Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö siivousfirma oikein jos

Vierailija
12.12.2006 |

se laskuttaa työntekijöiden määrän mukaan ? Eli jos siivousfirma tulee 4:ksi tunniksi siivoamaan, ja siivoojia on 2 niin maksan 2xtuntitaksan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinköhän oikein... tietysti tekee oikein, jos laskuttaa tuntihinnalla. Tuntihinta kai yleensä on yhden henkilön työn tuntihinta.

Vierailija
2/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehinen vastaus 2 x 4h=8h eli lasku kahdeksan tunnin työstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen työntekijä saa palkan. Jokaisesta työntekijästä tilaaja maksaa siltä ajalta kun he teillä ovat. TIETENKIN; PÖLVÄSTI!

Vierailija
4/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa tuplasti ja hinta olisi sama.

Vierailija
5/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heitä veloitetaan saman vaikka olis kolmekin siivoamassa, eli jos siivoaa 1 ihminen tai 3 ihmistä, niin silti tilitetään vain se x-tuntitaksa. Eli sitä ei kerrota millään....taidan vaihtaa firmaa...

Vierailija
6/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja heitä veloitetaan saman vaikka olis kolmekin siivoamassa, eli jos siivoaa 1 ihminen tai 3 ihmistä, niin silti tilitetään vain se x-tuntitaksa. Eli sitä ei kerrota millään....taidan vaihtaa firmaa...

siivoamiseen, eli tuttaviani laskutetaan aina yht. neljästä tunnista.

Vierailija
7/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi siivoojaa on aina. näin lahdessa.

Vierailija
8/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä varmaan olen tyhmä tai jotain...:)

firma josta palvelun tilasimme puhui vain tuosta tuntitaksasta eikä siitä et se kerrotaan siivoojien määrällä....Eli saimme siis ihan väärän käsityksen tästä siivouksen hinnasta:( Eli meille tulee liian kalliiksi...

ap

Vierailija
9/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se on siis teillä 4x25e ja se on siinä, eikä kerrota siivoojien määrää enää päälle?

Vierailija
10/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: lahdessa näin

Vierailija
11/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käsitykseni ei siis ihan väärä ole.....

Silloin kun firman edustaja oli täällä ensikäynnillä ja arviota tehtiin kuluista, hän ei kertaakaan maininnut, että tietenkin tuo loppusumma sitten tuplataan kun siivoojia on kaksi. Eli mä kirjoitin numeroita paperille ja tarkistin vielä pariin kertaan häneltä, että näin ja näin monta tuntia arviolta menee ja sitten se loppusumma on tuo...Ja firmanedustaja vaan myönsi että joo...Eikö mua ole nyt johdettu harhaan vai olisko mun pitänyt tietää tääkin asia jotenki jo etukäteen, et ilman muuta se tuplataan....?

ap

Vierailija
12/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tunteja kerrota. Toki se siivous voidaan suorittaa esim. 2x2h eli sen sijaan, että joku siivoaisi teillä 4h putkeen, teillä voi käydä kaksi siivoojaa siivoamassa 2h putkeen ja teitä laskutetaan siis 4 tunnista niin kuin sovittu.

Vierailija
13/15 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kyselyä sähköpostilla heille ja tiedustelin, että mikä tulee olemaan se tuntimäärä/hinta mikä meiltä veloitetaan per kerta. Mä kyllä aion kilpailuttaa muita firmoja myöskin vielä....

Vierailija
14/15 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta just näin eli jos on 1 siivooja ja aikaa menee 4 tuntia, mutta jos on 2 siivoojaa niin menee aikaa 2 tuntia eli laskutus on silti aina sama.

Vierailija
15/15 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellä on varaa sivoojaan?