Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermot anoppiin

Vierailija
08.07.2023 |

Anoppi on aina ollut lellipoikansa lasten puolella kaikessa ja väheksynyt meidän pieniä. Nyt se teki viimeisen temppunsa. Tuli meidän pihalle ja kun muut aikuiset juteltiin, oli leikkivinään lasten kanssa. Leikki oli se, että anoppi säikytteli lapsia kohti ajotietä, johon nämä nauraen juoksivat pakoon. Kaksivuotias ja kolmevuotias! Kävin pari kertaa hakemassa ajotieltä ja anoppi vain jatkoi "leikkiään" kielloista huolimatta. Oikein odotan, että tuo akka on joskus pyörätuolissa, tyrkkään jyrkänteeltä alas ja huudan perään: "säi säi säi".

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ennen ole yrittänyt tappaa meidän lapsia, tämä oli eka kerta. Ja mies ei tajunnut yhtään, mitä äitinsä teki. Eipä silti, ei tuokaan äitinsä luona pahemmin käy, isänsä takia on tekemisissä.

Vaihda miestä, jos ei tajua.

Vierailija
22/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi et osaa sanoa hänelle suoraan, että mitähän kettua sä touhuat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Yritä uudelleen.

Vierailija
24/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko lellilasten vanhemmat mukavampia?

Oiken kunnon teinikateutta, entäs se oma äiti?

Teinikateutta??? Anoppi piti meidän lapsia nälässä ja uutta ajotielle ja sinä sanot, että teinikateutta. Oletko itse anoppini?? - ap

Vierailija
25/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi et osaa sanoa hänelle suoraan, että mitähän kettua sä touhuat?

Sanoin, käskin lopettaa, ei lopettanut. Se lukee aloituksessa. -ap

Vierailija
26/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tapahtui niin, että vietiin lapset sovitusti hoitoon, kun käytiin 50 km päässä Ikeassa. Vietiin lapsille mukana eväät. Siellä oli jo lellilapset hoidettavana. Kun tultiin hakemaan, meidän lapset oli nälissään, koska anoppi ei ollut "osannut" avata eväsrasiaa. Lellit söivät ja meidän lapset katselivat. Se oli viimeinen kerta, kun vietiin hoitoon. Oikeasti inhoan tuota akkaa. -ap

Miksi Ikea piti mainita, onko sillä jotain merkitystä, minkä nimisessä paikassa kävitte?

Käyntipaikan nimeäminen lisää tarinan "uskottavuutta".

:D

Vierailija
27/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että et uskonut vielä yhdestä kerrasta vaan pari kertaa kävit hakemassa? Kuka tahansa tervepäinen olisi jo ensimmäisen kerran jälkeen taluttanut anoppinsa tienvarteen.

Vierailija
28/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ennen ole yrittänyt tappaa meidän lapsia, tämä oli eka kerta. Ja mies ei tajunnut yhtään, mitä äitinsä teki. Eipä silti, ei tuokaan äitinsä luona pahemmin käy, isänsä takia on tekemisissä.

Mistä tiedät, ettei ole sun Ikea-reissun aikana yrittänyt tappaa. Hän on voinut silloinkin säikytellä lapsia juoksemaan autotielle. Ethän ollut paikalla, kun lapset eivät saaneet evästä.

Vierailija
29/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo sinun kertomasi on totta, niin aivan järkyttävää.

Nythän anoppisi opetti pienille lapsille, että ajotielle saa juosta.

Myös minun mummillani oli lempilapsi, ainoan pojan tytär. Hänelle mummi antoi kaikki rahansa. Muut sisarukset eivät saaneet edes lakiosaa perinnöstä.

Minulle mummi itse sanoi, että minä ja tämä pojantytär ovat hänelle rakkaimmat lapsenlapset. Mummi sanoi, että muut lapsenlapset eivät ole hänelle niin rakkaita.

Minä en saanut mummilta mitään perintöä.

Vierailija
30/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinikateutta??? Anoppi piti meidän lapsia nälässä ja uutta ajotielle ja sinä sanot, että teinikateutta. Oletko itse anoppini?? - ap

Sitähän se on jos lasten serkkuja vihaat.

Ei tullut mieleen näyttää miten rasia aukaistaan? Oikeen uskalla runnoakaan noita muovitavaroita. Eikä anoppi tietenkään uskalla ruisleipää ja maitolas on niiillista ja hedelmä antaa raivominiän lapsille.

