuoteeseensa hyvännäköisiä miehiä tuntui välillä epätodelliselta, kuin elokuvalta. Katsoi sitä veistoksellista komeutta siinä vieressä ja ihmetteli onko tämä totta. Vaikka siis itse oli kaunis joten ei siinä sinänsä ihmeteltävää ollut.

Olit siis halpa. Oikeasti kaunis nainen ei ole halpa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan