Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Miten vauvan hiukset 1-vuotiskuvaan??
12.12.2006 |
Eli meillä olis 30.12. tyttövauvalla 1-vuotisvalokuvaus. Ongelmana on se, että miten laitan vauvan hiukset kuvaan? Hiukset on suht pitkät, olkapäille asti ja kotona olen pitänyt tupsua keskellä päätä. Näyttää niinkuin olisi pölyhuiska päässä, heh. Eli niin ei voi kuvaan hiuksia laittaa. Ranskalaista lettiä en osaa tehdä eikä aivan hiuksista semmosta taitais saadakaan. Eli onko kenelläkään ideoita?? Kiitos etukäteen =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
ajattelisin että vois pestä samana/edellisenä päivänä ja kammata hiukset mahdollisimman " pöyhkeix" ja tehdä sitten etu hiuksiin ainoastaan pienen letin,loput vapaina, tai sitten ostat jonkun asuun sopivan hiusnipsun millä laitat hiuksia vähän pois kasvoilta. h&m:llä on tosi kivoja lasten hiuskoristeita.tietysti riippuu kuvan tyylistä onko se juhlava vai rento,että saparotkin kivoilla pompuloilla on pirtsakat.....:)näitä kikkoja minä kampaajana usein käytä noin pienillä,tai sitten juuri kalanruotoa tai ranskalaista lettiä,yleensä kylläkään tuon ikäisen hiuksista ei vielä saa lettiä kuin eteen/sivulle koristukseksi!meillä on vielä puolivuotiskuvaankin aikaa mutta itse alkanut miettimään siihenkin jo pojan " kampausta" ja vaatetusta.lapsen isän vauva-kuvat on vaan niin tarkaan mietittyjä.otettu puolenvuoden välein albumi....ja me saatiin nuo kaikki vaatteet mitä hänellä ollut päällä joten ajateltiin myös käyttää niitä,ne on ihania seilori aiheisia!!!!