Vikaa löytyy aina anopista.

Vierailija
31/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että et uskonut vielä yhdestä kerrasta vaan pari kertaa kävit hakemassa? Kuka tahansa tervepäinen olisi jo ensimmäisen kerran jälkeen taluttanut anoppinsa tienvarteen.

Tiedän nyt, että anoppi ei lopettanut ennen kuin vein lapset sisälle, mutta siinä tilanteessa luulin, ettei anoppi vain tajua tai kuullut, mitä sanoin ja lopettaa. Ei todellisessa tilanteessa kukaan retuuta anoppia ajotielle, vaikka se noin kirjoitettuna kuulostaakin hauskalta ratkaisulta. -ap

Vierailija
32/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapset ja kotieläimet sisällä seuraavan kerran kun anoppi tulee kylään.

:D

Vierailija
33/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla on lempilapsia kirjoitti:

No jos tuo sinun kertomasi on totta, niin aivan järkyttävää.

Nythän anoppisi opetti pienille lapsille, että ajotielle saa juosta.

Myös minun mummillani oli lempilapsi, ainoan pojan tytär. Hänelle mummi antoi kaikki rahansa. Muut sisarukset eivät saaneet edes lakiosaa perinnöstä.

Minulle mummi itse sanoi, että minä ja tämä pojantytär ovat hänelle rakkaimmat lapsenlapset. Mummi sanoi, että muut lapsenlapset eivät ole hänelle niin rakkaita.

Minä en saanut mummilta mitään perintöä.

Lapsenlapset eivät peri isovanhempiaan.

Vain siinä tapauksessa että vanhempi on kuollut.

Tai mummi osoittaa jälkissädöksellä jotain.

Mitään lakiosaa ei lapsenlapsille kuulu jos vanhempansa on elossa

Vierailija
34/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleen näyttää miten rasia aukaistaan? Oikeen uskalla runnoakaan noita muovitavaroita. Eikä anoppi tietenkään uskalla ruisleipää ja maitolas on niiillista ja hedelmä antaa raivominiän lapsille.

Raivominiä? En minä ole raivonnut hänelle päin naamaa koskaan ja oma poikansa oli aivan samalla tavalla viemässä ja hakemassa lapsia. Olisi kysynyt tai antanut muuta ruokaa tai esimerkiksi soittanut, kun tiesi aivan hyvin, että oltiin Ikeassa ja voidaan vastata. -ap

Vierailija
35/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nyt, että anoppi ei lopettanut ennen kuin vein lapset sisälle, mutta siinä tilanteessa luulin, ettei anoppi vain tajua tai kuullut, mitä sanoin ja lopettaa. Ei todellisessa tilanteessa kukaan retuuta anoppia ajotielle, vaikka se noin kirjoitettuna kuulostaakin hauskalta ratkaisulta. -ap

Taidat olla tosikko.

Vierailija
36/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sinulle näyttää miten muovirasia avataan? Aika kädetöntä...

Vierailija
37/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tosikko.

Olen äiti, jonka leikki-ikäisiä lapsia usutettiin ajotielle. Joo, ei naurata. -ap

Vierailija
38/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut, että "etkö sinä v* lehmä tajua, että tuolla menee autotie". Siinäpä olisi önköttänyt.

Vierailija
39/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppi Pirulasta kotoisin, näitä anoppeja riittää. Oma on jo onneksi haudassa enkä kertaakaan ole kaivannut häntä, kertonee varmaan suurista lämpimistä väleistämme. 

Vierailija
40/58 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tapahtui niin, että vietiin lapset sovitusti hoitoon, kun käytiin 50 km päässä Ikeassa. Vietiin lapsille mukana eväät. Siellä oli jo lellilapset hoidettavana. Kun tultiin hakemaan, meidän lapset oli nälissään, koska anoppi ei ollut "osannut" avata eväsrasiaa. Lellit söivät ja meidän lapset katselivat. Se oli viimeinen kerta, kun vietiin hoitoon. Oikeasti inhoan tuota akkaa. -ap

On vaikea uskoa kertomaasi. Jos se oikeasti on totta, niin lasten isoäiti on pahasti häiriintynyt henkilö, joka ei ehkä ole aivan terve. Parempi jättää yhteydenpito kokonaan. Onko miehesi samaa mieltä siitä, että lapset olivat vaarassa, kun anoppi yllytti heitä juoksemaan tielle päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan