Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi jotkut puhuvat niin ikävästi puolisolleen/puolisostaan?

Vierailija
08.07.2023 |

Yllättävän usein tällä palstalla törmää siihen, että niin miehet kuin naisetkin tylyttävät puolisoaan. Miehet puhuvat, kuinka nainen on lahna sängyssä eikä mikään kiinnosta. Naiset taas puolestaan kertovat, kuinka exillä on ollut isompi mela kuin nyxillä ja kuinka mies on susiruma.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Ihmiset usein toistavat lapsuudesta tuttuja kuvioita. Jos isä on puhunut äidille / äiti on puhunut isälle rumasti, niin varmaan sitten se saman toistuu oman puolisonkin kanssa. Omat vanhempani puhuivat aina toisilleen kuin normaalit toisiaan kunnioittavat sivistyneet ihmiset, vaikka tietenkin välillä oli erimielisyyksiä. Ehkä siitä johtuen kuulostaa kyllä ikävältä tuo kielenkäyttö ja asenne, jonka ap mainitset.

Vierailija
2/3 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Ihmiset usein toistavat lapsuudesta tuttuja kuvioita. Jos isä on puhunut äidille / äiti on puhunut isälle rumasti, niin varmaan sitten se saman toistuu oman puolisonkin kanssa. Omat vanhempani puhuivat aina toisilleen kuin normaalit toisiaan kunnioittavat sivistyneet ihmiset, vaikka tietenkin välillä oli erimielisyyksiä. Ehkä siitä johtuen kuulostaa kyllä ikävältä tuo kielenkäyttö ja asenne, jonka ap mainitset.

Tai sitten ne voi olla varoittavia esimerkkejä. Minun vanhemmat aina huusi ja haukkui toisiaan ja minuakin. Omalle miehelle puhun pääsääntöisesti aina hellästi.

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin muistan kuinka iskä puhui alentavasti äitistä. Päätin silloin etten koskaan tee samoin ja hyvin on pitänyt. Se on mielesästäni sitä valtaa jota miehet tarvitsee. Ja kun sitä ei ole omassa yhteisössä, niin se menee sitte vaimoa pilkaten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän